Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 121 to 160 of 182

Thread: Sesongkort 2019

Quote Originally Posted by LameDuck View Post
    Et merkelig forslag jeg har tenkt på, er at Sjappa kan tilby folk som nå kjøper sesongkort en fremtidig kontoavtale.

Altså, når du er i Sjappa for å kjøpe sesongkort, så kan du om ønskelig samtidig inngå en autotrekk-avtale for de neste tolv månedene. Eksempelvis 200 kroner måneden (eller valgfritt) trekkes til din "sesongkortkonto" på lønningsdag, et beløp ikke alle, men veldig, veldig mange kan unnvære hver måned.

2000 kroner er mye kroner på en gang, men 200 kroner måneden er mer til å leve med. Vipps så har du allerede finansiert et nytt sesongkort idet det gamle gikk ut. Og angrer du deg, så får du pengene tilbakebetalt.

Aberet er at det vil kreve mer administrasjon og kanskje bankavtaler som koster kroner.

Sjappe og Klan får dog sitte og nyte litt ekstra rentekroner - men dette kommer jo til slutt klansmedlemmer og øvrige supportere tilgode.

Ingen forslag er teite(?), selv om dette kanskje er i grenseland.

ØkonomiprofessorDuck.
    Kjempeforslag!
    Lar det seg gjøre uten store kostnader, administrasjon og fiksfakserier så bør det gjøres.
    Det er psykologisk lettere for folk å forplikte seg til autotrekk på så lave summer ville jeg tro.

Tippekonge 2017 Facebookverifisert
    LameDuck's Avatar

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Kjempeforslag!
    Lar det seg gjøre uten store kostnader, administrasjon og fiksfakserier så bør det gjøres.
    Det er psykologisk lettere for folk å forplikte seg til autotrekk på så lave summer ville jeg tro.
    Det er nok lettere å få det til på papiret med noen få linjer, slik jeg gjorde, enn å realisere dette. Men om ikke annet så kan man kanskje få en ball til å rulle, eksempelvis i samarbeid med DNB som foreslått av anderan. Viktig at ikke andelen sesongkortinnehavere går ytterligere ned.

Og for all del: Løsningen kunne jo også blitt benyttet av folk som ikke har råd i år, men som gjerne vil være med neste år.

Vi får se om Nydal og Veie tenker at dette er noe å gå videre med.

FirstHouseDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Facebookverifisert

Hva skjedde med «Ronny o meter» på hjemmesiden?
    Skulle oppdateres hver dag. Jeg kan ikke finne noe nå.

Gikk salget så dårlig på onsdag at hele prosjektet er begravet?
    www.tsbudbil.no

Quote Originally Posted by Thomas S View Post
    Hva skjedde med «Ronny o meter» på hjemmesiden?
    Skulle oppdateres hver dag. Jeg kan ikke finne noe nå.

Gikk salget så dårlig på onsdag at hele prosjektet er begravet?
    http://www.vif-fotball.no/nyheter/folg-utviklingen-her

51% i dag.
    GINOSTRONG

Hvorfor kjøpe sesongkort:

-Du kan dra på hver kamp, uten å måtte bestille bilett på forhånd
    -Du får fast plass (hvis du står på langsidene)
    -Du drar på flere kamper når du har sesongkort
    -Du er med på å bidra til verdens feteste TIFO oppheng
    -Du støtter klubben

Sikkert flere også.

Kom igjen folkens!

Spillerene sender ut mail til tidligere sesongkortinnhavere nå og flere som har fått . Bra tiltak.

Fikk nevnte mail i dag, flott tiltak.
    Hadde uansett planer om å fornye i dag, men den ga det siste nødvendige sparket til å få ut fingern.
    Det var forøvrig en god del som var innom for å ordne sesongkort da jeg var der.
    Nå er det bare å mase høl i huet på kompiser, onkler og tanter!

Skal vel mirakler til for at vi skal nå målet nå. 53 % og 8 dager til seriestart. Skal med andre ord selge over 88 sesongkort per dag, er vel altfor urealistisk?

Håper jeg tar grundig feil!

Sjappa er åpen fra 10-14 i dag.
    http://www.vif-fotball.no/nyheter/se...ordag-i-sjappa

Løp og kjøp sesongkort.
    EVIG VIF

Gjort et lite byks nå til 55%. Er vel uansett for lite og for sent.
    GINOSTRONG

Quote Originally Posted by hp29 View Post
    Alt tyder på det. Antar at innsamlingsaksjonen gjenoppstår på lørdag. Nå ligger vi vel an til å selge færre kort enn 2018; nedtur...

TIFO er fett, men jeg skjønner ikke en fellesdugnad for å spleise på et oppheng pga dårlig planlegging ved bygging. Det bryr meg ikke. Jeg ville heller spleiset på gatefotballagets tur til et mesterskap. Og man kan ikke kjøre fellesdugnad for ofte. Så jeg synes dette er en bom.

Quote Originally Posted by Besetter View Post
    TIFO er fett, men jeg skjønner ikke en fellesdugnad for å spleise på et oppheng pga dårlig planlegging ved bygging. Det bryr meg ikke. Jeg ville heller spleiset på gatefotballagets tur til et mesterskap. Og man kan ikke kjøre fellesdugnad for ofte. Så jeg synes dette er en bom.
    Jeg antar det først og fremst var mangelen på penger som gjorde at dette ikke ble gjort ifm byggingen, ikke mangel på planlegging. Men jeg tror du har et poeng i at dette formålet trolig ikke fenger like bredt som en indre kjerne kanskje har sett for seg.

Litt mer visualisering av hvordan det kan se ut og oppleves hadde kanskje vært et effektivt virkemiddel?

Quote Originally Posted by Besetter View Post
    Er ikke det hele grunntanken med en sånn type innsamlingsaksjon? Du gir hvis du har lyst til å være med å støtte, og så lar du være hvis du ikke vil?

Kan love at hvis du synes TIFOen vi har laget til nå på nye stadion er fet, vil du være med å bidra til det vi kan få til med oppheng

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Er ikke det hele grunntanken med en sånn type innsamlingsaksjon? Du gir hvis du har lyst til å være med å støtte, og så lar du være hvis du ikke vil?)

All ære til Deila som ville betale fra egen lomme.
    Nå når vi mest sannsynlig ikke målet.
    Tipper det stopper på 60-70%

Hva blir veien videre?
    Fortsette innsamlingen? skeptisk.

Hva med å utfordre øvrige ansatte? Spillere?
    Kanskje klubben? (Trøim) kan bidra med noe.
    www.tsbudbil.no

Regner med at det ender med at innsamlingen blir gjenåpnet. Monteringen blir vel utsatt til neste sesong. Synes ikke at dette er noe det er naturlig å involvere hverken Trøim, ansatte, eller spillere i. All ære til Ronny, men det er ikke noe vi kan forvente av andre. Når supporterne ikke gidder å bla opp selv, hvorfor skal de ansatte i klubben betale et leketøy til oss av egen lomme? Regner det som usannsynlig at noe sånt blir foreslått.

En alternativ løsning er klubben finner midler til å dekke de siste 150000kr selv. Vi har ikke mye penger, men 150000kr er også et relativt lite beløp for klubben.

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Regner med at det ender med at innsamlingen blir gjenåpnet. Monteringen blir vel utsatt til neste sesong. Synes ikke at dette er noe det er naturlig å involvere hverken Trøim, ansatte, eller spillere i. All ære til Ronny, men det er ikke noe vi kan forvente av andre. Når supporterne ikke gidder å bla opp selv, hvorfor skal de ansatte i klubben betale et leketøy til oss av egen lomme? Regner det som usannsynlig at noe sånt blir foreslått.

En alternativ løsning er klubben finner midler til å dekke de siste 150000kr selv. Vi har ikke mye penger, men 150000kr er også et relativt lite beløp for klubben.
    Supporterne har ikke gjort sin del av jobben. Da syns jeg ikke det er naturlig å be andre om å bla opp.

Det har vært mye snakk om Deila i sammenheng med finansieringen, men hvor har det blitt av supportergrupperingene? Mitt inntrykk er at de trakk seg tilbake da Deila kom med sin utfordring. Jeg kan i hvert fall ikke huske å ha hørt noe fra dem de siste månedene.

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by anderan View Post
    Supporterne har ikke gjort sin del av jobben. Da syns jeg ikke det er naturlig å be andre om å bla opp.

Gir klubben et bedre produkt å selge.
    Er også en investering.

Jeg mener klubben (Trøim) kunne bidratt med noe.
    Om de øvrige ansette og spillere kunne bidratt med et mindre beløp ikke noe «krav» fra meg.

Klanen har vel også mye kroner på bok som står i diverse fond.
    www.tsbudbil.no

Quote Originally Posted by anderan View Post

Det har vært mye snakk om Deila i sammenheng med finansieringen, men hvor har det blitt av supportergrupperingene? Mitt inntrykk er at de trakk seg tilbake da Deila kom med sin utfordring. Jeg kan i hvert fall ikke huske å ha hørt noe fra dem de siste månedene.
    Innsamlingsaksjonen hadde jo gått sin gang en stund og samlet inn en del før Deila ba dem stoppe og sa han skulle dekke det som gjenstod dersom vi solgte nok sesongkort. Alt tyder på at vi ikke gjør det. Da står han jo helt fritt til å si feks en av tre ting. A. dere nådde ikke målet dere får ikke penger. B. dere kom X % mot målet da betaler jeg X prosent av det som gjenstår (ender vi på 70 % betaler han 70 % og 30 % av delen han lovet gjenstår). C. itte no knussel jeg tar alt.

Blir det alternativ A så har vi ikke noe å klage på, men da har han i praksis stoppet innsamlingsaskjonen i 3 måneder ish og det kan bli vanskelig å motivere supporterne til å starte igjen med innsamling. Dessuten vil vi neppe se noe av opphenget før neste år.
    C vil være veldig raust og skape god stemning.
    B er jo mer enn fair og da er det ikke store beløpet som gjenstår. Jeg husker ikke beløpene, men var det 150k som Deila skulle betala om vi nådde målet? klarer vi 70 % så er det i så fall 45 k igjen å samle inn. Jeg har mest tro på b eller c her, men det er ikke noe å si på om han velger a. Intiativet var absolutt morsomt, men jeg er usikker på om mange av de som ikke viste om de skulle kjøpe sesongkort ble overbevist når tilbudet hans kom. De som er mest gira på tifo kjøper sesongkort uansett tror jeg. Men en del kjøper sesongkort på langsida og ikke bak mål, vi er jo ikke med i regnestykket.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Det synest jeg er en god løsning. Kanskje klanen kan spytte i litt? Burde åpne innsamlingen igjen. Kanskje vi kan få det opp i sommer pausen?

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Det synest jeg er en god løsning. Kanskje klanen kan spytte i litt? Burde åpne innsamlingen igjen. Kanskje vi kan få det opp i sommer pausen?
    Eller kanskje Klanen kan kjøpe 50 kort som de kan donere til feks Fattighuset eller en veldedig organisasjon. Da når vi folk som ikke ellers får dratt på kamp, vi får goodwill. Tipser vi pressen vil de kanskje lage en sak som igjen kan medføre ekstra supportere og sesongkortsalg.

Quote Originally Posted by hengern View Post
    Eller kanskje Klanen kan kjøpe 50 kort som de kan donere til feks Fattighuset eller en veldedig organisasjon. Da når vi folk som ikke ellers får dratt på kamp, vi får goodwill. Tipser vi pressen vil de kanskje lage en sak som igjen kan medføre ekstra supportere og sesongkortsalg.
    Beste forslaget så langt.
    Jeg har tidligere savnet muligheten til å la noen som f.eks. ikke har råd til å dra på kamp få bruke det da ubrukte sesongkortet mitt når jeg selv ikke har mulighet til å dra på kamp. Kan være folk i så mange faser i livet; studenter, innvandrere som man vil vise litt av Oslosjela, kreftsyke unger eller foreldrene deres, osv osv. Grunnene kan være uendelig og det bør ikke være vanskelig å få til i praksis.
    Om Klanen hadde kjøpt sesongkort som kunne disponeres slik fremfor å bare spyttet inn et rent pengebeløp ville det gavnet flere og mye bredere.
    GINOSTRONG

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Innsamlingsaksjonen hadde jo gått sin gang en stund og samlet inn en del før Deila ba dem stoppe og sa han skulle dekke det som gjenstod dersom vi solgte nok sesongkort. Alt tyder på at vi ikke gjør det. Da står han jo helt fritt til å si feks en av tre ting. A. dere nådde ikke målet dere får ikke penger. B. dere kom X % mot målet da betaler jeg X prosent av det som gjenstår (ender vi på 70 % betaler han 70 % og 30 % av delen han lovet gjenstår). C. itte no knussel jeg tar alt.

Blir det alternativ A så har vi ikke noe å klage på, men da har han i praksis stoppet innsamlingsaskjonen i 3 måneder ish og det kan bli vanskelig å motivere supporterne til å starte igjen med innsamling. Dessuten vil vi neppe se noe av opphenget før neste år.
    C vil være veldig raust og skape god stemning.
    B er jo mer enn fair og da er det ikke store beløpet som gjenstår. Jeg husker ikke beløpene, men var det 150k som Deila skulle betala om vi nådde målet? klarer vi 70 % så er det i så fall 45 k igjen å samle inn. Jeg har mest tro på b eller c her, men det er ikke noe å si på om han velger a. Intiativet var absolutt morsomt, men jeg er usikker på om mange av de som ikke viste om de skulle kjøpe sesongkort ble overbevist når tilbudet hans kom. De som er mest gira på tifo kjøper sesongkort uansett tror jeg. Men en del kjøper sesongkort på langsida og ikke bak mål, vi er jo ikke med i regnestykket.
    Når og hvor ba han oss om å slutte? Jeg kan ikke ha lest det noe sted.
    Å skylde på Deila her blir bare så alt for dumt.

Her er det bare en gruppe som har sviktet og det er oss supportere.
    Samme gjengen som sutrer om at spillere og trener ikke blør for drakta.
    Vel her er det vi som ikke har blødd for drakta. Det er vi som tusler slukøret av banen etter å ha snubla mot sandefjord på hjemmebane. Og all verdens unnskyldninger og stråmenn kan ikke forandre det faktumet. Vi snakker om totalt 1500 sesongkort og det fiksa vi ikke. Det er flaut.
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Quote Originally Posted by hengern View Post
    Stemmer i på dette, passer flott inn i inkluderingsarbeidet i klubben

Quote Originally Posted by Loke View Post
    Stemmer i på dette, passer flott inn i inkluderingsarbeidet i klubben
    50 kort setter oss ikke i nærheten av kravet på 1500

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    50 kort setter oss ikke i nærheten av kravet på 1500
    Nei selvsagt. Vi mangler vel 675 sesongkort for å nå målet og vi skal være såpass realistiske og si at det ikke skjer innen lørdag.
    Men det er uansett et tiltak som jeg synes er verdt å se på.
    GINOSTRONG

Husk at klubben aldri har vært økonomisk inkludert i dette prosjektet. De var involverte i promoteringen av innsamlingsaksjonen, men ellers har dette vært Klanens prosjekt. Det at Ronny ønsket å stille opp og klubben bidro til promotering av dette er kjempekult, synd det ikke gikk, men jeg kan ikke se for meg at klubben har noen som helst incentiver til å dekke de resterende pengene. Så her er det bare for klanen å få igang momentum på innsamlingsaksjonen igjen så fort Ronny innrømmer nederlag.

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Husk at klubben aldri har vært økonomisk inkludert i dette prosjektet. De var involverte i promoteringen av innsamlingsaksjonen, men ellers har dette vært Klanens prosjekt. Det at Ronny ønsket å stille opp og klubben bidro til promotering av dette er kjempekult, synd det ikke gikk, men jeg kan ikke se for meg at klubben har noen som helst incentiver til å dekke de resterende pengene. Så her er det bare for klanen å få igang momentum på innsamlingsaksjonen igjen så fort Ronny innrømmer nederlag.
    Det er ikke Ronny som skal innrømme nederlag. Det er desvverre vi.

Quote Originally Posted by LameDuck View Post
    Et merkelig forslag jeg har tenkt på, er at Sjappa kan tilby folk som nå kjøper sesongkort en fremtidig kontoavtale.

Altså, når du er i Sjappa for å kjøpe sesongkort, så kan du om ønskelig samtidig inngå en autotrekk-avtale for de neste tolv månedene. Eksempelvis 200 kroner måneden (eller valgfritt) trekkes til din "sesongkortkonto" på lønningsdag, et beløp ikke alle, men veldig, veldig mange kan unnvære hver måned.

2000 kroner er mye kroner på en gang, men 200 kroner måneden er mer til å leve med. Vipps så har du allerede finansiert et nytt sesongkort idet det gamle gikk ut. Og angrer du deg, så får du pengene tilbakebetalt.

Aberet er at det vil kreve mer administrasjon og kanskje bankavtaler som koster kroner.

Sjappe og Klan får dog sitte og nyte litt ekstra rentekroner - men dette kommer jo til slutt klansmedlemmer og øvrige supportere tilgode.

Ingen forslag er teite(?), selv om dette kanskje er i grenseland.

ØkonomiprofessorDuck.

Det fins smarte løsninger for dette allerede. Automagisk sparing med Dreams f.eks. Sett opp et et spareopplegg som passer deg slik at det trekkes en 50-lapp fra kontoen i uka. Vips så har du spart opp til sesongkort uten at du har merka at penga har blitt borte fra konto.

https://www.getdreams.com/no/

Jeg fikk mail fra Finne for nesten en uke siden. Men da til mailen som jeg allerede har kjøpt sesongkort. For et par år siden var det en gjeng som ringte rundt og oppfordret til å kjøpe sesongkort, men igjen flere måneder etter at jeg hadde kjøpt. Flotte tiltak, men vet de ikke hvem som har kjøpt?

Yes, dessverre har vi supportere sviktet. Jeg har egentlig resignert. Men...

Tipper at hvis vi hadde vært litt nærmere målet hadde det nok også blitt langt flere som ville kjøpt sesongkort. Noen sesongkort til vil vi vel uansett selge. Så hadde vi noen vært villig til å bla opp for 350-400 sesongkort burde det være mulig å komme i mål.

Så finnes det a) et par hundre supportere med litt cash til overs som kunne være villig til å spandere sesongkort på en venn eller to eller b) noen enda rikere som kunne spandere f.eks. 50 sesongkort til fattighuset/veldedig organisasjon eller c) til en skole eller et idrettslag (det er for det første rimeligere sesongkort, og får det andre kan dette på lang sikt også vise seg å være en god investering for å rekruttere både nye supportere og spillere) eller d) en stor bedrift som tråkka til og kjøpte sesongkort til bruk blant ansatte/kunder/samarbeidspartnere eller e) en bedrift som kjøpte opp alle sesongkortene til et godt formål - eller f) shoppa opphenget for oss - mot noen motytelser fra Klanen/Ikaros/Enga Tifo (f.eks. en liten logo på de kule tifoene vi kommer til å lage - hvis det både er lov og i tillegg noe vi egentlig vil tolerere uten å føle at vi selger sjela vår, eller at vi stilte opp på en dugnad eller to eller ti for de for å få cash til opphenget - jeg stiller!).

Quote Originally Posted by hp29 View Post
    55 % den 25.03, 58 % den 27.03. Tre prosent (ca. 45 sesongkort) på tre dager - og det like før sesongstart.

Kan vi håpe på 67 % da? Så har vi klart 1000 sesongkort.
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Quote Originally Posted by jerusalem View Post
    Yes, dessverre har vi supportere sviktet. Jeg har egentlig resignert. Men...

Tipper at hvis vi hadde vært litt nærmere målet hadde det nok også blitt langt flere som ville kjøpt sesongkort. Noen sesongkort til vil vi vel uansett selge. Så hadde vi noen vært villig til å bla opp for 350-400 sesongkort burde det være mulig å komme i mål.

Så finnes det a) et par hundre supportere med litt cash til overs som kunne være villig til å spandere sesongkort på en venn eller to eller b) noen enda rikere som kunne spandere f.eks. 50 sesongkort til fattighuset/veldedig organisasjon eller c) til en skole eller et idrettslag (det er for det første rimeligere sesongkort, og får det andre kan dette på lang sikt også vise seg å være en god investering for å rekruttere både nye supportere og spillere) eller d) en stor bedrift som tråkka til og kjøpte sesongkort til bruk blant ansatte/kunder/samarbeidspartnere eller e) en bedrift som kjøpte opp alle sesongkortene til et godt formål - eller f) shoppa opphenget for oss - mot noen motytelser fra Klanen/Ikaros/Enga Tifo (f.eks. en liten logo på de kule tifoene vi kommer til å lage - hvis det både er lov og i tillegg noe vi egentlig vil tolerere uten å føle at vi selger sjela vår, eller at vi stilte opp på en dugnad eller to eller ti for de for å få cash til opphenget - jeg stiller!).
    Er vel viktig at supportertribunen er nettopp det den heter; supportertribunen. En tribune der man skal synge for full hals.

Ved å gi bort sesongkort frykter jeg turist-tendenser, selv om tanken er god. Da måtte man isåfall hatt en ordning som gjorde at man kun ga bort til de som virkelig ville på kamp, og de som bidrar med liv på tribunen, ikke de som drar bare fordi det er kult å stå der.

Men... reklamer på tifoene?? Hehehe.
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Quote Originally Posted by vifboy93 View Post
    Over mitt lik

Quote Originally Posted by vifboy93 View Post
    "Tid For Ømhet. Og Hurtigruta Carglass."

Vålerenga Kjerke, Tikka & Grill
    GINOSTRONG

Jeg kan jo være den sorte fåren her ett øyeblikk. Hvis man kan betale ett sesongkort litt og litt pr måned. Så klarer man vel å spare litt og litt og pr måned også? Man kan kjøpe sesongkort fra desember. Da har man halv skatt pluss 3 lønninger til før sesongstart. For studenter og de under 25 år så koster det totalt 1850 spenn. Ønsk seg penger til jul eller ta ett ekstra skift på deltidsjobb osv. Har man lyst så får man det til mener jeg. Og man kan også kjøpe enkeltbillett. Skjønner greia med forutsigbar inntekt for klubben osv. Men ikke dermed sagt at kortet blir benyttet hver gang. Det ser vi jo på tribunen. Det aller viktigste er å få folk på den aktuelle kampen som er akkurat da. Og drar man på feks 12 hjemmekamper og kjøper enkeltbillett så får klubben mer penger inn enn ved ett sesongkort.
    Så tenker at det aller viktigste er for oss å dra med folk på hver kamp.
    Tror ikke klubben selger sesongkort som skal betales over tid.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Jeg kan jo være den sorte fåren her ett øyeblikk. Hvis man kan betale ett sesongkort litt og litt pr måned. Så klarer man vel å spare litt og litt og pr måned også? Man kan kjøpe sesongkort fra desember. Da har man halv skatt pluss 3 lønninger til før sesongstart. For studenter og de under 25 år så koster det totalt 1850 spenn. Ønsk seg penger til jul eller ta ett ekstra skift på deltidsjobb osv. Har man lyst så får man det til mener jeg. Og man kan også kjøpe enkeltbillett. Skjønner greia med forutsigbar inntekt for klubben osv. Men ikke dermed sagt at kortet blir benyttet hver gang. Det ser vi jo på tribunen. Det aller viktigste er å få folk på den aktuelle kampen som er akkurat da. Og drar man på feks 12 hjemmekamper og kjøper enkeltbillett så får klubben mer penger inn enn ved ett sesongkort.
    Så tenker at det aller viktigste er for oss å dra med folk på hver kamp.
    Tror ikke klubben selger sesongkort som skal betales over tid.
    Selvfølgelig går det ann å spare, men det er fortsatt en ganske høy sum for enkelte når 1800-2500kr går ut fra kontoen samtidig. Derfor liker jeg muligheten til å delbetale med en symbolk sum i måneden, for da merker du det ikke så mye.

Tenker også at det må være en mulighet til å bruke våre sponsorer til sånne type ting. DNB kan jo sikkert komme med en eller annen løsning, så koster det jo ikke klubben noe.

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Jeg kjøpte sesongkortet med Klarna. Delte beløpet på tre like store avdrag, og det har gått greit mtp jul og kvartalsregninger osv.

61 %. Nå tok det én dag på 3 %, istedenfor 3 dager. Litt fortgang i hvert fall.
    Ett lag i Oslo.

Det har helt sikkert blitt skrevet et sted, men finnes det noen oversikt over antall solgte sesongkort på de ulike tribunene fra i fjor?

Eller i det minste et ca.-tall fra supportertribunen? Vi nærmer oss 1000 solgte nå..