Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 81 to 109 of 109

Håper å få se Fredheim mere på kant i tiden fremover, og heller la Lekven spille sentralt. Han har mere frekvens i beina, og jeg synes vi var betydelig bedre til å "stå opp" og vinne andreballer idag enn det vi har vært i det siste. Ellers virka det som Chiddy sleit litt i den nye formasjonen.

Quote Originally Posted by SideLinjeKjeksen View Post
    Håper å få se Fredheim mere på kant i tiden fremover, og heller la Lekven spille sentralt. Han har mere frekvens i beina, og jeg synes vi var betydelig bedre til å "stå opp" og vinne andreballer idag enn det vi har vært i det siste. Ellers virka det som Chiddy sleit litt i den nye formasjonen.
    Jeg tror det går seg til med Chiddy. Han er en humørspiller og noen dager sitter alt andre dager dribler han seg kun inn i trøbbel. På en nydelig kunsgressmatte han kjenner på onsdag så skal nok stabæk få kjørt seg. Dessuten er Goodly Michael en større utfordrer i 442.

Quote Originally Posted by andgus View Post
    Dette blir latterlig. Sorry. Du har mye ok å komme med mange ganger, men her bommer du så til de grader.
    Synes ikke det. "Debatten" og irritasjonen min starta med en klovn som "skrøyt" av at han og de andre "supporterne" av et Engelsk lag kunne overdøve nordmenn og deres norske lag. Og at mange nordmenn setter sitt Engelske lag over sitt norske. Hva faen er det?

Hvis vi da møter dette laget i E-Cup, så vender altså denne liksomsupporteren Vålerenga ryggen? Er du da Engasupporter? Selvsagt ikke. Direkte ufyselig. Men nok om det.

Jævlig kamp, men ohhh så deilig med 3 poeng. Mest imponert av MR. Johnson, som er så kald etter å ha venta i evigheter på straffa.
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Synes ikke det. "Debatten" og irritasjonen min starta med en klovn som "skrøyt" av at han og de andre "supporterne" av et Engelsk lag kunne overdøve nordmenn og deres norske lag. Og at mange nordmenn setter sitt Engelske lag over sitt norske. Hva faen er det?

Hvis vi da møter dette laget i E-Cup, så vender altså denne liksomsupporteren Vålerenga ryggen? Er du da Engasupporter? Selvsagt ikke. Direkte ufyselig. Men nok om det.

Jævlig kamp, men ohhh så deilig med 3 poeng. Mest imponert av MR. Johnson, som er så kald etter å ha venta i evigheter på straffa.
    Ditt problem er den totalt fraværende respekt for andre mennesker som er litt annerledes enn deg. Typisk eksempel på radikalisme. Jeg synest også det er rart at man lurer på hvilken kamp man skal se hvis Vålerenga er involvert, men må respektere at det er sånn. Hadde du unngått ord som klovn, jeg driter i deg, etz. hadde det sett litt annerledes ut.

Hvis du prøver å få fler folk på stadion ved å skjelle de ut, så tror jeg du kommer kraftig.

P.s. 3 poeng er 3 poeng. Det gis ikke stilkarakterer🙂

Radikalisme faktisk. Hehe.

Hvis du ikke ser problemet med at en mann eller kvinne vender Enga ryggen hvis vi møter deres engelske lag i E-Cup, kan jeg ikke hjelpe.

Ett spørsmål, ett svar. Tenkt scenario.

En person er på Engakamper og er Engasupporter i følge seg selv. Så møter vi Liverpool i E-Cup, og han/hun jubler når Enga slipper inn mål. Er han/hun Engasupporter? Jeg tror svaret gir seg selv, og ja, det provoserer meg at de tror de holder med klubben vår.
    Ett lag i Oslo.

Går faktisk an å holde med flere lag uten å "vende ryggen" til noen part.

Jeg er like glad i f.eks både min far og min mor.Jeg behøver ikke "ta noen part".Det er akkurat samme sak!

Quote Originally Posted by Ingar View Post
    Går faktisk an å holde med flere lag uten å "vende ryggen" til noen part.

Jeg er like glad i f.eks både min far og min mor.Jeg behøver ikke "ta noen part".Det er akkurat samme sak!
    "Ok"? Så hvis en påstått Engasupporter jubler når Vålerenga slipper inn mål, er han Engasupporter? Ja eller nei.

Dette må jo være rart for de som "holder" med flere lag.
    Ett lag i Oslo.

"Ok"? Så hvis en påstått Engasupporter jubler når Vålerenga slipper inn mål, er han Engasupporter? Ja eller nei.

Dette må jo være rart for de som "holder" med flere lag.
    Flere måter å juble på.Hvis det er meg du sikter til så kan jeg svare for meg selv.

Jeg er glad i både Vålerenga(så min første kamp da jeg var 9 år) og Liverpool (har vært på Anfield) å definerer meg selv som supporter av begge lag,JA.
    Om du mister respekten for meg å ligger søvnløs av den grunn,er ene og alene ditt problem.
    Er vel flere "Enga-supportere" som har bein i flere leire.

Ok. Ville du jublet for Liverpool hvis de putta mot Enga? "Flere måter å juble på". Hæ?
    Ett lag i Oslo.

Selvfølgelig hadde jeg det.Men ikke ellevilt opp å ned!

Hva med Enga-spillere,jeg anser de som supportere av klubben,gjør du?

Quote Originally Posted by Ingar View Post
    Selvfølgelig hadde jeg det.Men ikke ellevilt opp å ned!

Hva med Enga-spillere,jeg anser de som supportere av klubben,gjør du?
    Haha, fy faen. Patetisk.
    Ett lag i Oslo.

Ok. Ville du jublet for Liverpool hvis de putta mot Enga? "Flere måter å juble på". Hæ?
    Jeg trodde man skulle diskutere kampen mot Sandefjord her. Ikke vise at man er intolerant og sneversynt. Kampen i går hadde en del positive elementer. Full kontroll bakover etter at vi hadde vent oss til banen. Amin viste klasse, spill framover i banen, innlegg og god defensiv kontroll. Adam hadde full kontroll og en god redning. Fint om folk trekker fram det positive, så kanskje vi får flere på kamp. Også de som holder med Hull, Stoke og andre storklubber.

Quote Originally Posted by Stunt View Post
    Jeg trodde man skulle diskutere kampen mot Sandefjord her. Ikke vise at man er intolerant og sneversynt. Kampen i går hadde en del positive elementer. Full kontroll bakover etter at vi hadde vent oss til banen. Amin viste klasse, spill framover i banen, innlegg og god defensiv kontroll. Adam hadde full kontroll og en god redning. Fint om folk trekker fram det positive, så kanskje vi får flere på kamp. Også de som holder med Hull, Stoke og andre storklubber.
    Intolerant og sneversynt? Noen ville tydligvis jubla hvis Enga slapp inn mål. Ehh, seriøst? Hva er dette? Kjenner jeg har lyst til å grine.
    Ett lag i Oslo.

Fint at du viser følelser, men hold deg til tema. Vi har mange gode spillere nå, gjelder bare å få alle til å fungere sammen. Ibrahim hadde også en god kamp, men både han og resten av midtbanen må trene på avslutninger.

Liker ikke forumpoliti, men ok. Det må da være noen som sitter med en like flau smak i munnen?

Det sagt. Drittkamp, men vi tar 3 poeng. Sandefjord går ned igjen. MR. Johnson er kald. Deilig iskald.
    Ett lag i Oslo.

Tredje 1-0tapet på rad for Sandefjord, så ikke kun oss, men også f.eks. Brann, som ikke klarer å putte masse mot dem.

Syns vi viste ganske god innsats i går, det er tross alt en bortekamp vi henter 3 poeng i.
    Pasningene satt ikke, jeg vet ikke om det er fordi vi er vant med kunstgress? De var enten for lange eller for korte, vektingen var iallefall helt ræva.
    Med Stabæk neste kan vi faktisk være på 18 poeng og 9 strake uten tap, uten at jeg vil jinxse noe mer

Quote Originally Posted by Gladhaug View Post
    Tredje 1-0tapet på rad for Sandefjord, så ikke kun oss, men også f.eks. Brann, som ikke klarer å putte masse mot dem.
    Nettopp. Legg til at Brann bare skårte ett mot Start i går. Det er noe med å møte dårlige lag, det blir sjelden vakker fotball av det.

Quote Originally Posted by patriot View Post
    Syns vi viste ganske god innsats i går, det er tross alt en bortekamp vi henter 3 poeng i.
    Pasningene satt ikke, jeg vet ikke om det er fordi vi er vant med kunstgress? De var enten for lange eller for korte, vektingen var iallefall helt ræva.
    Med Stabæk neste kan vi faktisk være på 18 poeng og 9 strake uten tap, uten at jeg vil jinxse noe mer
    Fotballbaner bør være jevne. Her var det hull og kuler. Vi klarte oss bedre i andre. Regner med at Johnsen scorer hat-trick den 16.

Quote Originally Posted by Farmor View Post
    Nettopp. Legg til at Brann bare skårte ett mot Start i går. Det er noe med å møte dårlige lag, det blir sjelden vakker fotball av det.
    Det ble jo ganske vakker fotball når vi møtte Start da..

Facebookverifisert
    hmchrist's Avatar

Kikka litt på tabellen her i sted. Nå endrer jo den seg fortløpende mens kampene pågår, men det slo meg at Brann har møtt 8 av de 9 lagene nederst på tabellen (mangler Lillestrøm) og kun ett (Ranheim) av de 7 beste lagene.

Sterkt av Brann å hente poeng mot alle «antatt svakere motstandere», men når de skal opp mot Rosenborg, Molde, Haugesund, Odd og ikke minst oss, så skal vi ikke se bort fra at de avgir en del poeng...

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Det ble jo ganske vakker fotball når vi møtte Start da..
    Resultatet var vakkert.

Resultatet var vakkert.
    Ja, men jeg synes det var mye vakker fotball også. Naturlig nok når det ble 1-6 seier. Flotte kontringer og aggressivt press.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Ja, men jeg synes det var mye vakker fotball også. Naturlig nok når det ble 1-6 seier. Flotte kontringer og aggressivt press.
    Nå skrev jeg jo at det sjelden blir vakker fotball i sånne kamper. La oss bare si at dette var det kjente unntaket

Nå skrev jeg jo at det sjelden blir vakker fotball i sånne kamper. La oss bare si at dette var det kjente unntaket
    Vet bare ikke helt om jeg er enig i utsagnet, men trenger ikke å dra den noe lenger . Nå vil jeg tro at underlaget har litt å si her, den er ikke laget for vakker fotball. Er antageligvis en del ting som spiller inn i forhold til om det blir vakker fotball eller ikke. Møter man et lag som KBK som legger seg bakpå så blir det ingen pen kamp. Det blir stanging mot en mur i 90 min osv. Nå fikk ikke jeg sett kampen i går og fulgte den bare på VGlive, men fikk med meg at underlaget ikke akkurat var veldig bra. Jeg fikk også inntrykk av at Sandefjord i hvert fall prøvde å spille fotball, og ikke la seg bakpå.

Enga «fans» som jubler når annet lag scorer mot oss? Der gar du folk ass..
    Kjenner jeg blir uvel..
    Vål’enga fortjener ikke å være noens «sidebitch»

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    Enga «fans» som jubler når annet lag scorer mot oss? Der gar du folk ass..
    Kjenner jeg blir uvel..
    Vål’enga fortjener ikke å være noens «sidebitch»
    «Kan’ke stoppe oss, vi er Vål’enga supporters! Kan’ke stoppe oss, vi er Vål’enga supporters! Kan’ke stoppe oss vi er Vål’enga suppporters! Med mindre Liverpool er på besøk!»

Ikaros

Må påpeke noe som er veldig underkommunisert i denne tråden: Knallbra bortesupport denne matchen! Jevnt bra trøkk hele kampen og en ekstremt bra andre omgang. Vi får maks ut av de dårlige tribunefasilitetene.

«Arbeiderklubben ifra Oslo øst» fikk sitt store gjennombrudd i denne matchen. Håper vi klarer å få den til å trøkke skikkelig på hjemmebane også. Den sangen har bra potensiale.

I det hele tatt synes jeg vi har vært veldig bra på bortebane i år. Fortsetter vi sånn kan jeg ikke skjønne annet enn at enda flere vil henge seg med på bortematcher framover.

Facebookverifisert
    j_robber's Avatar

Fornøyd med 3 poeng. Usikker på om dette er en formasjon som gjør seg, men den er vel muligens spesialtilpasset ræva baner og motstandere...
    Litt ros til Adam for en gangs skyld som ikke hadde veldig mye å gjøre, men var våken når han måtte. Keep it up!

PS!
    Hva med å mekke en egen tråd for (og flytte innlegg?) hele diskusjonen rundt å være supporter for flere lag enn Enga?
    Synes absolutt det kan være interessant å ta en prat rundt temaet, men dette er feil tråd.