Results 1 to 5 of 5
    Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Default Funksjonen «Mark forums read»

Hei.

Måten jeg leser forumet på er å besøke adressen https://forum.klanen.no/search.php?do=getnew

På denne måten ser jeg alle innlegg som er nye siden forrige besøk, uansett hvilket delforum og tråd de har kommet i.

Det er naturligvis en del ting som postes her jeg ikke er interessert i, f. eks quiz på Bohemen eller Boksetråden. På PC fungerer dette utmerket da jeg kan trykke på «Mark forums read» etter at jeg har lest det jeg vil lese og alt annet forsvinner da fra oversikten over nye innlegg.

Denne funksjonen fungerer ikke på mobil, men det ser ut som at den egentlig er der (men er kodet feil?).

Nederst på siden står det i hvert fall «$vbphrase[mark_forums_read]», men denne er ikke klikkbar.

Er denne funksjonen mulig å aktivere på mobil?

Facebookverifisert

Vaktmester

Driftsleder

Driftsleder

Nesrene's Avatar

Det kommer ikke til å gjøres endringer eller oppgraderinger av programvaren til forumet.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Hei.

(masse bra)
    Hadde det vært mulig å gi stjerner på mobil, hadde du fått en

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by Nesrene View Post
    Det kommer ikke til å gjøres endringer eller oppgraderinger av programvaren til forumet.
    Har forstått at det tydeligvis er skrevet i stein i kjølvannet av planene om nedleggelse.

Kunne dere delt litt informasjon om hvor mye mer det koster å få et forum som er tilrettelagt moderne tid? Vil tro kronerulling kan være et alternativ om kostnad opp mot nytte legges frem. Det er mange som setter pris på forumet selv om det ikke alltid skrives like mye.

Langt mindre supportergrupperinger enn oss klarer å finansiere langt bedre løsninger så det er utvilsomt mulig.

Facebookverifisert

Vaktmester

Driftsleder

Driftsleder

Nesrene's Avatar

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Har forstått at det tydeligvis er skrevet i stein i kjølvannet av planene om nedleggelse.

Kunne dere delt litt informasjon om hvor mye mer det koster å få et forum som er tilrettelagt moderne tid? Vil tro kronerulling kan være et alternativ om kostnad opp mot nytte legges frem. Det er mange som setter pris på forumet selv om det ikke alltid skrives like mye.

Langt mindre supportergrupperinger enn oss klarer å finansiere langt bedre løsninger så det er utvilsomt mulig.
    Planen om nedleggelse ble som man husker effektivt stoppa av styret. Meg bekjent er sittende styre helt på linje med det styret som stoppa det i sin tid.

Vi som jobber med forumet "under panseret" har ingen agenda. Forsøket på å legge ned forumet i sin tid var økonomisk motivert, på den tiden satt den en liten gruppe folk å kasta utropstegn på hverandre. Det kunne ikke forsvares økonomisk. Etter at nedleggelsen ble stoppet har forumaktiviteten tatt seg opp, både i antall innlegg og i antall folk som deltar i debatten.

Selv bruker jeg forumet "moderat", men ville ikke grått bitre tårer om det ble borte. Det betyr ikke at jeg vil trekke ut proppen, det er som sagt opp til styret. Hva jeg personlig ikke gidder er å dille mer med forumet på den tekniske siden ut over å ringe driftsleverandøren hver gang det låser seg. Vi overtok skiten fra en gærning som trodde han hadde sett lyset. Når jeg sier skit så er det den tekniske definisjonen, ikke kvaliteten på innlegg.

Forumet kommer ikke til å havarere sånn det står nå. Det kan leve så lenge det får vann og brød; nett og strøm.

Jeg foreslår at du henvender deg til styret per e-post, de har sikkert fornuftige meninger om dette, de trenger bare vekkes
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Tags for this Thread