Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 161 to 166 of 166
    Ikaros

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    (...)den RævBK sangen(...)
    Hvilken sang sikter du til?

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Hvilken sang sikter du til?
    Tror han sikter til: Sha lalala ååå Vålerenga.
    Men den sangen var nok på Ullevaal en god stund før den dukket opp på Lerkendal.

Ikaros

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Men den sangen var nok på Ullevaal en god stund før den dukket opp på Lerkendal.
    Jeg tror vi var noen måneder tidligere ute enn dem (de synger den litt annerledes), men dette er jo snart 15 år siden. Shalala er en særdeles godt innarbeida Vålerenga-sang.

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Jeg tror vi var noen måneder tidligere ute enn dem (de synger den litt annerledes), men dette er jo snart 15 år siden. Shalala er en særdeles godt innarbeida Vålerenga-sang.
    Kan ikke kvitte oss med den nei. Ingen tvil om at det er Kjernen som har rappa den fra oss og tatt æren for den i tillegg. Forskjellen er at de går Ned på siste strofe og at vi går Opp. Men det får bare være. Alle supporterklubber stjeler sanger fra hverandre uansett.

Jeg har faktisk hørt fra en Godset-supporter at vi har stjålet alle sangene deres. Så desillusjonert er det faktisk mulig å bli

Mener jeg hørte Shalala da jeg begynte å gå på Ullevaal og det er nesten 20 år siden. Men det er mulig jeg husket feil om akkurat det.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Ja det er den jeg mener. Jeg har ikke sett så mange live kamper siden 98, men fått med meg de fleste på stream. Kan ikke huske at jeg har hørt den før, inntil et par år siden. Men sånn er det når man drikker alkohol..... ser bare for meg Dorsin og den kvalme Sod gjengen med barter når jeg hører den. Får prøve å tenke på noe annet :-)

Jeg personlig har alltid syntes den sangen har vært kvalm, litt pga at jeg forbinder den med rosenborg.
    Liker mye bedre den andre shalala som vi alltid kjørte etter scoring på slutten av 90-tallet med tilhørende skjerf-snurring

Apropos stjele sanger er vel Mjøndalen de verste, med sanger som "**** På landslaget" og "Vondt å møte Mjøndalen"