Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 40 of 174

Default Vålerenga-Lillestrøm lørdag 26.mai kl 17.00

På tide å reise kjerringa,å her bør og SKAL bønda fra Romerike få unngjelde! Lillestrøm fikk med seg ett poeng mot serielederen fra et sted på Vestlandet.

Jeg forventer; INNSATS,BALLTEMPO,MYE FOLK PÅ TRIBUNEN,ET HELVETES LEVEN PÅ TRIBUNEN,SOL OG TRE POENG....intet mindre!

TRAMP,TRAMP,TRAMP PÅ EN FUGL!!!

Permanent utestengt

Ser ut som om det blir masse folk http://www.vif-fotball.no/nyheter/de...-i-hovedstaden

Forventer at gutta dukker opp til krigen.

Kampen på mandag var et slag for selvtilliten etter 6 på rad uten tap.
    Trøsten er at fugla også varierer fryktelig fra kamp til kamp.
    Resultatet av kampen kan dermed omtrent bli hva som helst. Verken 3-0, 3-3 eller 0-3 (gud forby) vil strengt tatt overraske meg.

En ting er sikkert: det blir krig, og den krigen må gutta være klar for.
    Begynner vi med hopping over ballen og forsøk på hælspark på midtbanen så er det en langpasning mot en kanarispiss før vi har 100 % -sjanse mot oss.
    Og så håper jeg vi bruker de dagene som er igjen på å trene på å få spilt gjennom Johnson rettvendt. Vi må løpe fra midtstopperne til LSK, ikke håpe på å slå dem i lufta...

Facebookverifisert
    j_robber's Avatar

Innbiller meg vi har en tendens til å svikte når det er er storkamper. Nesten så jeg ikke håper på full stadion. Bare nesten da selvsagt
    Tror uansett vi lander nære 15.000,-.

Vi skal være et bedre lag enn Lillestrøm, men de er krigere og det passer bra borte mot oss. Denne kampen kan gå absolutt alle veier, men vi må virkelig opp i ringa om vi skal vinne denne!

Vi er avhengig av at Ejuke finner formen igjen så teknikken og farten vår kan bli avgjørende mot dinosauren av en stopper de har..

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Lurer på hva slags overfall Kippe slipper unna med denne gangen... Han kan tilsynelatende gjøre hva faen han vil.

Tenkte det samme. Kanskje best å la Fredheim Holm stå over kampen. Spark i balla med stakt bein for to år siden, skalla ned i fjor med påfølgende hjernerystelse. Tilsammen null frispark. Det er åpenbart at Kippe har egne regler.

Burde nesten flytte Carvalho opp i banen med beskjed om å brekke litt bein.

Facebookverifisert
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Verken 3-0, 3-3 eller 0-3 (gud forby) vil strengt tatt overraske meg.
    Vel... Jeg tror ingen av lagene skårer 3 mål. Men, alle kombinasjoner av 0, 1 og 2 er fullt mulige resultater...

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Har overtalt to kolleger som aldri har vært på kamp før til å reise, men innen de klarte å bestemme seg var selvfølgelig billigbillettene fra DNB utsolgt.

Om noen har kjøpt to billetter de ikke skal bruke så gi gjerne beskjed

Dette bør bli knall!! Gleder og gruer meg omhverandre. Hvis det er en eneste spiller på VIF som kommer til dette oppgjøret med flatt batteri / ikke påskrudd / ikke klar/ avventende, eller hva det er for bortforklaringer de pleier å benytte seg av, bør vedkommende levere drakta i 5.etasje og sette seg på første tog ut av byen. Her skal det ikke gis bort en millimeter. Ikke faen om vi skal ha det på oss at vi tapte det første oppgjøret mot bøfla på eget stadion. Håper på null fiksfakseri fra gutta på midten. Transporter ball, det er jobben deres, ikke å miste ballen på surr og så lunte etter hjemover. Og skyt! For guds skyld; skyt. Om VI har dårlig keeper, hva skal man da si om det fugla stiller med?? DET er elendige greier, det. Ta alle dueller, denne kampen kommer til å gjøre vondt som bare f..., like greit å forene seg med tanken først som sist. Stiller gutta på plastikken opp 100 % i denne kampen går det fint, er det en eller flere som legger noe i mellom.... Grøss!
    Vi er Vål'enga!!

Statistikk fra de siste seks derbyene:
    19.08.2017 LSK-VIF 2-1
    24.06.2017 VIF-LSK 3-1
    30.10.2016 VIF-LSK 1-1
    30.04.2016 LSK-VIF 2-0
    27.07.2015 VIF-LSK 2-0
    03.05.2015 LSK-VIF 1-1

To seire hver på seks kamper altså, og alltid hjemmeseire.
    Totalt antall mål VIF: 8 – LSK:7
    Antall mål i snitt VIF:1,3 – LSK: 1,2
    Antall spillemål VIF: 6 – LSK:6
    Antall straffemål VIF: 1 – LSK:1
    Antall selvmål VIF: 0 – LSK:1
    Antall gule kort VIF: 7 – LSK:11
    Antall røde kort VIF: 0 – LSK:0

Skremmende hvor like vi er, sånn statistisk sett.

Ja faen, i denne kampen håper jeg virkelig gutta er påskrudde og vel forberedt, for en gjentakelse av det vi så mot TIL i helga, det blir faen ikke akseptert, overhode....

Feltene fra 302-307 er så og si utsolgt nå!

Gleder meg som en unge til match! Men her må gutta møte opp i krigen fra første spark på ballen. Det forventer jeg at ikke er noe problem til denne kampen. De VET hvor mye den betyr.

Gleder meg sjukt til match, men har en litt dårlig følelse. Vi er et langt bedre lag en bittelillestrøm, men bøfla kommer sikkert til vår nye arena med en lyst til å pisse på oss og ødelegge dagen, håper faen gutta er klare og tente, her skal det smelle og vi skal synge gutta til kamp. Om vi ikke møter opp mentalt kommer vi til å tape denne.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by Bohemen14 View Post
    Gleder meg sjukt til match, men har en litt dårlig følelse. Vi er et langt bedre lag en bittelillestrøm, men bøfla kommer sikkert til vår nye arena med en lyst til å pisse på oss og ødelegge dagen, håper faen gutta er klare og tente, her skal det smelle og vi skal synge gutta til kamp. Om vi ikke møter opp mentalt kommer vi til å tape denne.
    Sitter med en dårlig følelse selv.
    Alt presset er på oss. Fugla kommer til å være sjukt tent på å vinne det første oppgjøret på vår nye hjemmebane.
    Fuglas fremste våpen er vold og kontringer. Vi er spesielt sårbare på kontringer, og vi er heller ikke kjent for å være et lag med ekstrem fysikk.

Dette blir en skikkelig test for Deila og laget.
    Unnskyldninger etter kampen godtas ikke.

Permanent utestengt

Fra klubben;

- Allerede 10.000 solgte til kampen mot LSK!

Vålerengatribunen: Under 100 billetter igjen på Patriot og kun 400 igjen på Familietribunen. Bestill nå! Supporter- og Hovedtribunen fylles også raskt. Dette blir gøy!

Det er ikke mulig å få opp salkartet på ticketmaster akkurat nå. Noen som kan melde i fra om dette?

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Det er ikke mulig å få opp salkartet på ticketmaster akkurat nå. Noen som kan melde i fra om dette?
    Funker for meg. Noen som vet hvor langt unna det er at nordtribunen åpnes for salg forresten?

Quote Originally Posted by Septiktank View Post
    Funker for meg. Noen som vet hvor langt unna det er at nordtribunen åpnes for salg forresten?
    Har ikke DNB kjøpt opp alle billettene på felt 203 og 206 i svingen og gitt de bort til lav pris?

Quote Originally Posted by Disig View Post
    Har ikke DNB kjøpt opp alle billettene på felt 203 og 206 i svingen og gitt de bort til lav pris?
    Det jeg også tenkte, men forsøkte å søke det opp og da ser det ut som at de billettene er til familiefeltene på Vålerengatribunen https://jubl.dnb.no/derby-jubl-vif-l...ag-26-mai.html

Ikaros

LSK har fått hele tribune nord, men det ser ut til at de har store problemer med å være i nærheten av å fylle den.

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    LSK har fått hele tribune nord, men det ser ut til at de har store problemer med å være i nærheten av å fylle den.
    Interessant! Burde være rift om de billettene skulle man tenkt

Permanent utestengt

Quote Originally Posted by Septiktank View Post
    Interessant! Burde være rift om de billettene skulle man tenkt
    Den kompleksfylte småklubben har jo vært nede på 3000-tallet i år, så det overrasker ikke meg egentlig.

Kan vel hende at de fleste kjøper billett på kampdag? Jeg tviler på at mange fra LSK vil gå glipp av denne kampen. De hater jo VIF mer enn de liker sin egen klubb. Kan hende det blir glissent fra de, men det er i så fall merkelig.

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Kan vel hende at de fleste kjøper billett på kampdag? Jeg tviler på at mange fra LSK vil gå glipp av denne kampen. De hater jo VIF mer enn de liker sin egen klubb. Kan hende det blir glissent fra de, men det er i så fall merkelig.
    tipper de veldig gjerne har lyst til å oppleve norges beste fotballstadion, så de kommer nok. :-)

Permanent utestengt

Titta inn på ticketmaster.no nå. På Vålerengatribunen er det bare 190 billetter igjen ca. Må jo sies å være bra.

Har dem? Hele tribunen, ikke bare dem faste borteseksjonen?

Det har jeg ikke hørt før. Kan ikke tenke meg vi gir bort hjemmebanen vår. Og til kanari!

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Det har jeg ikke hørt før. Kan ikke tenke meg vi gir bort hjemmebanen vår. Og til kanari!
    Står følgende på LSK sine nettsider:
    «For LSK-tilhengere selges billettene via egne kanaler. Resterende plasser blir solgt på stadion i luka ved inngang 6. Grunnet begrensede plasser på bortefeltet er det en klar fordel å kjøpe billettene på forhånd.

Vi oppfordrer alle stående/syngende supportere til å kjøpe billetter på bortefeltet, slik at vi blir samlet og skaper mest mulig trøkk. Det kan du gjøre her. Det selges også billetter i døra til de som ønsker å sitte, samt familier med barn.»

Så de har nok fått tilgang til sitteplasser i svingen også.

Selvfølgelig, resten av nord tribunen og hovedtribunen er åpen for alle som vil på kamp. Men det er forskjell at de har fått hele tribunen, eller kan kjøpe billett som alle andre. Nordlige del av hovedtribunen har ellers faktisk delvis blitt avsatt til motstanderens sittende supportere, siden det kun er ståplasser på bortetribunen. På Vålerengatribunen og ståtribunen nektes bortesupportere adgang.

Ja går da håpe det. Er vel her dnb billettene er også. Skal vi la lsk få ha like stor tribune som supportertribunen er jo i såfall helt borte i natta tragisk.

Strengt tatt har vel vi en hel kortside hver gang vi besøker Stasjonsbygda vi og...

Spiller ingen rolle. Bortefeltet er mer enn nok mtp hva de har krav på. Og vår tribune tar over 3000. På Åråsen er det 1800.

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Strengt tatt har vel vi en hel kortside hver gang vi besøker Stasjonsbygda vi og...
    Men det er jo vel ikke akkurat så mye mer enn det vi faktisk har krav på. Dem kunne sikkert ha sperret av ett lite felt og solgt 50 billetter til egne supportere, men da måtte dem igjen ha ekstra vakthold med mer på grunn av dette.

På vår stadion så har bortesupporterne fått en tribunedel, som jeg regner med er det antallet dem har krav på, da synes jeg det er merkelig om vi skal gi dem resten av tribunen også!

Dette skrev bøffla på twitter idag:

Praktisk info før Vålerenga - Lillestrøm, nå med riktig lenke til billettkjøp til bortetribunen.

Så de har klart kunstykket å gi feil lenke hele tiden

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Åssen er det med Daniel? Er han kamp klar?

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Åssen er det med Daniel? Er han kamp klar?
    Han trente i går, men må vente å se hvordan kroppen responderer på den treninga.
    Han sliter med en skade på forsiden av låret om jeg husker rett.
    Så han er usikker. Dette i følge han selv i Dagsavisen.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Han trente i går, men må vente å se hvordan kroppen responderer på den treninga.
    Han sliter med en skade på forsiden av låret om jeg husker rett.
    Så han er usikker. Dette i følge han selv i Dagsavisen.
    Ok. Takk. La oss håpe han blir klar. Skummelt hvor mye man savnet han mot Tromsø

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Dette skrev bøffla på twitter idag:

Praktisk info før Vålerenga - Lillestrøm, nå med riktig lenke til billettkjøp til bortetribunen.

Så de har klart kunstykket å gi feil lenke hele tiden
    Eller har VIF sendt dem feil link?