Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 121 to 125 of 125

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Kommer neppe til å skje. Se tråden for 2018-sesongen for forklaring.
    Det er 15300 seter på stadion. Pluss da 1.3 personer pr stående plass. Så mulig er det ihvertfall.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Dersom vi vinner mot Tromsø tror jeg matchen mot lsk blir pakka.
    Jeg blir tydeligvis aldri klok av skade, men jeg kjenner jeg har fått tro på dette laget!
    Vi har ikke ødelagt sesongen selv om mai snart er over. Det er mange poeng igjen å kjempe om og vi vinner kamper vi typisk roter bort.
    Jeg tror vi blir med å kjempe om 3-4 plass i år, og med flyt tar vi 3.plassen og får en mulighet til å spille i europa neste år.

Skjønt om noen uker sitter vi vel her og sturer igjen😂

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Dersom vi vinner mot Tromsø tror jeg matchen mot lsk blir pakka.
    Jeg blir tydeligvis aldri klok av skade, men jeg kjenner jeg har fått tro på dette laget!
    Vi har ikke ødelagt sesongen selv om mai snart er over. Det er mange poeng igjen å kjempe om og vi vinner kamper vi typisk roter bort.
    Jeg tror vi blir med å kjempe om 3-4 plass i år, og med flyt tar vi 3.plassen og får en mulighet til å spille i europa neste år.

Skjønt om noen uker sitter vi vel her og sturer igjen��

Hehe, er enig med deg. Vi tar poeng selv om vi faktisk ikke overbeviser. F,eks kampen mot Stabæk. Hadde det vært forrige sesong hadde vi tapt den kampen, nå tok vi 3 poeng.

Men nå er det så mange av oss som begynner å få trua, så da går vi sikkert på en smell mot Tromsø.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by enga View Post
    Hehe, er enig med deg. Vi tar poeng selv om vi faktisk ikke overbeviser. F,eks kampen mot Stabæk. Hadde det vært forrige sesong hadde vi tapt den kampen, nå tok vi 3 poeng.

Men nå er det så mange av oss som begynner å få trua, så da går vi sikkert på en smell mot Tromsø.
    Natruligvis. Vi taper med ett mål. Matchvinner Daniel Berntsen.
    😉

Hvis nå får beholde våre to matchvinnere ut sesongen, Carvalho bak og Sam foran, har jeg trua på 3-4 plass, men skulle gjerne hatt en skikkelig tøff ryddemann på defensiv midtbane som er brukbar med ballen i bena