Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 121 to 147 of 147

Synd at vi ikke har forsvarsspillere.
    Hvis ikke kunne jeg lekt med tanken om Mr. Boof som anker.
    Han har pasninger, fysikk, hurtighet, han kan dra av 3 mann. Alt som trengs for et anker.

Quote Originally Posted by Muppetkokken View Post
    Når er de beste tidene for fotball?
    Når du ser mer gress enn snø og ikke behøver å kle seg som en eskimo. Ellers i helgen.

Med alle sprell NFF gjør, mistenker jeg ikke dem for å gjøre mest for å få supportere på tribunen. Neste nå er jo at den største kampen på Intility i løpet av året spilles samme kveld om den største kampen nede i Europa. Akkurat slik man gjør for ikke å risikere å fylle stadion. Det var ikke hyggelig å snakke med ihuga Enga supportere på søndag, som skal prioritere tv foran stadion 26. mai.

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Synd at vi ikke har forsvarsspillere.
    Hvis ikke kunne jeg lekt med tanken om Mr. Boof som anker.
    Han har pasninger, fysikk, hurtighet, han kan dra av 3 mann. Alt som trengs for et anker.
    Enig i at Carvalho hadde vært perfekt som anker. Men hvis Meira blir matchfit så kan det jo kanskje være en mulighet også. Med forbehold om at jeg ikke har sett Meira spille, og aner ikke hva slags nivå han holder. Men man må jo anta at han holder Eliteserienivå når vi først har hentet han.

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Når du ser mer gress enn snø og ikke behøver å kle seg som en eskimo. Ellers i helgen.
    Nå var det jo faktisk klubbene i eliteserien selv som ønsket at serien skulle starte tidlig. I hvert fall flertallet, det var noen som var imot det også. Men NFF skal ikke få mest av skylden for den avgjørelsen.

Så på klubben sin instagram konto at Enar Jââger er tilbake på treningsfeltet nå også. Hvis både han og Meira blir matchfit så kan det kanskje åpne seg en mulighet for å flytte Carvalho opp som anker.

Neste nå er jo at den største kampen på Intility i løpet av året spilles samme kveld om den største kampen nede i Europa. Akkurat slik man gjør for ikke å risikere å fylle stadion. Det var ikke hyggelig å snakke med ihuga Enga supportere på søndag, som skal prioritere tv foran stadion 26. mai.
    Rekker fint å rusle ned på Øst fra kampen er ferdig på Valle 19:50 til CL-finalen begynner kl. 20:45. Eller komme deg til hvilken som helst pub i byen, eller hjem hvis du bor innenfor Oslos bygrenser. Men folk liker å ha en unnskyldning I guess.

Med alle sprell NFF gjør, mistenker jeg ikke dem for å gjøre mest for å få supportere på tribunen. Neste nå er jo at den største kampen på Intility i løpet av året spilles samme kveld om den største kampen nede i Europa. Akkurat slik man gjør for ikke å risikere å fylle stadion. Det var ikke hyggelig å snakke med ihuga Enga supportere på søndag, som skal prioritere tv foran stadion 26. mai.
    Kanskje ikke så ihuga da. Drar selvsagt på stadion.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Nå var det jo faktisk klubbene i eliteserien selv som ønsket at serien skuølle starte tidlig. I hvert fall flertallet, det var noen som var imot det også. Men NFF skal ikke få mest av skylden for den avgjørelsen.
    Stemmer det, Vålerenga dreit seg også ut her.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Er det som var så skuffende. Han er på alle hjemmekamper, også bortekamper.

Jeg hadde glatt droppa stadion hvis laget mitt i Europa hadde vært i finalen også! Masse arrangement ifbm det. Se kamp live for så å se finalen på TV hjemme hadde jeg aldri valgt! Det er ingenting som er større enn CL-finalen!

NFF er virkelig dummere enn jeg trodde!

NFF må snart skjønne at svært mange også har et engelsk lag som betyr like mye som sin norske klubb, om ikke mer! Jeg har til nå alltid valgt VIF, men en CL-finalen hadde jeg glatt valgt foran en tippeliga-kamp, uansett motstander!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Jeg hadde glatt droppa stadion hvis laget mitt i Europa hadde vært i finalen også! Masse arrangement ifbm det. Se kamp live for så å se finalen på TV hjemme hadde jeg aldri valgt! Det er ingenting som er større enn CL-finalen!

NFF er virkelig dummere enn jeg trodde!

NFF må snart skjønne at svært mange også har et engelsk lag som betyr like mye som sin norske klubb, om ikke mer! Jeg har til nå alltid valgt VIF, men en CL-finalen hadde jeg glatt valgt foran en tippeliga-kamp, uansett motstander!
    Nordmenn som setter et Engelsk lag over sitt norske, er ikke supportere. Det er folk jeg ser ned på. Anglofile bønder av verste sort. Ler av dem.
    Ett lag i Oslo.

Nordmenn som setter et Engelsk lag over sitt norske, er ikke supportere. Det er folk jeg ser ned på. Anglofile bønder av verste sort. Ler av dem.
    Det er lov å le av sånne folk.
    Men vi må alle innse at det er mange som kan komme til å gjøre et slik valg altså velge CL-finale over VIF-LSK. Noen av bønda kommer også til å prioritere sånn.
    Det er forjævlig at et lokaloppgjør kan miste mange tilskuere på denne måten.
    Jeg er enig med de som mener at NFF ikke burde lagt kamp samme dag som CL-finalen

Det må være mulig å se Vålerenga på stadion.Og som Mikkel sier dra ned på Øst, Vertshuset, Bohemen, you name it for begge deler. Enig med hva du sier. Man kan se både Vålerenga og Liverpool (Real) på best mulig arena i Oslo!

Spørsmål: hvor stor del av dei norske supporterne tror dere har ett annet favorittlag ute i Europa enn det norske? Vi er sikkert så mange at vi kommer til å overdøve dei som er så edle at dei har ett norsk lag som favoritt, som aldri kommer i nærheten av ett gruppespill i cl, og forresten topplagene ute i Europa driver forresten på ett helt annet nivå, dei driver toppfotball mens det vi driver med her til lands blir nærmest som bedriftsfotball å regne, blir så trett av att noen hele tiden skal kritisere hvordan andre folk er, hvis dei ikke har helt like meninger som dere så er det liksom helt på trynet...

Jeg hadde glatt valg CL-finale, cupfinale osv. med Enga foran det samme for mitt engelske lag! Men en CL-finale, som i dette tilfellet ikke har hendt på over ti år, kontra en helt vanlig eliteseriekamp.. vel, det sier seg selv for veldig mange!

Du kan si hva du vil, snakke dritt om hvem du vil.. folk kommer ikke til å forandre seg! Det finnes mer i livet enn kun Vål’enga! Jeg er anglofil jeg, og fornøyd med det! Vært det lenger enn jeg har holdt med Vål’enga i alle fall! Det er pga min far, blant annet!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Spørsmål: hvor stor del av dei norske supporterne tror dere har ett annet favorittlag ute i Europa enn det norske? Vi er sikkert så mange at vi kommer til å overdøve dei som er så edle at dei har ett norsk lag som favoritt, som aldri kommer i nærheten av ett gruppespill i cl, og forresten topplagene ute i Europa driver forresten på ett helt annet nivå, dei driver toppfotball mens det vi driver med her til lands blir nærmest som bedriftsfotball å regne, blir så trett av att noen hele tiden skal kritisere hvordan andre folk er, hvis dei ikke har helt like meninger som dere så er det liksom helt på trynet...
    Haha, dette handler lokalpatriotisme. Alle skjønner at det er et høyere nivå ute. Her klarer du faktisk å skryte av at norske bønder er så mange, at de ville overdøvet folk som støtter sitt norske lag. BRAVO, så fantastisk! Rakke ned på norsk fotball og Enga gjør du også. BRAVO, igjen. Patetisk.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Er det ulovligt å slå to fluer i en smekk?
    Dette er Norges største kamp i løp av en sesong.
    Vålerenga spiller midt i Oslo by!!!
    Hvis man planlegger bitte litt, så klarer man å få med seg både kampen på stadion, samt CL finalen.
    Jeg tror faktisk at de fleste som skal på kamp har lyst til å se CL finalen.

Men føler du bokstavelig talt at man skal kritisere NFF for at de setter opp Vålerenga-bøffla før en Champions league finale?
    Det er det som er diskusjonen. Alle som prioriterer riktig får en fantastisk helaften med fotball!
    Og hvordan i helvete skal NFF vite at noen som "holder" med Liverpool kanskje ikke kan komme på Enga-Bøffla hvis Liverpool kommer til finalen?

Man kan klage mye over forbundet. Men jeg føler ikke at de skal få noen skyld i at noen dropper å se Vålerenga mot bøffla for å se Cl finalen, når man har en fantastisk mulighet til å se begge. Vi er i Fuckings OSLO, ikke i gokk....

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

VIF-LSK er kl 18, finalen kl 20:45.

Er det mulig for VIF å sette opp midlertidig gigantisk partytelt med storskjermer og ølservering i nærheten av stadion? Invitere til det beste fra to verdener. Er vi dyktige nok i markedsføringen tipper jeg det kommer flere på kamp enn det ellers ville gjort.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Er det ulovligt å slå to fluer i en smekk?
    Ja, ingen vil vel ha fluer rundt staken! Ett smekk derimot - helt annen sak

Quote Originally Posted by Daniel View Post

Er det mulig for VIF å sette opp midlertidig gigantisk partytelt med storskjermer og ølservering i nærheten av stadion? Invitere til det beste fra to verdener. Er vi dyktige nok i markedsføringen tipper jeg det kommer flere på kamp enn det ellers ville gjort.
    Amen broder!

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Ja, ingen vil vel ha fluer rundt staken! Ett smekk derimot - helt annen sak
    Trenger sjelden mer enn et realt smekk

Quote Originally Posted by Daniel View Post

Det hadde vært en super løsning.
    Ett lag i Oslo.

Hadde vært perfekt. Storskjerm telt og cl etter enga kampen. Jeg hadde benyttet det tilbudet selvfølgelig.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Trenger sjelden mer enn et realt smekk
    *vrir seg i fantomsmerter*

Hvorfor det?

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Hvorfor det?
    Fordi hvis vi da møter dem i E-cup, vil de holde med sitt Engelske lag og ikke Enga. Derav, sette over. Hvis du plutselig ikke holder med Enga i en kamp, er du selvsagt ikke Engasupporter. Ganske logisk i grunn.
    Ett lag i Oslo.

På tide å flytte diskusjonen om Enga/etellerannetutenlandsk-supportere til en egen tråd? Blir stadig lurt til å gå inn her. Nå ble du også det ��