Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 80 of 125

Quote Originally Posted by O.S.L.O. View Post
    Sist kamp mot Haugesund var det litt over 5000 innenfor portene. Mener ca 5200. Det er for dårlig. Nå har vi egen stadion. Folk får begynne å møte opp. Denne og LSK burde vært utsolgt.
    Interessen for norsk fotball er helt nederst i en bølgedal nå.
    Det er ikke bare vi som sliter med lave publikumstall. Det gjør alle andre også, utenom Rosenborg.

For eksempel Brann får fylt stadion for første gang denne sesongen. Det er kun fordi bergenserne har gode tradisjoner med 16.mai-kampen. Stadion har begrenset tilskuerkapasitet og DE leder serien, men likevel møter ikke bergenserne opp. Det er svakt, men sånn er det blitt.

Premier League, La Liga, Championship, Serie A er alle ligaer som er nesten mer tilgjengelige enn eliteserien nå, og da velger heller sofasupporteren å se på et toppopgjør i Premier League med Manchester enn å dra på stadion og bruke 300-400 kr. Vi får være glade for at de som kommer lager bra liv, så får vi bare krysse fingrene for at flere kommer etterhvert.

Viking har solgt mer enn 11000 billetter til kampen i morgen mot Sandnes Ulf.
    Hvis de klarer det, da skal det være mulig for oss også.

8000 solgt ble sagt på Enga Live. Da lander vi vel forhåpentligvis i alle fall på 10 000. Var solgt under 100 til bortefansen også, så der alene er det jo potensielt 1000 ekstra. Vet ikke om Stabækfansen pleier å være flinke på å kjøpe på forhånd.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    8000 solgt ble sagt på Enga Live. Da lander vi vel forhåpentligvis i alle fall på 10 000. Var solgt under 100 til bortefansen også, så der alene er det jo potensielt 1000 ekstra. Vet ikke om Stabækfansen pleier å være flinke på å kjøpe på forhånd.
    Stabækfansen er vel i Kragerø, Stavern og Tjøme i pinsen alle mann? Ikke regn med dem.

Tenker at all fokus på hvor mange/få som kommer virker litt mot sin hensikt. Det er jo fortsatt sånn at antall tilskuere per innbygger er i Europatoppen i Norge. Prøv heller å dra med folk fordi det er gøy, ikke fordi vi skal slå en eller annen tilskuerrrekord fra 1970-tallet.

I 2018 er alle kamper på TV og det er internasjonal fotball tilgjengelig på alle kanaler.

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post

Premier League, La Liga, Championship, Serie A er alle ligaer som er nesten mer tilgjengelige enn eliteserien nå, og da velger heller sofasupporteren å se på et toppopgjør i Premier League med Manchester enn å dra på stadion og bruke 300-400 kr. Vi får være glade for at de som kommer lager bra liv, så får vi bare krysse fingrene for at flere kommer etterhvert.
    Er det virkelig sant? Hører flere nevner dette med at Premier League er så tilgjengelig. Men dem kampene går jo på svindyr betalingskanal. Dem blir jo bare dyrere og dyrere.

Og det er vel veldig lenge siden det gikk så mange kamper fra eliteserien på "gratis"kanalene som nå.

Kampen i morgen går IKKE på åpen kanal, så det er bare å fikse billetter.
    Ett lag i Oslo.

Når jeg ser på ticketmaster.no nå, ser 303-307 nesten utsolgt ut.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Var solgt under 100 til bortefansen også, så der alene er det jo potensielt 1000 ekstra.
    Det var solgt 58 i går. Tviler på at det kommer 942 stykker på kampdagen som vil inn...

Ja, ikke sant..et godt eksempel. Det er og bør være fullt mulig å trekke mer 11 000 på våre hjemmekamper. Fotballinteressen er enorm, også i dette landet. Det skal ikke svært mye til for at vi igjen ser at snittet øker. Det har vært mye negativt rundt norsk toppfotball de siste årene. Landslaget(spydspissen..)har mislykkes med mye, lag i Europa likeså. Dette gjør selvfølgelig mye for interessen..Nå ser vi derimot endel tegn på at ting ser endel bedre ut, både for A-landslaget, U-21 og sist U-17.

Danmark og Sverige har hatt flere profiler og lykkes bedre på toppnivå og det preger interessen i seriene og snittet.
    På litt sikt(i 2020..eller kanskje 2019) bør vi kunne ha en slik utvikling som Malmø FF.

FULLT MULIG!

https://skanesport.se/2017/11/04/mff...ksnittet-igen/

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Viking har solgt mer enn 11000 billetter til kampen i morgen mot Sandnes Ulf.
    Hvis de klarer det, da skal det være mulig for oss også.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Får håpe på mellom 1000-1500 som benyttet dnb tilbudet.
    Det er Intility som spanderer denne gangen

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Det er Intility som spanderer denne gangen
    Noe fart der, og har klubbene fått god nok info, så de vet om tilbudet? Regner med at det ikke kun har stått på hjemmesiden vår?
    Ett lag i Oslo.

Telte du alle?

Lenge siden jeg har vært på kamp nå ser jeg.

La merke til at det ikke var noe studentrabatt på Vålerenga-tribunen.
    Får bare "voksen" som alternativ når jeg skal kjøpe på ticketmaster.

Er det samme pris for alle hvis man kjøper på stadion før match også?

Ikaros

Nydal melder at det er solgt 1500 flere billetter enn i fjor. Det skulle tilsi rett i underkant av 9000 billetter. Stabæk-fansen har ikke kjøpt på forhånd fordi de er redde for nyhetsbrev og de fleste kjøper nok i morgen. Så vi runder nok 10.000 ganske greit i morgen.

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Lenge siden jeg har vært på kamp nå ser jeg.

La merke til at det ikke var noe studentrabatt på Vålerenga-tribunen.
    Får bare "voksen" som alternativ når jeg skal kjøpe på ticketmaster.

Er det samme pris for alle hvis man kjøper på stadion før match også?
    Ja, det er samme pris på kampdag. Ang manglende rabatter på Ticketmaster vet jeg ærlig talt ikke (har vært sykemeldt i lengre tid og akkurat kommet tilbake med andre arbeidsoppgaver enn i fjor).

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Noe fart der, og har klubbene fått god nok info, så de vet om tilbudet? Regner med at det ikke kun har stått på hjemmesiden vår?
    Nei, klubbene har blitt kontaktet og invitert, men igjen, jeg jobber ikke lengre med denne biten og vet derfor ikke hva som er gjort. Men det er gitt ut rundt tusen av disse billettene.

Siden tilskuertallet er det som drar denne tråden: det er nesten trist å se hvor mange enkelt-seter som står ledige, f.eks. på 102 og 103. Men det er en kulturell greie. Som nordmann må man jo hoppe over et sete når man skal bestille...

Vedr kampen: været blir deilig; måtte kampen bli det også.

Stabæk kommer vel med noen folk. Men godt mulig papsen skal ut med yachten; hardt valg....

Facebookverifisert

Har barn på Hasle-Løren, og har ikke hørt noe fra klubben. Tok derfor kontakt med de andre foreldrene på laget, og nå er vi 22 store og små som skal overdøve Stabæk-supporterene i bortesvingen.

Quote Originally Posted by olemartin View Post
    Har barn på Hasle-Løren, og har ikke hørt noe fra klubben. Tok derfor kontakt med de andre foreldrene på laget, og nå er vi 22 store og små som skal overdøve Stabæk-supporterene i bortesvingen.
    Herlig. Håper virkelig klubben har gjort en ordentlig innsats med å informere klubber i Oslo og Omegn, ellers er det svakt og dårlig utnyttelse av potensialet dette hadde.
    Ett lag i Oslo.

Oioioi... Nå gleder jeg meg til kamp! Sola skinner, det er godt og varmt og en perfekt dag for fotball!

Kjenner nervøsiteten kommer snikende. Smurfene kommer til å være heltent, for det er cupfinalene deres å spille mot selveste Vålerenga. Jeppe Moe er vel ute med 4 gule kort, uten om jeg veit om det har så mye å si for oss. De har én dags kortere restitusjon, så teoretisk har vi et lite overtak der. Jeg ser for meg at dette blir en kamp der Vålerenga forsøker å spille sitt eget spill, mens Stabæk satser alt på kontringer med Ohi og Boli. Blir spennende å se Carvalho mot disse.

Prata tilfeldigvis med en smurfesupporter i går som ikke hadde planer om å kjøpe billett på forhånd. Den gjengen trives tydeligvis med så stå i evigheter i billettkø på stadion. De om det... Jeg tror ikke det kommer få forferdelig mange derifra likevel. Når valget står mellom å støtte eget lag, og årets første tur med Optimistjolle utenfor Kadettangen, så vinner sistnevnte. År etter år med rosa pannebånd og vaffeljakke setter helt åpenbart klare begrensninger i følelsesliv og verdivalg...

Stabæks tropp:
    Mande Sayouba, Simen Lillevik, Martin Rønning Ovenstad, Ronald Hernandez, Xin Zhou, Daniel Granli, Hugo Vetlesen, John Hou Sæter, Ola Brynhildsen, Tonny Brochmann, Steinar Strømnes, Ohi Omoijuanfo, Franck Boli og Andreas Hanche-Olsen. Abdul-Basit Agouda, Emil Bohinen, Nicolas Pignatel Jenssen, Tobias Børkeeiet.
    Ingen Demidov, altså.

Solgt bra med billetter på langsidene i dag. Kan bli bra med folk.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

https://www.dagbladet.no/sport/staba...ampen/69811722

Noen som fikk med seg lagoppstillingen før den ble fjernet? Håper i hvert fall klubben fanget det opp.

Eller ble det publisert som en felle? Hehe

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Stabæk-fansen har ikke kjøpt på forhånd fordi de er redde for nyhetsbrev og de fleste kjøper nok i morgen
    De kjenner nok til det ja. Hører at det er vanskeligst å bli kvitt spammingen fra Stabæk etter besøk der.

Jeg registrerer at folk i tråden her lener seg mot at vi bør og må vinne denne kampen som om det ikke er 100%.
    Jeg har 100% tro på at vi ikke bare vinner, men spiller årsbeste i dag.
    Blir ordentlig skuffa om vi ikke klarer bedre enn 3-0. Selv om 3-0 ville vært mer enn godkjent ellers.

Ikke la dere "lure" av sommervarmen nå. Ta med en jakke i dag. Det er ventet 25 gr ved kampstart, men ved kampslutt vil det være 20 gr og opp mot 14-15 m/s vind (i følge Storm). Det skal blåse kraftig opp på kvelden. Følt temp vil da bare være 16-17 gr.

Håper Enga spiller mot supportertribunen i 2. omg. Da får de medvind i dobbel forstand. (Ventet vind fra nord. Passer jo bra med gamerne i Nordavind som nå er endel av Vålerenga-familien)
    Tipper 3-2 seier.

Blir ikke mye bedre enn dette. Hjemmekontor, så litt grillings og en øl hjemme før man rusler bort på stadion og et par kalde der før kampstart. Har en følelse av at gutta virkelig kommer til å kjøre på i kveld. KOM IGJEN ENGA!!
    Vi er Vål'enga!!

Quote Originally Posted by Caanradi View Post
    Ikke la dere "lure" av sommervarmen nå. Ta med en jakke i dag. Det er ventet 25 gr ved kampstart, men ved kampslutt vil det være 20 gr og opp mot 14-15 m/s vind (i følge Storm). Det skal blåse kraftig opp på kvelden. Følt temp vil da bare være 16-17 gr.

Håper Enga spiller mot supportertribunen i 2. omg. Da får de medvind i dobbel forstand. (Ventet vind fra nord. Passer jo bra med gamerne i Nordavind som nå er endel av Vålerenga-familien)
    Tipper 3-2 seier.
    Kristen Gislefoss er det deg?

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Kristen Gislefoss er det deg?
    Nei, jeg er ikke kristen Men Enga er min rellion

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Når jeg ser på ticketmaster.no nå, ser 303-307 nesten utsolgt ut.
    Fikk lurt med meg en kompis og fikk 2 fine plasser på 303 for en uke siden ihvertfall
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    https://www.dagbladet.no/sport/staba...ampen/69811722

Noen som fikk med seg lagoppstillingen før den ble fjernet? Håper i hvert fall klubben fanget det opp.

Eller ble det publisert som en felle? Hehe

Hvis noen skulle klare å finne den kan dere jo poste den her...

4-4-2 i dag også....håper Ejuke kommer bedre ut av det i dag da...

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Herlig første omgang! Masse folk og bra angrepsspill!
    Denna tar vi!

Første 25 bra. Fin stemning. Fortjent ledelse.Høytaleranlegget er desverre litt dårlig.

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Herlig første omgang! Masse folk og bra angrepsspill!
    Denna tar vi!
    Støttes!
    Fortjent ledelse. Håper gutta fortsetter presset og tar livet av matchen tidlig i andre omgang.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Støttes!
    Fortjent ledelse. Håper gutta fortsetter presset og tar livet av matchen tidlig i andre omgang.
    Men nå er det fryktelig dårlig. Hvor er innsatsen??

Helt elendig av oss nå, offensivt og defensivt bare flaks at det ikke er uavgjort.