Results 1 to 20 of 20

Default Supportertribunen. Sleng inn noen kroner da.

Ett lag i Oslo.

Noen som vet om det finnes et kontonummer man kan overføre til direkte for oss som lever i utlendighet? Vipps krever at man har norsk telefonnummer.

Dette kommer til å bli helt rått!

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Noen som vet om det finnes et kontonummer man kan overføre til direkte for oss som lever i utlendighet? Vipps krever at man har norsk telefonnummer.

6005.05.05327 merk betalingen "tribuneoppheng"

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post

Jeg har fått VIPS til å fungere med utenlandsk telefon. Banken fikser det for deg.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Vippset over litt i stad. Kjempetiltak, kommer til å bli dritkult!

Kjempebra tiltak, men er det kommunen som skal gjøre dette? Eller er det Accenture som er i bildet her, siden det koster Kr. 300.000,- for å få opp noen trinser og wirere?

Facebookverifisert
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Kjempebra tiltak, men er det kommunen som skal gjøre dette? Eller er det Accenture som er i bildet her, siden det koster Kr. 300.000,- for å få opp noen trinser og wirere?
    Godt spørsmål. Synes også det var en solid sum. Blir sikkert syyyykt bra trinser med motorer, digital styring, sensorer som ivaretar nødvendige HMS-hensyn, vannkjøling, røde og blå lanterner og solskjerming.

Vippsen min finner ikke 537000. Noen flere som sliter med det?

Quote Originally Posted by SideLinjeKjeksen View Post
    Vippsen min finner ikke 537000. Noen flere som sliter med det?
    Ja, jeg har samme problem. Prøvd flere ganger i dag.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Klikk på «kjøp og betal» når dere er inne på Vipps, og søk på 537000. Da skal dere finne det :-)

Åja, trodde det var en venn jeg

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Funker hos meg - men må jo søke det opp under ‘Kjøp og betal’ knappen, og ikke ‘Send Penger’

Hehe, sorry dobbelt post - så ikke svaret var gitt!

Ikaros

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Som jeg forstår det så inkluderer det 11 taljer som hver tåler et tonn vekt og som går til en elektrisk vinsj. Tre bommer som kan heves og senkes hver for seg eller samtidig. Nett som kan henges fra bommene slik at vi kan klippe ut motiver og feste til nettene. I tillegg kommer arbeidstimer, leie av kran osv.

Det er dyrt, men selv ikke Borussia Dortmund har et så fett oppheng. Det er bare å glede seg!!

Gi så det svir!

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Som jeg forstår det så inkluderer det 11 taljer som hver tåler et tonn vekt og som går til en elektrisk vinsj. Tre bommer som kan heves og senkes hver for seg eller samtidig. Nett som kan henges fra bommene slik at vi kan klippe ut motiver og feste til nettene. I tillegg kommer arbeidstimer, leie av kran osv.

Det er dyrt, men selv ikke Borussia Dortmund har et så fett oppheng. Det er bare å glede seg!!
    Gi så det svir!
    Her i huset nærmest rant sikkelet når vi leste den beskrivelsen Slenger inn 1/300-del.

Quote Originally Posted by Ingar View Post
    6005.05.05327 merk betalingen "tribuneoppheng"
    Tusen takk, sender bidrag i løpet av dagen!

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Jeg har fått VIPS til å fungere med utenlandsk telefon. Banken fikser det for deg.
    Takk for tips, da skal jeg kontakte banken og høre hva de kan gjøre. Å sende penger er så utrolig mye mer knotete uten Vipps.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Fett tiltak! Kanskje vurdere å dra opp et takkebanner med en ordsky som viser alle som har donert? Den lovede plaketten for de som ga til veggene er ikke oppe enda, men det lokker gjerne frem noen som ellers nøler å si takk på en litt synlig måte.
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Fett tiltak! Kanskje vurdere å dra opp et takkebanner med en ordsky som viser alle som har donert? Den lovede plaketten for de som ga til veggene er ikke oppe enda, men det lokker gjerne frem noen som ellers nøler å si takk på en litt synlig måte.
    Det ble lovet ting om tribuneveggene ja. Jeg har en viss forståelse for at de som driver frivillig ikke har prioritert det de lovet over alt annet de gjør, men faktum er løftebrudd.
    Så jeg foreslår at disse samme lar være å love noe som helst denne gangen.

Oppdatering på facebook tidligere idag viste 53 tusen innsamlet. Det er jo en ok start. Den 5. er det vel relativt mange som har lønningsdag så får håpe på et nytt hopp i helgen.

borgerplikten utført: forslag til tekst på en kamp...
    Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do

Eller:
    Stolthet: bilde av knyttneve
    Kjærlighet:bilde av hjerte
    Tradisjon:bilde av drakta

SIDEN 1913