Results 1 to 7 of 7

Default Resultater runde 27

Trøste og bære, så elendige vi var. Orker ikke si mer enn det. Antallet deltakere i Tippekonkurransen faller fra runde til runde, kanskje en konsekvens av at ingenting fenger med Vålerenga om dagen, unntatt drakta. Uansett, undertegnede og VVV slo til med 5 av 7 poeng denne runden, men det hjelper lite så lenge folket i teten stadig kniper inn poeng. Godt gjort.

1: Får vi flere, akkurat eller færre enn 5 avslutninger på mål, ref.VG-Live? Færre (3)
    2: Kommer kampens første mål på heading? Nei
    3: Scorer en ex.VIF spiller mot oss? Nei
    4: Hva er stillingen ved halvtid? 0-0
    5: Hvem scorer VIFs første mål? (Kan svare ingen.) Ingen
    6: Får vi mer enn, mindre enn, eller akkurat 53% ballbesittelse? Mindre
    7: Hva blir sluttresultatet? 2-0

85 poeng
    Dude (3)

82 poeng
    Stix10 (4)

77 poeng
    Trym (3)

76 poeng
    Kverna (3)

74 poeng
    LameDuck (4)

73 poeng
    Ingar(2)
    Nico 8 (3)

71 poeng
    Daniel (2)
    Mikkell (3)

70 poeng
    usbenga
    maestro (5)

69 poeng
    Loffen (2)
    Gellik (4)
    Kroken6 (4)

68 poeng
    tasse (2)
    j_robber (3)

67 poeng
    VVV (5)

65 poeng
    JohnF (2)

61 poeng
    Farmor (3)

56 poeng
    Robinho

50 poeng
    tordvif

48 poeng
    ziggy75

41 poeng
    Shtian

36 poeng
    donny

31 poeng
    Christer1913

30 poeng
    McCabre

26 poeng
    Rino

25 poeng
    eiks

24 poeng
    VIFpatriot

20 poeng
    2m@s

9 poeng
    Muppetkokken

8 poeng
    JorgenH

5 poeng
    enga
    Moa91

3 poeng
    bohem33
    AcsOnFire

2 poeng
    Arnhgr

1 poeng
    olemartin
    Vi er Vål'enga!!

Bra jobba Maestro! Jeg er med neste år, men falt av etter utestengelsen. Sånn kan det gå. Dere som holder på fortjener kred.
    Ett lag i Oslo.

Blir nok en evaluering etter sesongen. Når man er nede i 17.18 deltakere, da spørs det om det er liv laga. Blir ikke lett å få premier heller med slike tall, naturlig nok. Var selv bortreist denne helgen og glemte helt, tror det er første gangen på mange år.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by usbenga View Post
    Blir nok en evaluering etter sesongen. Når man er nede i 17.18 deltakere, da spørs det om det er liv laga. Blir ikke lett å få premier heller med slike tall, naturlig nok. Var selv bortreist denne helgen og glemte helt, tror det er første gangen på mange år.
    Evaluering er fint, men det er vel rundt 30 som har vært med store deler av sesongen og nærmere 40 som har vært innpå minst en gang. Selv er jeg med bare fordi det er artig å kjenne litt tydeligere på håp og forventninger rundt kampene, men premier motiverer jo også noe. Litt høyt-tenkning: kunne kanskje vurdere et lite administrasjonsgebyr på en 50-lapp eller noe sånt hvis det er vanskelig å få inn sponsede premier. Sesongkort er jo en kul gevinst Og investerer man en liten øl så vil man kanskje mer? For å motvirke at de som ligger lenger bak faller fra underveis så kunne man feks også trekke en trøstepremie blant de som er med de 5 siste rundene.
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Evaluering er fint, men det er vel rundt 30 som har vært med store deler av sesongen og nærmere 40 som har vært innpå minst en gang. Selv er jeg med bare fordi det er artig å kjenne litt tydeligere på håp og forventninger rundt kampene, men premier motiverer jo også noe. Litt høyt-tenkning: kunne kanskje vurdere et lite administrasjonsgebyr på en 50-lapp eller noe sånt hvis det er vanskelig å få inn sponsede premier. Sesongkort er jo en kul gevinst Og investerer man en liten øl så vil man kanskje mer? For å motvirke at de som ligger lenger bak faller fra underveis så kunne man feks også trekke en trøstepremie blant de som er med de 5 siste rundene.
    Takk for fine innspill!

En evaluering betyr ikke nødvendigvis et være eller ikke være, det gjelder like mye hvordan vi kan gjøre konkurransen mer attraktiv, hvordan vi skal klare å holde dampen oppe mens spillerne har avsluttet sesongen.

Hei alle! Det var ikke min mening å insinuere at ( og her kan jeg bare snakke for egen del) jeg ikke gidder dette neste år siden det var relativt få som var med denne runden. Det var bare et lite sukk over apatien som råder rundt A-laget i høst (igjen) og muligheten for at denne apatien smitter over på andre områder enn bare publikumsoppmøte (som jeg forøvrig tror blir grusomt mot henholdsvis S08 og Ranheim).
    Vi er Vål'enga!!

Tippekonge 2017 Facebookverifisert
    LameDuck's Avatar

Hva om det i toppen av hver post, fra Tippe-konkgutta, lå en "støtt oss gjerne hvis du vil, Vipps en krone eller to til XXXXXXX".

Det er langt fra noe som krever noe regnskap Brønnøysund, og jeg vet at en femmer her, eller en tjuekroning der neppe er noe som ruinerer en kveld på byen eller et ekteskap.

Det er selvsagt frivillig å gi, konkurransen er like gratis som alltid, men gutta som stiller opp helg etter helg - på banen og forumet - får litt igjen - mot at XX prosent går til en premie. Er det store summer vil nok gutta selv vurdere hvordan kronene skal benyttes.

Bare et forslag, for jeg synes at gutta som driver konkurransen i dag får litt for lite igjen for den innsatsen dem legger ned. Og vil de ikke ha overskuddet, så kanskje det kan ordnes med halv pris på sesongkort eller lignende.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet