Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 201 to 227 of 227
    Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Abu fikk en vridning i kneet. Frykter for leddbånd menisk osv. Han griner ikke på vei inn pga ett overtråkk ihvertfall.
    Kilde? Jeg har bare lest overtråkk. Jääger derimot fikk en vridning:

https://www.eurosport.no/fotball/eli...24/story.shtml

Facebookverifisert
    j_robber's Avatar

Vi gjorde en god kamp og er inne i en god steam så håper Abu snart er tilbake!
    Har også fryktelig vondt for Jääger. Selvmål og skade når han først får muligheten. Den er forbanna tung!

La ellers merke til at Jebali dro av seg trøya etter målet.. Fikk han gult for dette eller er ikke så farlig med heeele Norges Rooooseeeenbooooorg...?

La ellers merke til at Jebali dro av seg trøya etter målet.. Fikk han gult for dette eller er ikke så farlig med heeele Norges Rooooseeeenbooooorg...?[/QUOTE]

Han fikk sitt gule kort men det hjelper oss lite.

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Sterk kost å se VG-kavalkaden fra en del av gangene Abu ble klippet ned i går. Faen for et møkkalag, fuck skinnvest.
    Jeg blir sint. Ekstremt sint! Verken NFF eller Moen ser ut til å bry seg! Ikke det at de kan gjøre noe særlig i ettertid, men Moen burde få en reprimande! Han er kamplederen og skal beskytte de involverte! Hvite og blå!

Jeg ble bare mer og mer frustrert og sint på Intility i går!

Faens pakk!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by AcsOnFire View Post
    synes han var god offensivt, særlig første omgang han fortjere skryt for akkurat det
    flink til å komme på overlapp og det skaptes sjanser fra hans side mange ganger og ofte i første omgang
    og det er bør han få kred for
    å henge seg opp i en hendelse er for dumt
    se på helheten og ikke en isolert hendelse
    Det er vel kanskje det vi gjør, ser sesongen under ett. Synd egentlig. Han har alle forutsetninger til å bli god. Bra fart etz.

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Når det gjelder offsiden til Finne, så tror jeg Finne sjøl gjør linjedommeren usikker dessverre. Jeg trodde det var en soleklar offside sjøl.

Urutinert av Sam igår. Tanken om å skjerme den ut var god, men neste gang vurderer han det forhåpentligvis annerledes når ballen triller for sakte.
    Ellers gjorde han en ok kamp. Noen feilpasninger, men ellers var han med opp mange ganger og kom til noen bra innlegg.

Kilde er tvbilde og en av kommentatorene. Helt klart en vridning når han blir tatt den siste gangen. Ser helt klart det på bildene i slowmotion. Tatt i foten men tråkker da helt galt med det andre beinet. Tror fort resten av sesongen kan ryke. Så ikke bra ut.

Men kan godt være at han kun ble skadet i ankelen. Får håpe det.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Kilde er tvbilde og en av kommentatorene. Helt klart en vridning når han blir tatt den siste gangen. Ser helt klart det på bildene i slowmotion. Tatt i foten men tråkker da helt galt med det andre beinet. Tror fort resten av sesongen kan ryke. Så ikke bra ut.
    https://www.eurosport.no/fotball/eli...24/story.shtml

Her står det at han tråkket over.

Ser av et Google søk at Abu har fått hard medfart av RBK før han. De liker tydeligvis ikke spillere som pisser på dem! I 2012 ble han taklet stygt og fikk en kneskade i 3-3 kampen mellom Godset og RBK, noe som gjorde at han gikk glipp av siste kamp før han dro ut.

Ser også ar Coolen hyller Abu. Første ledd i å rappe spilleren foran trynet på oss?
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Ser av et Google søk at Abu har fått hard medfart av RBK før han. De liker tydeligvis ikke spillere som pisser på dem! I 2012 ble han taklet stygt og fikk en kneskade i 3-3 kampen mellom Godset og RBK, noe som gjorde at han gikk glipp av siste kamp før han dro ut.

Ser også ar Coolen hyller Abu. Første ledd i å rappe spilleren foran trynet på oss?
    Man vet jo aldri, men akkurat det ville overraske meg. Ikke at de prøver, men at Abu selv vil. Han har jo et veldig nært forhold til Deila.

https://www.vg.no/sport/i/yvjwLA/abu...rika-til-norge

Det sikles endel etter Abu i supporterforumet deres også.

Spiller vell ingen rolle om Rosenborg sikler på Abu.
    Sånn er det vell alltid med små klubbene.

Abu som resten av oss ser vell og forstår vell at vi er og kommer til å bli Norges beste fotball lag di neste årene.
    Klart vil han ha bart og elsker billig sprit fra kjøleveske så er jo Rosenborg favoritten.
    Rosenborg får heller bli en farmer klubb for oss sammen med vif2.

Vi er kommet for å bli.
    Ser ingen som kan stoppe oss fremover(i Norge)
    Hele Norges Vålerenga.

Quote Originally Posted by Onkel skrue View Post
    Spiller vell ingen rolle om Rosenborg sikler på Abu.
    Sånn er det vell alltid med små klubbene.
    ABU er god nok til å spille på et høiere nivå enn Elite Serien.
    Han er for god for dette nivået. det tror jeg han selv ønsker også.
    Det er der penga er.
    Med så mye speidere rundt om så overasker det ikke meg om han blir kjøpt av et lag i en liga på høyere nivå desverre
    .

Sånn sett er det kanskje greit med et lite skadeavbrekk

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Langsidene utsolgt, og billettsalget fortsetter med full styrke så langt i dag. Sjappa er for øvrig åpen fra klokka 16.

Dette blir fest!
    Hei FrankO!

Et lite spm: på sosiale medier i timene før kamp så opplyser klubben om at det var solgt over 15000 billetter.

I løpet av kampen så opplyser speaker at det er 14740 solgte billetter.

Hva skjedde her? Har man ikke helt telling eller opereres det med forskjellige tall?

Samtidig var det jo på langt nær fullt på den ene langsiden (mot skolen). Har dere noen tanker om grunnen til det? Ble jo skrevet at det var utsolgt.

Må innrømme jeg ble litt skuffa over oppmøte. Hadde forventet et smekkfullt stadion.

PS. Ikke ment som kritikk, er bare nysgjerrig!

Quote Originally Posted by donny View Post
    Hei FrankO!

Et lite spm: på sosiale medier i timene før kamp så opplyser klubben om at det var solgt over 15000 billetter.

I løpet av kampen så opplyser speaker at det er 14740 solgte billetter.

Hva skjedde her? Har man ikke helt telling eller opereres det med forskjellige tall?

Samtidig var det jo på langt nær fullt på den ene langsiden (mot skolen). Har dere noen tanker om grunnen til det? Ble jo skrevet at det var utsolgt.

Må innrømme jeg ble litt skuffa over oppmøte. Hadde forventet et smekkfullt stadion.

PS. Ikke ment som kritikk, er bare nysgjerrig!
    Det var en feilkommunikasjon at 15k ble offentliggjort. 14.740 er riktig antall. På Hovedtribunen er noen av VIP-plassene midt på ikke solgt da man, naturligvis, vil ha de tilgjengelig om vi får på plass nye partnere.

Ellers er det som vanlig at noen har billetter/sesongkort, men ikke kan komme - spesielt ikke på 20-kamper. Dette var første gang siden åpninga hvor begge langsidene har vært utsolgt.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

På Hovedtribunen er noen av VIP-plassene midt på ikke solgt da man, naturligvis, vil ha de tilgjengelig om vi får på plass nye partnere.
    Hva med å selge de på kampdag/dagen før? Gi dem til et eldresenter el.

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Hva med å selge de på kampdag/dagen før? Gi dem til et eldresenter el.

Det var vel det jeg spurte om ang gratisbillettene før kamp også. På søndag så det litt usexy ut med de ledige plassene på langsiden. Det bør tas tak i hvis vi begynner å få flere kamper som er "utsolgt".
    -Tvungen uthenting av gratisbilletter til klubber + VIP i god tid før kamp for å få oversikt
    -Mulighet for sesongkortinnhavere å enkelt selge sine billetter. Feks i en 50/50 ordning der klubb og sesongkortinnehaver deler inntektene

Ellers utrolig positiv stemning på kamp og generelt i klubben for tida. Kjør på!

Det var en feilkommunikasjon at 15k ble offentliggjort. 14.740 er riktig antall. På Hovedtribunen er noen av VIP-plassene midt på ikke solgt da man, naturligvis, vil ha de tilgjengelig om vi får på plass nye partnere.

Ellers er det som vanlig at noen har billetter/sesongkort, men ikke kan komme - spesielt ikke på 20-kamper. Dette var første gang siden åpninga hvor begge langsidene har vært utsolgt.
    OK, takk for svar!

Men er vel, per definisjon, ikke utsolgt, hvis klubben holder igjen billetter til fremtidige partnere? Men det er kanskje ikke snakk om så mange billetter..

Ble som sagt litt skuffa over at det var så mange ledige plasser på den siden når man annonserer at det er tilnærmet utsolgt. Og ja, jeg skjønner at det er lite man kan gjøre med de som ikke benytter seg av sesongkortene sine, eller av innkjøpt billett. Samtidig er vel prisene på billetter på den siden såpass dyre at det gjelder vel mer de med sesongkort enn de med enkeltbilletter? Eller deles det ut gratis/rabatterte billetter der og?

Uansett - god stemning var det likefullt! Men gleder meg til den dagen vi knapt ser et ledig sete! Måtte det skje snart

En ting som irriterer meg er hvordan vi stiller oss opp på cornere. Hvorfor har vi aldri mann ved stolpene?
    Andre scoringen til rbk kunne lett blitt avverget - ganske sikker på at det ikke er den eneste ila sesongen.

En ting som irriterer meg er hvordan vi stiller oss opp på cornere. Hvorfor har vi aldri mann ved stolpene?
    Andre scoringen til rbk kunne lett blitt avverget - ganske sikker på at det ikke er den eneste ila sesongen.
    Sånne ting er heldigvis enkelt å gjøre noe med.. Det burde i hvert fall være det.

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Sånne ting er heldigvis enkelt å gjøre noe med.. Det burde i hvert fall være det.
    Er det noe nytt de har begynt med? Trodde det var malen på cornere å ha en på hver stang.

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Er det noe nytt de har begynt med? Trodde det var malen på cornere å ha en på hver stang.
    Ta siste målet. Da fokuserer vår mann på ball istedenfor Jebaili. Der tapte vi kampen.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Spør Arne Scheie. "Hvorfor er det ingen som hører på meg" :-D

Jeg begynte legge merke til det for en god tid tilbake. Tror de har gjort det lenge!

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Jeg begynte legge merke til det for en god tid tilbake. Tror de har gjort det lenge!
    Da er det vel helt bevisst da. Det slo ihvertfall ikke bra ut mot RBK, men nå var vi veldig svekket på dødballer og RBK er veldig bra på det. Ble dessverre rått parti!