Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 64 of 64

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Det er her jeg detter av. Hvorfor er man så fastlåst i hva som er hva av disse draktene?
    Vi har svarte shortser og strømper i dag. Sleng på ei hvit trøye. Problem solved. Kall det gjerne 2/3-drakta om det må til
    Vi har jo gjort dette før. Har også sett enga spille med shortser, drakter som er lik det motsatte hos motstanderen. De ville nok bruke de rosa i dag, uansett
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Facebookverifisert

Gikk jo greit dette, får man si. Deilig og profesjonelt gjennomført. Agyiri er imo soleklar BB i dag, gleder meg virkelig til å se ham i Eliteserien fremover.

Man kan ikke annet enn å bli imponert av tv2!

https://live.tv2.no/fotball?kamp=919747

På live feeden har de bilde av målscorerne.

Azemi er i Glimt drakt.
    Finne er i Brann drakt.
    Og Juklerød er i Bærum! Drakt.

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Man kan ikke annet enn å bli imponert av tv2!

https://live.tv2.no/fotball?kamp=919747

På live feeden har de bilde av målscorerne.

Azemi er i Glimt drakt.
    Finne er i Brann drakt.
    Og Juklerød er i Bærum! Drakt.
    Hahaha... Helt utrolig... Men det gjelder ikke bare i vår kamp ser jeg... Når det er sagt så har HKJ som scoret 2 for Brann i dag på seg Odds drakt..!?

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

For en gangs skyld var jeg ikke redd vi skulle drite oss ut. Det var et 4.div lag så det skulle bare mangle, men det var en profesjonell og god gjennomføring. Det kan jeg like!
    Bra gutta!

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Det er her jeg detter av. Hvorfor er man så fastlåst i hva som er hva av disse draktene?
    Vi har svarte shortser og strømper i dag. Sleng på ei hvit trøye. Problem solved. Kall det gjerne 2/3-drakta om det må til
    Det er slutt med å blande draktsettene.

Profesjonell gjennomføring. 8 mål og lite slurv defensivt. 6 forskjellige målscorere. Sparte viktige spillere. Nesten 3000 på Årvoll.

En fin kveld, la det smelle på Søndag!
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Profesjonell gjennomføring. 8 mål og lite slurv defensivt. 6 forskjellige målscorere. Sparte viktige spillere. Nesten 3000 på Årvoll.

En fin kveld, la det smelle på Søndag!
    Godt oppsummert!

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Riktignok ingen blanding av drakter, men 2 drakta vår er vel helhvit slik den så ut mot Kristiansund? Mot Sarpsborg borte ble det brukt en hybridvariant av andredrakta i stedet for tredjedrakt. Må da vel være mye bedre med litt kontraster enn at banen blir et sammensurium av blått og hvitt?
    Seriemester 2005

Facebookverifisert
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Hvorfor? Fordi pampene i NFF har bestemt det? Eller er det motepolitiet i VIF som har satt ned foten?

Noen som vet når 2.runde settes opp?

Ser hos forbundet at runden skal spiles 2.mai så da kommer vel oppsettet relativt snart.
    Følgende lag fra Østlandet fra lavere divisjoner (2.div eller lavere) gikk videre i går:
    Moss, Ørn-Horten, Kjelsås, Asker, Lørenskog, Fredrikstad, Bærum, Hønefoss, Skeid, Grorud, Raufoss, Fram Larvik, Valdres.
    I tillegg møtes Lokomotiv Oslo og KFUM idag.

Kjenner jeg NFF rett så blir vi satt opp mot noen vi ikke har møtt i NM på flere år.
    Hvis hukommelsen min er på plass så skule vel det bety at vi fort får Moss, Valdres, Lørenskog eller Raufoss.
    Evt. også Fredrikstad eller Asker.
    Av disse er det vel kun Lørenskog som spiller i 3.divisjon og bør vel derfor være den "enkleste" motstanderen.

Håper vi møter Raufoss.
    Forrige gang vi møtte Raufoss var i 2008. Og vi vet alle hvordan det endte da

Mener jeg har lest et sted, at det settes opp i morgen klokka 14.00. Usikker på hvor jeg leste det.
    Ett lag i Oslo.

Håper virkelig vi unngår Fredrikstad. Dårlig opplevelse på Fredrikstad Stadion i fjor, et hardtsatsende lag trent av Høgmo, som hadde over 6000 tilskuere i en sesongåpning i 2. divisjon. Lukter cupbombe lang vei om det skjer.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Trygg/Lade leder 2-1 over bartefaen ved pause.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Trygg/Lade leder 2-1 over bartefaen ved pause.
    Rosenborg er rævva, men de snudde til 2-4.

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Håper virkelig vi unngår Fredrikstad. Dårlig opplevelse på Fredrikstad Stadion i fjor, et hardtsatsende lag trent av Høgmo, som hadde over 6000 tilskuere i en sesongåpning i 2. divisjon. Lukter cupbombe lang vei om det skjer.
    Tja, enig i det sportslige men tenk for en kamp det kunne blitt!
    Grorud eller FFK er mitt ønske

OK nå har jeg sett kampen to ganger og var spent på om mitt første inntrykk av Fitim Azemi stemte. Det er rett og slett skremmende å se en spiller slite så mye mot fjerde divisjonsspillere. Jeg vet ikke hva som hendte med ham i Maccabi Haifa, men det har tydeligvis vært alt annet enn godt. Han scorer med raua, og på en sjanse som bestemor hadde satt, men ellers så får han jo ikke noe til. Blir avkledd av Årvoll spillere gang på gang. Her begynner vi å snakke Levan Mekladze, selvom Levan ikke var på ett så lavt nivå.

Quote Originally Posted by ForesttGump View Post
    OK nå har jeg sett kampen to ganger og var spent på om mitt første inntrykk av Fitim Azemi stemte. Det er rett og slett skremmende å se en spiller slite så mye mot fjerde divisjonsspillere. Jeg vet ikke hva som hendte med ham i Maccabi Haifa, men det har tydeligvis vært alt annet enn godt. Han scorer med raua, og på en sjanse som bestemor hadde satt, men ellers så får han jo ikke noe til. Blir avkledd av Årvoll spillere gang på gang. Her begynner vi å snakke Levan Mekladze, selvom Levan ikke var på ett så lavt nivå.
    Helt enig, han er rett og slett langt under middelmådig. Slik han spiller nå, er han ikke god nok for 2.laget engang vil jeg tro.
    Et eller annet må ha skjedd, og det er jo ikke rart han ble satt ut av laget der nede om det var nivået hans.
    Så hva har skjedd siden han dro fra Norge tro?
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Av disse er det vel kun Lørenskog som spiller i 3.divisjon og bør vel derfor være den "enkleste" motstanderen.
    Ett 3div lag som har kommet videre kan fort være tøffere motstand enn ett 2.div lag som har hatt enkel motstand i 1 runde.. men nå aner jeg ikke hvem de har spilt mot og hvordan det gikk. Men på generelt grunnlag å si at de er lett motstand, det er jeg uening i
    ....

Tråkk på en KANARI

Quote Originally Posted by 2m@s View Post
    Ett 3div lag som har kommet videre kan fort være tøffere motstand enn ett 2.div lag som har hatt enkel motstand i 1 runde.. men nå aner jeg ikke hvem de har spilt mot og hvordan det gikk. Men på generelt grunnlag å si at de er lett motstand, det er jeg uening i
    Enig, nettopp derfor det står "enkleste", altså med anførselstegn.
    Vi er tross alt Vålerenga og har driti oss ut i cupen tidligere.
    Men jeg sier som en over at jeg gjerne vil unngå Fredrikstad. Har problemer med å huske gode minner fra nye Fredrikstad Stadion.

Men vi får se hva NøFF tryller opp av hatten og hvordan de fremstiler at de har klart "å få fram et spennende oppsett som de er godt fornøyde med"....

Da blei det Grorud i 2. runde.
    Her må vi være skjerpa ellers lukter det smell

https://www.fotball.no/turneringer/n...runde-nm-menn/

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Da blei det Grorud i 2. runde.
    Her må vi være skjerpa ellers lukter det smell

https://www.fotball.no/turneringer/n...runde-nm-menn/
    Vi har lørdagskamp mot Ranheim lørdag 28. April. Grorud spiller også sin kamp samme dag.
    Det hadde vært gull om klubbene blir enige om å spille 1. Mai.
    Så vår vi en ekstra dag hvile før kampen mot Haugesund.

- De som ønsker å spille 1. mai kan gjøre det dersom lagene blir enige. Vi vil sammen med lagene finne de beste spilledager med hensyn til seriekampene, sier Pedersen.