Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 40 of 46

Default Vålerenga-Bodø Glimt lørdag 30.6 kl 18.00 Intility Arena

På tide å reise kjerringa etter havari i Trondheim.
    Varmt i været,korte skjørt og kaldt øl,det kommer til å lukte svidd over Valle.

Er Carvalho tilbake,spiller Felix fra start,å åpner Sam målkonto'n igjen?

You'll better show up!

KJØR ENGA!!!

Vinner vi her, er vi fortsatt med i medaljekampen. Gi alt.
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    j_robber's Avatar

Nå må vi hente oss inn igjen!
    Vi bør ta denne.

Er dessverre ikke i landet da, men veit noen om jeg kan bruke Get TV appen eller Sumo e.l. i USA?

Quote Originally Posted by j_robber View Post
    Vi bør ta denne.

Er dessverre ikke i landet da, men veit noen om jeg kan bruke Get TV appen eller Sumo e.l. i USA?
    Jeg bor i Sverige, og da må jeg bruke en vpn for å streame matchene via tlf og pc. Noe som er merkelig da ingen andre har rettighetene.

Bare hver oppmerksom på at det ikke er alle som fungerer med live tv.

Den jeg bruker for øyeblikket heter hide.me.

Flytter endelig hjem etter mange år i utlandet, så slipper jeg vpn og abonnement.

Så håper jeg virkelig vålerenga reiser kjerringa nå. Viktig med en overbevisende seier mot glimt så vi har noe å kjempe om i høst.

Quote Originally Posted by spania View Post
    Jeg bor i Sverige, og da må jeg bruke en vpn for å streame matchene via tlf og pc. Noe som er merkelig da ingen andre har rettighetene.
    Er det ikke slik at utenlandske bettingselskaper ofte sender kampene? Og dermed har de norske tilbyderne kun rett til å sende kampene i Norge?

Vi bør ta denne.

Det finnes en app som fungerer veldig godt til tlf og PC/Mac. Den heter ExpressVPN. Den koster litt pr år men har fungert verden rundt for meg.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Vi bør ta denne.

Brüder NordVPN. Funker som F.., men der koster 9 Dollar i mnd. (Funker på alle stasjoner og Netflix)

Her har vi vel en sånn’’ må vinne kamp’’ vinner vi denne er vi fortsatt med, men taper vi så er det store sjanser for at vi havner midt på tabellen denne sesongen også, så Deila, her er det bare å tråkke til skikkelig igjen, noe annet er ikke godt nok, tre poeng her er du snill..

Driftsleder

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Her har vi vel en sånn’’ må vinne kamp’’ vinner vi denne er vi fortsatt med, men taper vi så er det store sjanser for at vi havner midt på tabellen denne sesongen også, så Deila, her er det bare å tråkke til skikkelig igjen, noe annet er ikke godt nok, tre poeng her er du snill..
    Strengt talt er det vel spillerne på banen som skal tråkke til, og ikke Deila.

Deila må tråkke til og forberede gutta til kamp, sånn at dei er på når dommeren setter igang kampen, noen ganger virker det som om dette ikke er gjort også spør du meg.

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Deila må tråkke til og forberede gutta til kamp, sånn at dei er på når dommeren setter igang kampen, noen ganger virker det som om dette ikke er gjort også spør du meg.
    Deila kan sikkert ta en PowerTalk før kampen ja, men spillerne må jo også sørge for at de er mentalt påskrudd og tilstede når dommeren blåser.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Uansett er vi alle enige om at dette er en kamp vi bør ta tre poeng i.
    Greit at glimt kan være kjipe å møte, men jeg tror glimt hjemme er bedre enn enga borte for å si det sånn.

Ønsker å se et lag som klinker til fra avspark. Svidde taklinger, knusende dueller, masse bevegelse og spilleglede!

Fantastisk ramme rundt kampen med VM kamper på Øst både før og etter... Det kan bli fullt trøkk på lørdag om alle kjenner sin besøkelsestid.

Storskjerm utenfor ØST ja. Smart og riktig.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/vm...l-og-nachspiel
    Ett lag i Oslo.

Felipe klar mot Glimt. Mulig også Samuel er med. Gode greier, for her trenger vi 3 poeng.

https://www.dagsavisen.no/sport/carv...4?paywall=true
    Ett lag i Oslo.

Enig! Syns laget ser helt anderledes ut når Carvalho er på banen, om han spiller ser dette positivt ut. Her vi plukke 3 poeng!

Samuel Kari ikke med: http://www.vif-fotball.no/nyheter/me...re-fikk-spille

Troppen:
    Keepere: Adam Larsen Kwarasey, Marcus Sandberg

Forsvarsspillere: Amin Nouri, Christian Borchgrevink, Jonatan Tollås Nation, Felipe Carvalho, Samuel Adekugbe, Ivan Näsberg, Joao Meira

Midtbanespillere: Magnus Lekven, Magnus Retsius Grødem, Felix Horn Myhre, Daniel Fredheim Holm,

Angrepsspillere: Sam Johnson, Chidera Ejuke, Peter Godly Michael, Bård Finne, Simen Juklerød

Forventer full innsats og offensivt trøkk i dag mot et lag som sikkert parkerer bussen - håper Ejuke har dagen og kan løse opp litt i en overbefolket boks.

Tar med et følge på 8 innover i dag, og håper det blir bra med folk til tross for VM og ferietid.
    \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Er spillet så dårlig at vi skal ligge under nå?

Quote Originally Posted by Loke View Post
    Er spillet så dårlig at vi skal ligge under nå?
    Vi eier alt. De begynte å drøye tid etter 20 min. Så scora de. Etter utligningen så har de virkelig begynt å drøye igjen. Tipper vi har alt spill, og de satser kun på kontringer i andre omgang. Litt skunmelt for de har et par raske spurtere i laget.

Quote Originally Posted by way_ View Post
    Vi eier alt. De begynte å drøye tid etter 20 min. Så scora de. Etter utligningen så har de virkelig begynt å drøye igjen. Tipper vi har alt spill, og de satser kun på kontringer i andre omgang. Litt skunmelt for de har et par raske spurtere i laget.
    Takk for oppdatering

Quote Originally Posted by way_ View Post
    Mulig jeg er litt blinda av solen her på Intility, men tror ikke jeg ser samme kamp som deg. Vi har en høyre-back på bærtur og en keeper med rullator....

Bra jobba, europa neste👍

Facebookverifisert
    FuriousMachine's Avatar

Quote Originally Posted by Robban65 View Post
    Mulig jeg er litt blinda av solen her på Intility, men tror ikke jeg ser samme kamp som deg. Vi har en høyre-back på bærtur og en keeper med rullator....
    Skuffet! Synes det virker som at vi prøver å cruise inn 2-1 og det går jo som det må gå...
    B/G er vel et lag vi strengt talt skal slå om vi har ambisjoner om å hevde oss på øvre del av tabellen.

Er fremdeles jevnt opp mot medalje, men antar at mange av de over oss rykker litt fra oss denne runden.

Nok en gang så mangler vi stabile målscorere...

Da kan vi vel endelig konstatere at Deila ikke drar oss opp på topp 6 i år heller.
    Jeg driter i om det er Deila som ber spillerne senke seg eller om det ligger i hodet på de. Er Deilas ansvar uansett.
    Vi får vel konsentrere oss om å dra inn 9-12 poeng til for å sikre å ikke rykke ned, har jo sin sjarm det og.
    Lekven og DFH var gode idag.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Godt å se vi er tilbake til 90 og delvis 00 tallet igjen da vi aldri greide å slå dette jævla fiskelaget. Fatter ikke at det er mulig å ikke holde dette inn mot ett lag som spiller den verste antifotballen som finnes.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Møkk. Møkk. Og møkk.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Møkk. Møkk. Og møkk.

Heeei! Ikke snakk dritt om laget! Tenk om en spiller eller exspiller leser her inne. Poeng hjemme mot Bodø er helt konge og mye mer enn vi kunne regnet med. Pass på, ikke skap negativitet, dette er heeeelt supert! Angrepsrekka er konge! Forsvaret ruler! I år blir det gull!

Quote Originally Posted by Robban65 View Post
    Selvfølgelig riktig observert. Skulle bare sjekke im du var våken.

Dette resultatet er fullstendig utilgivelig. Man lærer aldri, aldri, aldri og satser på walkover som vanlig mot drittlag. Klassisk nochelant undervurdering. 110% Vålerenga mao...

Vi har full kontroll og matchen er dritkjedelig fra det 60.min.
    Så gir vi bort et fullstendig idiotisk frispark og så sover vi når de slår det.
    2 poeng tapt mot et drittlag!
    Men vi er nok bare ikke bedre...
    Faen!!

Da får vi nok prøve å kapre 8 plassen i år også...

Deila ønsket å safe inn 2-2 ved å ikke sette inn en ekstra spiss. Taktikken er enorm!

Jeg er i alle fall sjeleglad for at det er lenge til neste gang jeg skal på stadion. Akkurat nå er jeg drita lei! Trenger minst en god måned uten å tenke VIF! Det skal bli deilig!

God sommer!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Dette var flaue greier. Og det betyr at vi blir liggende på 8.plassen ved halvspilt serie.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Ja, ja. Kunne vært verre. Vi kunne vært Argentina eller Portugal.
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Ja, ja. Kunne vært verre. Vi kunne vært Argentina eller Portugal.
    Eller FC Lyn. Ett poeng på 4 kamper i Nord, på nivå 4 (!!!). Losers.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Eller FC Lyn. Ett poeng på 4 kamper i Nord, på nivå 4 (!!!). Losers.
    Vi kunne vært veldig mye rart. Men det er vi ikke. Vi er Vålerenga. På godt og vondt.

På dager som dette; mest vondt. Én kamp igjen så er det pause. Sesongen åpner igjen i midten av August. Da er det høstjakt. Vi skal faenmeg skyte ned alt som rører og beveger seg i perifierte bygder ila denne høsten! ALT!

Rett og slett dårlig at vi ikke satser på å drepe denne kampen på 2-1. Men med den offensive flyten laget har, er vel vurderinga på benken, at det er tryggere å prøve å safe inn. Så feil kan mann ta.

Lekven og Daniel veldig bra i dag, noen godkjent og noen som vanlig, under pari. Vurderingen på høyre back, må ha vært et forsøk på en wake uo call til Amin, men det var ikke en riktig taktisk vurdering.

Kudos til Klanen på Patriot og Vålerengatribunen for bra trøkk hele kampen!

Vi har da alltid slitt mot møkkalag som har en eneste taktikk, og det bussparkering. Flass.

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Vi har da alltid slitt mot møkkalag som har en eneste taktikk, og det bussparkering. Flass.
    B/G var mer offensive enn jeg hadde trodd på forhånd, men godt med gulkledde på egen banehalvdel ja.

Mener Ejuke burde vært brukt fra start i dag nettopp for å skape litt ubalanse i en antatt overbefolket gul boks.

Du har rett i at vi sliter mot denne type lag og det går også litt for sakte fremover.

En del må falle på plass i alle lagdeler for at vi skal heve oss i høst, og da mener jeg mer stabile prestasjoner (seiere) over tid. Desto viktigere siden det ikke ble 3 poeng på eget gress i kveld.

Kunne vært enig om at Ejuke hadde fortjent en tur på benken, men ikke akkurat i denne kampen, Ejuke er den beste i vif til å dra av en mann eller to, og derfor fungerer han bedre mot antatt svakere motstand enn dei to vi brukte i dag, og det tror jeg antydet før kampen i vgd også, ikke sikkert det hadde hjulpet heller, men jeg tror nok kanskje Ejuke hadde trengt å spille på seg litt selvtillit også, og da er det nok lurere å starte med han når vi møter lag som vi vet legger seg bakpå, men spist er spist, vi ender nok midt på tabellen i år også, hvis vi ikke foretar oss noe i dette vinduet, noe vi burde,hvis vi har ambisjoner om å spille for dei fire første plassene, å tro noe annet er naivt, det har vi ikke spillere til pr dags dato.