Nok en gang møtte ikke gutta opp til kamp. Det kommer ikke andre enn oss trofaste kålhuer til å gjøre i tiden framover heller. Klubben graver sin egen grav i jevnt tempo med slike forestillinger. Tør vi tippe 3500 tilskuere på siste hjemmekamp i år? VIF har blitt en "trener-klubb". Det myldrer av folk/trenere/coacher/seid-kvinner/trollmenn, psykologer/psykopater osv. rundt A-laget, men vi blir faen ikke bedre. Kanskje vi skulle staffe ned litt og heller bruke penga på en spiller eller to?

Nok guffe, over til tipping. Jeg så for meg 0 poeng, rund baut, denne runden, men sannelig ver det ikke en del som prikket inn ett poeng eller to. Best denne gangen var Ingar med tre poeng, mens Kroken6 forutså til og med hvem som lagde straffa, men får ikke ekstrapoeng for det. Fjorårets vinner, selveste Lameduck, har funnet formen og inntar toppen igjen. Dette må da gå til hodet, og jeg forventer en snarlig formdupp etterhvert som primadonnataktene blir for store.

1. Hvilket lag scorer først? Sandefjord
2. Tippetegn halvtid/fulltid? B/U
3. Hvor mange gule kort får vi? Ingen
4. Hvem blir BB iflg VG-børsen? En eller annen Kastrati
5. Blir det straffespark i kampen? Ja
6. Scores det på dødball? Ja
7. Kommer Lars Bohinen til å scoute spillere til AAfk neste sesong? Han kan holde seg laaangt unna VIF
8. Hva blir sluttresultatet? 2-2

48 poeng
LameDuck (2)

47 poeng
usbenga (1)

46 poeng
Stix10 (0)
Dude (1)

44 poeng
Daniel (0)
Nico 8 (1)
Trym (1)