Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 46 of 46

Kan vi ikke lære å slå cornere? De vi slår nå er totalt ufarlig.
    Skuffende oppmøte på tribunen når det er så fint vær,men når det er sagt så spiller vi ikke akkurat bra fotball om da'n.
    Morro med scoring av Felix,å syntes Borchrevink klarte seg bra,kunne fort fått en scoring hadde vinden blåst enn annen vei.

Det som gjorde meg mest forbanna i går var det totalt unødvendige frisparket Lekven lager i forkant av 2-2scoringa. B/G-spilleren er omgitt av Vålerenga-spillere og har stø kurs mot linja. Totalt ufarlig situasjon, helt til Lekven bestemmer seg for å henge rundt armen hans. Håpløs vurdering!
    Ellers må jeg si jeg er veldig skuffa over hvordan Adekugbe har fremstått gjennom våren generelt, og denne kampen spesielt. Det går på innleggskvalitet, ballmottak, pasningskvalitet og de taktiske valgene han tar. Det er mye som skurrer offensivt, men også en del mangler defensivt. Andre målet til B/G glipper Adekugbe i markeringen, og det er bare ikke godt nok.

Mer positivt synes jeg det er at vi styrer kampen fullstendig i 80 av 90 minutter. Vi er det klart beste laget. Dog synd vi legger oss bakpå for å ri inn 2-1.
    Synes også Horn Myhre og Borchgrevink er solide i går. Har virkelig trua på disse gutta, sammen med Grødem! Tre nittenåringer som allerede leverer solide prestasjoner i Eliteserien.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Disse unggutta kan helt klart bli gode ES spillere, men vi kan ikke bruke alle tre samtidig, det blir for veikt, hadde vi enda hatt ein ryddegutt iblant dem, som kunne ha styrt dei litt også, men det har vi altså ikke, så deila åpne vinduet ditt, og kom deg ut på shopping...

Enig i at Lekvens involvering der er veldig unødvendig. Det sagt, dette må jo være én av hans beste kamper for klubben? Synes han jobba som faen, og var dritgod rett og slett. Banens beste.

Ahhh, så surt at den kom på slutten. Skal bli deilig med en måned i Italia snart kjenner jeg.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Ahhh, så surt at den kom på slutten. Skal bli deilig med en måned i Italia snart kjenner jeg.
    Reiser du før helga? Vi pleier alltid å vinne når du er på ferie.... Trenger seier mot Molde på Søndag.

Dessverre ikke. 3. August til 4. September.
    Ett lag i Oslo.