Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 81 to 120 of 182

Thread: Sesongkort 2019

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Det opprinnelige målet for innsamlinga var 300 000 kr, og vi var kommet halvveis da Deila gikk ut og sa at han var villig til å ta resten hvis vi gidder å kjøpe sesongkort. Vil tro at innsamlingen er stoppet nå, og at klubb og klan heller vil at folk skal bruke pengene sine på sesongkort. De har fortsatt troa på at vi skal nå målet, og sånn sett vil det å gi mer penger til innsamlingsaksjonen på dette tidspunktet bare bli å subsidiere regninga til Ronny.

Hvis vi ikke når sesongkortmålet blir innsamlingen garantert åpnet igjen rimelig fort.
    Når vi ikke skarve 1500 sesongkort før seriestart med en slik gulrot så fortjener vi det ikke, såre enkelt. Det er rett og slett pinlig at folk sitter på gjerdet fremdeles.
    GINOSTRONG

Driftsleder

Quote Originally Posted by hp29 View Post
    Når vi ikke skarve 1500 sesongkort før seriestart med en slik gulrot så fortjener vi det ikke, såre enkelt. Det er rett og slett pinlig at folk sitter på gjerdet fremdeles.
    Hvorfor er det så pinlig? Folk veit det er ledig plass, og de som er såpass hardcore at de veit de skal på alle kampene har nok allerede kjøpt.

Det som er pinlig er at klubben har starta dette uten at det virker som om de har en plan for hvordan de skal drive det framover.

Sorry ass.. Det der er en slakk unnskyldning. Folk kan ta en tattis med evig tro på armen, men ikke kjøpe sesongkort? Trist rett og slett. Og å skylde på klubb for å forsøke å motivere folk? Jeg mangler ord..

Driftsleder

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    Sorry ass.. Det der er en slakk unnskyldning. Folk kan ta en tattis med evig tro på armen, men ikke kjøpe sesongkort? Trist rett og slett. Og å skylde på klubb for å forsøke å motivere folk? Jeg mangler ord..
    Fordi det er sånn det funker. Skal du få folk til å kjøpe et produkt så må du fortelle dem at det er tilgjengelig. For mange så tror jeg også det er enklere å si "jeg elsker Vålerenga jeg" enn det er å faktisk kjøpe sesongkortet.

Quote Originally Posted by Muppetkokken View Post
    Hvorfor er det så pinlig? Folk veit det er ledig plass, og de som er såpass hardcore at de veit de skal på alle kampene har nok allerede kjøpt.

Det som er pinlig er at klubben har starta dette uten at det virker som om de har en plan for hvordan de skal drive det framover.
    Klubben har virkelig lagt til rette for Klanen på Intility, og nå skal man skylde på de for at Deila prøver å motivere folk til å kjøpe usle 1500 sesongkort? Ser vi har svært forskjellig synspunkter på hva som er pinlig her.
    GINOSTRONG

Driftsleder

Klubben har virkelig lagt til rette for Klanen på Intility, og nå skal man skylde på de for at Deila prøver å motivere folk til å kjøpe usle 1500 sesongkort? Ser vi har svært forskjellig synspunkter på hva som er pinlig her.
    Det er ikke det jeg sier. Det jeg sier er at det er pinlig at det ikke virker som de har en plan på å drive dette her. Jeg legger ikke skylda på Deila i det hele tatt.

Sesongkort kjøpt i dag!

Jeg er en av de treige. Flere grunner til dette, men den aller viktigste er at jeg ikke hadde råd før jul.
    Når alt som er av reklame og markedsføring pushes mot de som allerede er inne på VIF.no eller andre Vålerengarelaterte sider blir det litt smått rett og slett. Vålerenga synes ikke i bybildet.
    Nedturen rundt profileringen vår begynte for ti år siden. Sjappa ble flyttet fra sentrum (pga økonomi sa folk, men tipper en del angrer nå...): Den var en av våre viktigste markedsføringskanaler. I tillegg har supporterutstyret (les: klær) blitt i dårligere kvalitet, mer harry (Hvor ble det av 1913-kolleksjonen som fikk de som ikke ønsket å gå i "supportereffekter" til å gå i Vålerengatøy til hverdags?).
    "Tilbake til Østkanten" var også et utstrakt brukt begrep. I det glemte man at vi er Hele Oslos Stolthet og Klubben for Alle.
    For mye av markedsføringen henvender seg til de som allerede er langt inn i Vålerenga-sfæren. De burde istedenfor brukes aktivt til å hjelpe til med markedsføringen. Det er ikke alltid det dyreste som funker.
    Lag flyere som supportere kan hente og legge på kafeer og sentre.
    Plakater stiftes opp.
    Still opp i radioprogrammer med historier, nykjøpte spillere, morgenprater, musikkprat; alt som kan snakkes om.

Jeg synes gjengen på markedsføring gjør en OK jobb, men det mangler skikkelige visjoner og kanskje aller fremst en samlende visjon. Deretter trenger man de rette menneskene og jeg er usikker på om de som sitter som profilansvarlige eller markedsansvarlige er visjonære nok. Det bør rett og slett inn noen som ser bildet fra supporterluer - stadionopplevelsen for både sponsorer og publikum. Er det ingen som klarer å skape seg den arbeidsplassen i klubben nå. Ingen som tar den rollen?

Vålerenga har vært en av Norges feteste merkevarer. Det betyr ihvertfall at det er håp igjen:-)
    Man må delta for å vinne

Bonden's Avatar

Word! Støttes 100% Mye som gjøres er bra, vi skal bygge østkant profilen men må henvende oss bredere utover «familien». Det holder ikke med ett og annet «student» stønt. Kjør på i lokalmedia/radio ++ Frem med bussflagg og lignende tiltak!
    Ps: sesongkort i boks her også, vi MÅ vel klare 1500? Kom igjen a!

Facebookverifisert
    hmchrist's Avatar

Apropos markedsføring av sesongkortsalg:
    Fikk nettopp mail fra Tine Celine Karstensen på damelaget med oppfordring til å kjøpe sesongkort i år som i fjor. Mailen var sikkert «klipp og lim», og det er ikke sikkert hun har sendt den selv heller, men den hadde likevel en litt personlig tone så jeg beit på (selv om jeg basert på at det ikke ble så mange damekamper på oss i fjor satt litt på gjerdet) og kjøpte straks sesongkort til både meg selv og dattera mi.

Herrekortet ble kjøpt før jul, og vi som hadde sesongkort i fjor har gjerne fått en og annen «profesjonell» mail fra klubben med oppfordring til å kjøpe sesongkort, men hadde det ikke vært stas med en mail fra f.eks. Ivan Näsberg med noen linjer om stemninga i troppen og et ønske om å få fjorårets sesongkortholdere tilbake til Intility?

Nå er det en ikke uvesentlig prisforskjell på de to kortene, så det er selvsagt lettere å handle damekort på impuls, men likevel. Å få spillerne til å ta direkte kontakt har jeg trua på!

Synes klubben har gjort en god innsats med markedsføring, men det er som flere har vært inne på mest i egne kanaler - og da er det vanskelig å nå frem til de som ikke allerede følger klubben tett.

Er ikke mye som skal til; kontakte tidligere sesongkortinnehavere, ta mer direkte og personlig kontakt med potensielle kjøpere, som flere har vært inne på.

Når det gjelder målet på 1500 sesongkort, skal det vel mye til? Solgt 45 % nå (ca. 675 stk). Vi må selge 55 % på 17 dager, altså 825 stk på disse 17 dagene. Det tilsvarer ca. 48 sesongkort per dag.. Må noe drastisk til isåfall?
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Quote Originally Posted by vifboy93 View Post
    Synes klubben har gjort en god innsats med markedsføring, men det er som flere har vært inne på mest i egne kanaler - og da er det vanskelig å nå frem til de som ikke allerede følger klubben tett.

Er ikke mye som skal til; kontakte tidligere sesongkortinnehavere, ta mer direkte og personlig kontakt med potensielle kjøpere, som flere har vært inne på.

Når det gjelder målet på 1500 sesongkort, skal det vel mye til? Solgt 45 % nå (ca. 675 stk). Vi må selge 55 % på 17 dager, altså 825 stk på disse 17 dagene. Det tilsvarer ca. 48 sesongkort per dag.. Må noe drastisk til isåfall?
    De har jo ikke gjort en god nok jobb. Hvis du mener det, er jo potensialet nådd - og vi er milevis unna.
    Som jeg har nevnt tidligere, få spillere ut på døra til tidligere sesongkortinnehavere og ta med kortterminal og Vipps-nummer. La de som ikke har penger for hånd, få utsatt opptil 9mnd uten renter og gebyrer.
    Sesongkortsalget hadde garantert fått en boost.
    Det å spre budskapet via sosiale media til de spesielt interesserte hjelper ingen verdens ting. Det må være slutt på å være så naiv.
    Loen ut av navla, ut og skap butikk.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Quote Originally Posted by Flem View Post
    De har jo ikke gjort en god nok jobb. Hvis du mener det, er jo potensialet nådd - og vi er milevis unna.
    Som jeg har nevnt tidligere, få spillere ut på døra til tidligere sesongkortinnehavere og ta med kortterminal og Vipps-nummer. La de som ikke har penger for hånd, få utsatt opptil 9mnd uten renter og gebyrer.
    Sesongkortsalget hadde garantert fått en boost.
    Det å spre budskapet via sosiale media til de spesielt interesserte hjelper ingen verdens ting. Det må være slutt på å være så naiv.
    Loen ut av navla, ut og skap butikk.
    Helt enig. Kan jo også stelle seg midt på Karl Johan eller noe. Bare det å være mer synlig hjelper!

Quote Originally Posted by Flem View Post
    La de som ikke har penger for hånd, få utsatt opptil 9mnd uten renter og gebyrer.
    Enig i mye av innleggene om at det må tas grep, men utsatt betaling er rævva butikk og således uaktuelt.
    Nordmenn er verdensmestere i forbruksgjeld . Klubben måtte evt. solgt fordringen videre med rabatt til noen som gadd å vente 9 mnd før de kunne dundre på med renter og gebyrer. Det selskapet finnes ikke.
    Å selge ting på rentefri avbetalig på døra er også en vanskelig øvelse i papirarbeid og å hente inn riktige opplysninger.
    Og utsettelse til etter sesongen er over er jo gøy. Hvorfor skal folk betale da????
    Det hjelper ikke med boost i salget hvis penga ikke kommer inn.
    Bare legg bort dette a. Det ødelegger de andre gode ideene dere har i samme innlegg

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Enig i mye av innleggene om at det må tas grep, men utsatt betaling er rævva butikk og således uaktuelt.
    Nordmenn er verdensmestere i forbruksgjeld . Klubben måtte evt. solgt fordringen videre med rabatt til noen som gadd å vente 9 mnd før de kunne dundre på med renter og gebyrer. Det selskapet finnes ikke.
    Å selge ting på rentefri avbetalig på døra er også en vanskelig øvelse i papirarbeid og å hente inn riktige opplysninger.
    Og utsettelse til etter sesongen er over er jo gøy. Hvorfor skal folk betale da????
    Det hjelper ikke med boost i salget hvis penga ikke kommer inn.
    Bare legg bort dette a. Det ødelegger de andre gode ideene dere har i samme innlegg
    De selskapene finnes jo, er en grunn til at "alle" innen fagsalg opererer med rentefri utsettelse av betaling.
    Vålenga måtte da selvfølgelig funnet en partner, de kan ikke sitte inne med den byrden.
    Poenget mitt var at markedsavdelinga til vår kjære klubb har vært under pari i mange år, og meg bekjent, er det ikke samme gjeng som jobber der nå som tidligere.
    Uansett, det er ikke vanskelig å tenke litt annerledes, og i dette tilfellet handler det om å skape mer salg. Virker handlingslamma spør du meg. Det å bruke Deila i en salgskampanje på måten det er gjort, er jo dødfødt, og det visste jo til og med en del av de aller mest optimistiske her inne.
    Synes det bare er trist at en så stor merkevare som Vålenga i utgangspunktet er, ikke klarer å selge seg bedre enn det vi ser idag.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Hele opplegget virker handlingslammet og tafatt ja. Og er enig med han som nevnte at klubben har startet noe det virker som de ikke har snøring på hvordan de skal fortsette på eller fullføre. Skal man engasjere de som ikke er spesielt engasjert eller som har falt utenfor og ikke kjøpt sesongkort på mange år så må det mye mer til enn det som gjøres nå.

Det gjøres jo egentlig ingenting for å øke salget, og hvis man skal få folk som sitter på gjerdet til å få hue ut av ræva, så skal det ganske mye til. For mange sitter det laaaangt inne. Møt opp på døra deres med kortterminal som Flem foreslå.

Hva med å sette opp en spørreundersøkelse på alle nettsider tilknyttet Enga. Premien, trukket vilkårlig blant de som fyller ut, er et sesongkort. I skjemaet skal man krysse av for alle hjemmekamper man var på forrige sesong, samt på hvilken tribune. Når alt er utfylt kommer det opp en sum for hva hver og en betalte, sammen med en melding som sier:
    " Det hadde kostet deg bare kr. xxx/Du hadde spart kr. xxx på tilgang til alle kampene + treningskamper med sesonkort. Er du forhindret fra å møte på en kamp kan venner/familie bruke kortet ditt."

Folk går ofte på flere kamper enn de tror ved starten av sesongen, og dette kan gjøre at folk får et realistisk syn på hvor smart det er med sesongkort.

Er det noen som har status på de øvrige sesongkortene utenom supportertribunen?

Quote Originally Posted by Kjellett View Post
    Hva med å sette opp en spørreundersøkelse på alle nettsider tilknyttet Enga. Premien, trukket vilkårlig blant de som fyller ut, er et sesongkort. I skjemaet skal man krysse av for alle hjemmekamper man var på forrige sesong, samt på hvilken tribune. Når alt er utfylt kommer det opp en sum for hva hver og en betalte, sammen med en melding som sier:
    " Det hadde kostet deg bare kr. xxx/Du hadde spart kr. xxx på tilgang til alle kampene + treningskamper med sesonkort. Er du forhindret fra å møte på en kamp kan venner/familie bruke kortet ditt."

Folk går ofte på flere kamper enn de tror ved starten av sesongen, og dette kan gjøre at folk får et realistisk syn på hvor smart det er med sesongkort.
    Egentlig burde man prøve alt, inklusiv dette. Ringerunde til de som har hatt kort før, fra Engaspillere?
    Ett lag i Oslo.

Send spillere og administrasjon ut i bybildet for å selge sesongkort, må jo være mulig å sette opp 4 stands på Grønland, Oslo S, National og Majorstua noen helger. Ser jo nesten aldri noe til klubben lenger

Quote Originally Posted by Loke View Post
    Send spillere og administrasjon ut i bybildet for å selge sesongkort, må jo være mulig å sette opp 4 stands på Grønland, Oslo S, National og Majorstua noen helger. Ser jo nesten aldri noe til klubben lenger
    Nei og det er synd. Klubben er helt usynlig i bybildet med mindre man er på Oslo øst. Hvis vi skal leve opp til «Oslo’s Stolthet» må vi være synlig i hele byen og jobbe med å få med oss resten.

Var vel for noen år siden at man så slides med reklame for Stabæk kamper rundt omkring ved t-bane stasjoner osv. Men nada nix om VIF. Ganske komisk.

Det er mulig dette er håpløst å administrere, men:

Uten å skryte, så et det helt sikkert enkelte på forumet som har råd til sikkert både ett, to og tre sesongkort uten å knuse husholdningsbudsjettet. Jeg er en av disse. Hva om det hadde vært en ordning der jeg sponset halve sesongkortet for noen, gitt at de dekket resten selv, og i tillegg møtte noen objektive kriterier? Kriteriene trenger ikke være direkte økonomiske, selv om jeg er lite lysten på å sponse noen som burde betalt selv. Mulig? Lurt?

Et «problem» ift de som ikke er mest ihuga, er at stadion foreløpig er for stor. Det blir ikke «løp og kjøp» før man må ha sesongkort for å se 16.mai, mot fuglene, etc. Man kan selvsagt mene det er en plikt å møte opp, men vi må rekruttere bredere enn de som tenker sånn. Og nå er stadion for stor og res for små. Litt suksess så blir det bedre.
    Håper Engaland funker på sikt. Vi er for middelaldrende og hvite.
    Men tilskuertallet går da sakte oppover? (Vi regnet brutto på Ullevaal og netto nå, eller...?).

Hadde det gått an å fått noe rabatt for hvert ekstra sesongkort man kjøper da? For meg, frua og studenten blir det 6550 for 3stykker, noe som blir for mye her i huset.. Alle hadde hatt sesongkort her i huset om det ikke hadde blitt så dyrt.. Noen som vet om andre klubber som har hatt en slik ordning?

Quote Originally Posted by Fossern View Post
    Hadde det gått an å fått noe rabatt for hvert ekstra sesongkort man kjøper da? For meg, frua og studenten blir det 6550 for 3stykker, noe som blir for mye her i huset.. Alle hadde hatt sesongkort her i huset om det ikke hadde blitt så dyrt.. Noen som vet om andre klubber som har hatt en slik ordning?
    Et "Familiekort" burde definitivt vært mulig. Synes det er et godt forslag.
    GINOSTRONG

Vi har vel allerede en av de billigste?
    Edit: Kvantumsrabatt er fort sårbart for misbruk. Hva hindrer folk i å lage en facebook gruppe der alle handler med rabatt?

Det hjelper jo tydeligvis ikke at vi har et av de billigste når det er så få som kjøper. Ja det er klart at det sportslige har sitt og si, men jeg er ganske sikker på at flere hadde kjøpt hvis man kunne hatt noen "pakkepriser" for feks familier. Man ønsker jo at barn og unge skal komme på kamp, men man må også innse at det ikke er alle som har like god råd i dagens samfunn. Ja det er sikkert fare for at folk kan lage facebookgrupper osv, men hva om man hadde hatt et slikt system at man måtte huket av for hvem man bestiller for? Feks maks to voksne pr bestilling for å unngå snyltere. Antall barn/studenter avhenger jo av hver enkel familie. Også får man være nøye med dokumentasjon når man skal hente ut "familiepakka" si på en eller annen måte.

Jeg ser at det er utfordringer og det med Facebookgruppa som du tar som et eksempel, er et godt eksempel.
    Jeg tror bare at med et slikt opplegg så kunne man ha fått enda flere familier på kamp og ikke minst enda flere solgte sesongkort. Og det vil vi jo alle sammen 😁

Hadde sikkert hjulpet litt om Sjappa hadde tatt kredittkort, som er et helt vanlig betalingskort i Norge.

Quote Originally Posted by Nico 8 View Post
    Hadde sikkert hjulpet litt om Sjappa hadde tatt kredittkort, som er et helt vanlig betalingskort i Norge.
    Har handlet der med kredittkort, jeg.
    GINOSTRONG

Har handlet der med kredittkort, jeg.
    Sjappa tar ikke kredittkort på betalingsterminalen som brukes for billetter og sesongkort. Kan ha noe med billettavtalen med klubben å gjøre, f.eks. De tar kredittkort for alt annet.

Quote Originally Posted by Nico 8 View Post
    Bestill gjennom billettservice de tar kredittkort.
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Jeg skulle gjerne kjøpt sesongkort for å støtte klubben. Men i år kommer jeg ikke til å være på mer enn halvparten av hjemmekampene av personlige grunner, så da må jeg stå over i denne omgang.

Går det an å donere penger til "tifo-oppheng" så gjør jeg gjerne det istedenfor. Kunne vært en idé med en Go fund me-side?

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    Bestill gjennom billettservice de tar kredittkort.
    Jeg tenkte ikke for min del, men at jo færre "hindringer" man har, jo større er sjansen for salg. Så selvom man kan kjøpe på nett så er det nok ikke en ulempe at butikken tar kredittkort på sesongkort/billett, som jo er det viktigste de selger.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Jeg skulle gjerne kjøpt sesongkort for å støtte klubben. Men i år kommer jeg ikke til å være på mer enn halvparten av hjemmekampene av personlige grunner, så da må jeg stå over i denne omgang.

Går det an å donere penger til "tifo-oppheng" så gjør jeg gjerne det istedenfor. Kunne vært en idé med en Go fund me-side?
    Klanen samla inn på Vipps i høst var det vel på #537000. Merk betalingen med Oppheng så går det nok dit. http://www.klanen.no/Nyheter/Vi-trenger-din-hjelp
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Bare så det er sagt så fikk jeg en mail fra Guro Pettersen i dag om å fornye sesongkortet for damelaget. Jeg brukte det bare en gang i fjor, men det var all dytten jeg trengte for å bla opp 400 pluss avgifter for å støtte laget i år igjen.

Har trua på sånne tiltak

For å nevne noe positivt angående synligheten siden jeg var litt kritisk lenger opp: Jeg synes klubben er flinke når det gjelder synlighet på sosiale medier. Får opp mange annonser på Facebook og Instagram, men det er jo fordi jeg klikker meg inn på alle mulige sider som omhandler VIF på daglig basis, i tillegg til at jeg følger klubben på Instagram. Vet ikke hvordan synligheten er for de som ikke klikker seg inn like ofte..

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by anderan View Post
    Bare så det er sagt så fikk jeg en mail fra Guro Pettersen i dag om å fornye sesongkortet for damelaget. Jeg brukte det bare en gang i fjor, men det var all dytten jeg trengte for å bla opp 400 pluss avgifter for å støtte laget i år igjen.

Har trua på sånne tiltak
    Bra tips. Done!
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Tippekonge 2017 Facebookverifisert
    LameDuck's Avatar

Et merkelig forslag jeg har tenkt på, er at Sjappa kan tilby folk som nå kjøper sesongkort en fremtidig kontoavtale.

Altså, når du er i Sjappa for å kjøpe sesongkort, så kan du om ønskelig samtidig inngå en autotrekk-avtale for de neste tolv månedene. Eksempelvis 200 kroner måneden (eller valgfritt) trekkes til din "sesongkortkonto" på lønningsdag, et beløp ikke alle, men veldig, veldig mange kan unnvære hver måned.

2000 kroner er mye kroner på en gang, men 200 kroner måneden er mer til å leve med. Vipps så har du allerede finansiert et nytt sesongkort idet det gamle gikk ut. Og angrer du deg, så får du pengene tilbakebetalt.

Aberet er at det vil kreve mer administrasjon og kanskje bankavtaler som koster kroner.

Sjappe og Klan får dog sitte og nyte litt ekstra rentekroner - men dette kommer jo til slutt klansmedlemmer og øvrige supportere tilgode.

Ingen forslag er teite(?), selv om dette kanskje er i grenseland.

ØkonomiprofessorDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Quote Originally Posted by LameDuck View Post
    Et merkelig forslag jeg har tenkt på, er at Sjappa kan tilby folk som nå kjøper sesongkort en fremtidig kontoavtale.

Altså, når du er i Sjappa for å kjøpe sesongkort, så kan du om ønskelig samtidig inngå en autotrekk-avtale for de neste tolv månedene. Eksempelvis 200 kroner måneden (eller valgfritt) trekkes til din "sesongkortkonto" på lønningsdag, et beløp ikke alle, men veldig, veldig mange kan unnvære hver måned.

2000 kroner er mye kroner på en gang, men 200 kroner måneden er mer til å leve med. Vipps så har du allerede finansiert et nytt sesongkort idet det gamle gikk ut. Og angrer du deg, så får du pengene tilbakebetalt.

Aberet er at det vil kreve mer administrasjon og kanskje bankavtaler som koster kroner.

Sjappe og Klan får dog sitte og nyte litt ekstra rentekroner - men dette kommer jo til slutt klansmedlemmer og øvrige supportere tilgode.

Ingen forslag er teite(?), selv om dette kanskje er i grenseland.

ØkonomiprofessorDuck.
    DNB har sikkert funksjonalitet for å sette seg sparemål i en eller annen app. Kunne ikke klubben laget en gimmick på dette sammen med dem, mtp sesongen 2020?