Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 61 of 61

Ja ja 1-1 er bedre enn tap og jeg må si grødem var meget positiv og glimrende bytter og formasjonsendring av deila. Det ble bedre når vi jaget mål. Synd Dønnum bommer stygt på siste spark

Ok, så uavgjort og 1 poeng.
    Overraskende svak kamp av DFH, med mange balltap og sløvhet...????
    Ikke helt patent spill av Adam heller, hverken på målet eller en del episoder ute i feltet.
    "Super"-Sam var også svak idag, straffemålet var bra dog, men de skal jo også settes.
    Grødem var bra i første omgang, så ble han helt borte.

Men...
    Avslutninger på mål 2 - 7
    Avslutninger utenfor mål 1 - 6
    Offside 0 - 5

Vi kommer til MANGE avslutninger, men av veldig dårlig kvalitet. Og se hvor lite STB kommer til av avslutninger, det er jo nesten et ran i seg selv at vi ikke tar med oss 3 poeng herifra. Men det var ikke fordi STB var gode, det er vi som er håpløst ueffektive.

Ganske skuffa, regner med at håpet om 4.plassen ryker nå, med mindre vi har flaks med andre resultater.
    Men..uavgjort borte..ikke helt krise...
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Facebookverifisert
    lokalhelt's Avatar

Jøss, så mye surting det var her da? Synes det er godkjent spill.

Så lenge gutta spiller med hjertet uten på drakten er jeg happy. Det gjorde de.

Sutrere får ta seg en bolle eller en øl.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Spiller boof og DFH med hjertet utenpå her, mener du det?????

Krysser alt for Godset-seier senere i kveld. Og uavgjort mellom Odd og Ranheim i morgen, eventuelt Odd-seier.

Hadde dessverre ikke mulighet til å se kampen i dag, men basert på referatet til VGLive ser det da ut til at vi fortjente et poeng og vel så det. Abu får fortsatt juling der ute?

Jeg skrudde av Tv-en 5 minutter før slutt og fikk dermed ikke med meg scoringen til Sam.
    Ser på nettavisene at det legges vekt på at vi fikk en billig straffe.

Men Sam ble jo snytt for en straffe selv ti minutter før slutt så da går det i det minste opp i opp. Hadde ikke forventet mer enn ett poeng i denne så det kan vi leve med selvom det til tider var frustrerende å se hvor treigt det gikk i pasningsspillet i dag.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Ta deg en pils

Er vi ikke vandt til dette snart a? Kave rundt på 6.-7.plass.

Vi er ikke bedre rett og slett!

Etter cupen er det bare den 4. Plassen som gjelder. Jeg driter i om vi taper 2 eller 3-1 på 1-1 så burde vi ha gitt og risikert alt å putta tollås på topp for å vinne hodedueller og nedfallsfrukt. Nå kan vi nok bare se langt etter den 4. Plassen og motivasjonen for å både spille og se på de spille falmer. Jævlig feigt og skuffende. Samma faen om vi havner på 6 eller 8 plass selv det betyr noe kroner. Det er europa som teller og da må man ha cojones.

Der ser man hva litt innsats kan bety. Stabæk trenger poengene mer enn oss og kjemper til seg ett.

Synd, for sannsynligvis dreper det realismen i noe annet enn æren å spille for i de siste kampene.

Usikker hva som skjedde i dag. Enten er det psykologisk som gjør at spillerne ikke gidder å spille når sesongen i realiteten er over, eller håpet de innerst inne på Stabæk seier for å sende fugla ned.

Vurder om det er siste gang på møkkabanen i vest. Er jo ikke der for å se fotball. Som en sa, Stabæk må ha noen som kjenner noen i NFF når de får fortsette å spille på denne latterlig unnskyldningen av en fotballbane. Rett og slett en skam for Norge, fotballen og nissene i NFF.

Jaja, takk for i år. På tide å begynne å tenke på neste sesong.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Ja...litt for tidlig egentlig, men bedre enn å sloss mot nedrykk.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Sannsynligheten for Europa var liten i går og den er enda mindre nå.

Jeg gleder meg ordentlig til neste sesong for første gang på lenge. Vi har en ganske komplett stall med mindre noen forsvinner ut og overganger inn bør være unge talenter eller spillere som klart forsterker første 11.
    Sannsynligheten for at sentrale spillere forsvinner ut er nok også liten. Vi har ingen klare salgsobjekter og bare DFH av sentrale spillere på utgående.

Vi får kontinuitet for første gang på mange år og en sesongoppkjøring med Abu og resten av gutta. Minner om at vi hadde veldig få nye fjes før 2010-sesongen og vi husker hvordan det gikk.

Default ?? Boof

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Ser ikke helt at boof var så dårlig ?? Han rydder mye opp, flere driv framover selv etter han får seg en trøkk hvor de fleste andre hadde kasta inn håndkle, så ikke akkurat enig der

Quote Originally Posted by Jepp View Post
    Etter cupen er det bare den 4. Plassen som gjelder. Jeg driter i om vi taper 2 eller 3-1 på 1-1 så burde vi ha gitt og risikert alt å putta tollås på topp for å vinne hodedueller og nedfallsfrukt. Nå kan vi nok bare se langt etter den 4. Plassen og motivasjonen for å både spille og se på de spille falmer. Jævlig feigt og skuffende. Samma faen om vi havner på 6 eller 8 plass selv det betyr noe kroner. Det er europa som teller og da må man ha cojones.
    Og da kan faktisk det ENE poenget være avgjørende. Vi prøvde MER også etter utligning og kunne fort scoret på slutten også. Bedre å telle opp til slutt så får vi se hvor vi ender. Forventer uansett ikke topp 4 før neste sesong ...klarer vi ikke det, da skal jeg også begynne å sutre med sutrekoret her inne

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Syns kampen var helt grei.
    Vi burde og kunne vunnet, men 1 poeng er helt ok.
    Nok en gang svikter vi når vi kan få heng på toppen. Dette håper jeg vi blir bedre på til neste år.
    Toget er dog ikke helt gått, andre lag kan også svikte.

Facebookverifisert
    lokalhelt's Avatar

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Jeg skrudde av Tv-en 5 minutter før slutt og fikk dermed ikke med meg scoringen til Sam.
    Ser på nettavisene at det legges vekt på at vi fikk en billig straffe.

Men Sam ble jo snytt for en straffe selv ti minutter før slutt så da går det i det minste opp i opp. Hadde ikke forventet mer enn ett poeng i denne så det kan vi leve med selvom det til tider var frustrerende å se hvor treigt det gikk i pasningsspillet i dag.
    Straffen var helt grei. Det var ikke EN protest av utespillerne.

Høyrebacken til stabæk sparket etter ballen og traff beina på vålerenga spilleren. Svært klønete av han, men antakeligvis sliten mot slutten og tenkte ikke helt klart. Helt håpløst forsvar.

Sikkert en og annen som synes den var feilaktig, men da bør man forholde seg til andre regler enn fotball.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Sorry folkens, men vi er per dags dato, og de siste åtte årene, ikke bedre enn at vi vinner 1/3, spiller uavgjort 1/3 og taper 1/3 av kampene vi spiller i Eliteserien. Dagens kamp er nok et bevis på at vi rett og slett ikke er bedre. Men hvem hadde trodd dette etter kampene mot Brann og RBK hjemme? Der var vi rett og slett drit gode. I dag er vi dårlige, og det er umulig å se hvilke av lagene som ligger i bunnen. DERFOR ligger vi der vi ligger, og»alle» spådde oss: På midten.
    Men vi har en spennende tropp med stort potensiale. Hvis det først løsner, så kjemper vi fort om medaljer allerede neste år. Men da må det jobbes hardt og riktig de neste 6 månedene.

Vi må nok ha forsterkninger for å bli bedre til neste år. Er ikke nok talenter i klubben til at vi klarer å fylle på. Klarer ikke å se at vi skal bli et medaljejagende lag med dagens tropp. Selv om man aldri skal gi opp at de ikke går opp et nivå, alt fra keeper til spiss.

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Vi må nok ha forsterkninger for å bli bedre til neste år. Er ikke nok talenter i klubben til at vi klarer å fylle på. Klarer ikke å se at vi skal bli et medaljejagende lag med dagens tropp. Selv om man aldri skal gi opp at de ikke går opp et nivå, alt fra keeper til spiss.
    I følge Deila kommer det inn max en, to eller tre spillere i neste overgangsvindu.

Vi har allerede gjort en voldsom overhaling av stallen. Vi har en god balanse mellom yngre og eldre spillere.
    I tillegg så har vi flere unge, gode fotballspillere som er på grensen til å slå skikkelig gjennom. Myhre, Grødem, Dønnum, Näsberg og Borchgrevink. De er kanskje ikke gode nok for å spille fast for et medaljelag i dag. Men kanskje noen av dem allerede er det om et halvt år? Viktig at stallen/laget får satt seg før vi blir utålmodige og krever forandringer.