Page 7 of 7 FirstFirst ... 234567
Results 241 to 242 of 242

Quote Originally Posted by Hermansen View Post
    Er jo også en viss risiko for at det tolkes som manglende tillit når andre enn treneren skal kommentere resultater. Men er enig i at "forklaringene" Deila nå drar på nærmest ukentlig basis er forslitte og lite tillitsvekkende. Sånn sett kunne det nok vært bra med en mer synlig sportslig/adm ledelse for å gi et positivt fokus. Siem ble nevnt som eks ovenfor (av deg?), enig i at det fungerte bra.

Mener dette er et hjørne klubben har latt Deila male oss inn i. Og det til tross for at vi har erfart lignende tidligere med Andresen. Han var vel også ganske brukbar på faget fotball, ikke så god på å administrere et fotballag eller å drive personalpolitikk. Uten at jeg vet hva Deila har av utdanning og brevkurs, så mistenker jeg at også han har sin styrke mer på feltet enn på kontoret. Kanskje vi ville sett mer resultater av dette hvis han hadde mindre totalansvar. Viktig å bruke folk der de kan bidra mest.
    Slik som sportsjef J. Flo jobbet i SIF har vi ikke i Enga. Det tror jeg kan være en forskjell.

https://www.today.ng/sport/football/...nga-139831/amp

Vi har en nigeriansk prøvespiller på beøk. Han har vært i både IFK og Stabæk...