Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 41 to 80 of 182

Thread: Sesongkort 2019

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Nå vet jeg ikke hvor dynamisk det bildet er, eller om en helt må inn i photoshop og lage nytt bilde for hver gang prosenten endrer seg, men det er ikke noen enorm fremgang ihvertfall.
    https://vif-media.no/ronny-o-meter/index.php
    Det er ikke dynamisk og må nok oppdateres manuelt.
    Spent også på hvor mange som er solgt på de andre tribunene.
    EVIG VIF

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Balltap på midten igjen og igjen..
    Oops, feil tråd.

Verdens viktigste kort.
    Kjøp selv og få med deg dine venner!
    http://www.vifsesongkort.no/
    EVIG VIF

Gleder meg veldig til sesongstart og i år skal jeg og en kompis kjøpe sesongkort. Det begynner å bli noen år siden vi begge hadde det sist. Ser frem til mye moro på Intility denne sesongen. Blir nok både oppturer og nedtur som alltid, men vi vil alltid være her

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Gleder meg veldig til sesongstart og i år skal jeg og en kompis kjøpe sesongkort. Det begynner å bli noen år siden vi begge hadde det sist. Ser frem til mye moro på Intility denne sesongen. Blir nok både oppturer og nedtur som alltid, men vi vil alltid være her
    Nydelig!
    Håper på mange slike historier framover.
    Bring em.
    EVIG VIF

Blir ikke sesongkort på meg i år...tror jeg.
    Første gang på mange år uten.
    Men jeg kommer sikkert på de fleste hjemmekampene og et par bortekamper.
    Har ikke gått glipp av en bortekamp i Moss, det akter jeg ikke i år heller 😀!!!
    Gimme hope johanna

Er det kun solgt 585 sesongkort på supporter? Er vel lite som tyder på at vi får solgt nærmere 1000 sesongkort på den siste mnd. Hva brukes de innsparte pengene til dersom vi ikke når målet?
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Quote Originally Posted by Calven View Post
    Blir ikke sesongkort på meg i år...tror jeg.
    Første gang på mange år uten.
    Men jeg kommer sikkert på de fleste hjemmekampene og et par bortekamper.
    Har ikke gått glipp av en bortekamp i Moss, det akter jeg ikke i år heller 😀!!!
    Hvis du skal på de fleste hjemmekamper lønner det seg vel å kjøpe sesongkort?

Da er det bikket 40%. 600 solgte.

Skuffende tall. Tipper det er noen ekstra grå hår på Valle nå...

Får håpe det er mange som ikke har rotet seg til å kjøpe enda. Tror vi får en flott sesong, så greit å ha.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Får håpe det er mange som ikke har rotet seg til å kjøpe enda. Tror vi får en flott sesong, så greit å ha.
    Ja.
    Det er jo også historisk sett den siste måneden det selges skikkelig godt med sesongkort.
    EVIG VIF

Sesongkort kjøpt! Håper flere følger etter!

Blir det en superdag i sjappa hvor spillerne kommer og signerer kortet eller en evnt en billigere drakt til de som kjøper sesongkort tro? Noe i den duren ihvertfall. Ringerunde tar de kanskje etterhvert også.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Blir det en superdag i sjappa hvor spillerne kommer og signerer kortet eller en evnt en billigere drakt til de som kjøper sesongkort tro? Noe i den duren ihvertfall. Ringerunde tar de kanskje etterhvert også.
    Sesongkortet er ditt valentineskort til klubben. "Kjære Vålerenga, jeg elsker deg i 2019 også."
    GINOSTRONG

Quote Originally Posted by hp29 View Post
    Sesongkortet er ditt valentineskort til klubben. "Kjære Vålerenga, jeg elsker deg i 2019 også."
    Vakkert!

Blir alltid litt overasket når jeg møter folk med Enga tattis som ikke kjøper sesongkort.
    Evig tro my ass..
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Ikke alle som tenker sånn. Folk dras av tilbud og happenings. Ett lite spark bak om man vil. Så tror det ville ha hjulpet på salget.

Sesongkortet gir allerede 10% avslag på Sjappa. Kanskje de også kunne lagt til rette for at kravstore supportere blir mottatt av A-lagsstallen med klampetrapp og Kampen janitsjarkorps når de henter sesongkortene sine?
    GINOSTRONG

Var vel en sånn superdag i fjor eller året før med billigere kort med stor suksess. Synes ikke kortet skal bli noe billigere. Men det kan jo hende at andre tiltak kan hjelpe. Det hp29 skriver over her er bare spydig. Er lov å tenke alternativt mener nå jeg.

Driftsleder

Klubben dreit seg ut da den for noen år siden solgte sesongkort for en tusenlapp. Nå forventer alle at det hvert år kommer nytt stunt.

Det gjør det ikke.

Tenkte bare at noen av de nye spillerne tar noen timer i sjappa feks og selger sesongkort. Og signerer feks kortet eller en drakt osv om noen tar med det. Kan jo hende noen sånne enkle grep holder. Men vil vi at det bare skal gå sin gang som nå med 600 sesongkort på 3 måneder med salg så får det bare bli som det blir.

Markedsavdelinga må våkne, gjøre noe aktivt her.
    Et litt tyngre stunt, men som garantert gjør suksess er som følger:
    * Ta ut lister over alle som har hatt sesongkort de siste 5-10 år
    * Kartlegg disse og legg opp ruter hvor man besøker så mange som mulig i de opplagte områdene
    * Spillerne deler seg opp i par og går 2stk på hver eneste dør, kveldstid
    * Ta med kortterminal og ha Vipps-nummer klart. Alternativt for de som ikke har råd, faktura i posten om 6mnd, rentefritt
    * Bonus til den som klarer å verve en nabo, 10-20% avslag på eget sesongkort (kun 1 avslag pr sesongkort)

Blir en liten pressfaktor, men til et godt formål som dette må sies å være, er alt lov.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Quote Originally Posted by Flem View Post
    * Kartlegg disse og legg opp ruter hvor man besøker så mange som mulig i de opplagte områdene
    * Ta med kortterminal og ha Vipps-nummer klart. Alternativt for de som ikke har råd, faktura i posten om 6mnd, rentefritt
    * Bonus til den som klarer å verve en nabo, 10-20% avslag på eget sesongkort (kun 1 avslag pr sesongkort)

Blir en liten pressfaktor, men til et godt formål som dette må sies å være, er alt lov.
    Dette var nydelig! Må jo være mulig å gjøre noe lignende dette. Eller?
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by Flem View Post

Faktisk veldig gode forslag. Det sitter nok langt inne å si nei til sesongkort hvis noen av spillerne kommer på døra med kortterminal.

Noe bør klubben gjøre for å sparke folk i ræva. 8 middelmådige sesonger og for noen sitter det langt inne å kjøpe sesongkort.

Jeg vet at spillerne har ringt rundt til folk som har hatt sesongkort tidligere, var det før forrige sesong? Mulig det var 2 år siden også..

Sesongkort er en kjærlighetserklæring til klubben i ditt hjerte.

Det å stå på tribunen og synge seg hes til «vår» fotball.
    Det å kjenne at en sliteseier mot Kristiansund eller en utligning mot Odd er selve livet.
    Det å kjempe for Oslo og Vålerenga.
    Det å ha det samme brennende ønske som dine medsupportere om at vi skal lykkes.
    Det å se Chiddi drible motstanderen ut i pølseboden.
    Det å kjenne på en overtidsseier mot bønda.
    Det å kjenne at stemninga tas til nye høyder

Timene før seriepremieren.
    Våren nærmer seg og du planlegger noen utepils med gode venner.
    Vål’enga spiller hjemme og det skal synges høyt.
    Men hva med billetter?
    Må jeg fikse det midt i oppladninga til kamp da eller?
    Nei da. Sesongkortet ligger trygt i lommeboka det.
    Du kan bare slappe av og kjenne på følelsen

Kjøp sesongkort i dag!
    www.vifsesongkort.no
    EVIG VIF

Dessverre så fikk jeg av diverse grunner ikke kjøpt årets viktigste kort før i dag. Spørsmålet var aldri om, men når jeg skulle kjøpe det. Har også gitt min lille skjerv til tifo-opphenget, håper vi får det til.

43 % på supportertribunen. I hvert fall 45 til som har fått ræva i gir den siste uka.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    43 % på supportertribunen. I hvert fall 45 til som har fått ræva i gir den siste uka.
    Ja, nå vi bare kjøre på.
    Mobilisere alle venner og kjente til å kjøpe.

Tenk den sinnsyke tiforiggen vi kan få.
    EVIG VIF

Hvor mange sesongkort ble solgt på supportertribunen ifjor?

Quote Originally Posted by Nico 8 View Post
    Hvor mange sesongkort ble solgt på supportertribunen ifjor?
    1200 på supporter i fjor

hvor mange totalt ?

Quote Originally Posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
    Sorry 1300 mente jeg
    Takk! Vi har bare solgt 660 sålangt i år, så håper mange kjøper seint.

Ble det ikke satt i gang en "kronerulling" på nett i fjor høst på nett for å få inn de 150.000 kr til tifo-oppheng?
    Mener også at jeg registrerte at innsamlingen var godt i gang, og at det hadde kommet inn rundt 50.000 kr ganske tidlig.
    Hadde det ikke vært bedre å fortsette med dette i stedenfor at Deila skal dekke beløpet om nok sesongkort blir solgt?
    Nå virker det jo ganske usannsynlig med 1500 kort innen seriestart.

Quote Originally Posted by Caanradi View Post
    Ble det ikke satt i gang en "kronerulling" på nett i fjor høst på nett for å få inn de 150.000 kr til tifo-oppheng?
    Mener også at jeg registrerte at innsamlingen var godt i gang, og at det hadde kommet inn rundt 50.000 kr ganske tidlig.
    Hadde det ikke vært bedre å fortsette med dette i stedenfor at Deila skal dekke beløpet om nok sesongkort blir solgt?
    Nå virker det jo ganske usannsynlig med 1500 kort innen seriestart.
    Tenkte på det samme. Fins det en lenke fortsatt?

Det opprinnelige målet for innsamlinga var 300 000 kr, og vi var kommet halvveis da Deila gikk ut og sa at han var villig til å ta resten hvis vi gidder å kjøpe sesongkort. Vil tro at innsamlingen er stoppet nå, og at klubb og klan heller vil at folk skal bruke pengene sine på sesongkort. De har fortsatt troa på at vi skal nå målet, og sånn sett vil det å gi mer penger til innsamlingsaksjonen på dette tidspunktet bare bli å subsidiere regninga til Ronny.

Hvis vi ikke når sesongkortmålet blir innsamlingen garantert åpnet igjen rimelig fort.

Vedr oppheng så står det på nettsidene til klubben at Ronnys utfordring kun gjelder fram til 1.serierunde. Det er under 3 uker dit.
    Frykter magaplask her;
    Hvis aksjonen da må dras i gang igjen 30.mars og det er vel sikkert litt leveringstid på opphenget også, så kommer det til å ta tid før alt er på plass.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Hvor lang tid vil det ta fra finansiering til alt er klart?

Hva med Klanens fond? Er det en mulighet om vi ikke kommer i mål? Kjenner ikke til hva som gjelder for bruk av disse pengene.