Page 47 of 61 FirstFirst ... 7172737424344454647484950515257 ... LastLast
Results 1,841 to 1,880 of 2407

Håper vi ikke låner ut Felix,han kan ta store steg iår med mer spilletid enn i fjor!
    Ellers syntes jeg det begynner å se bra ut selv om midtforsvaret ikke er særlig raske.

Synes den Shala-overgangen drøyer...

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Iflg Soortshjørnet skulle han signere en avtale for 2 år og den med testen gjenstår.

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    https://www.youtube.com/watch?v=-7oGsSZEsjs

Hehe. Håper han kommer ja.

Default Fart

Quote Originally Posted by Flem View Post
    Vårt største problem 2018 var ikke farta i bakrom, men vår udugelighet på dødball.
    Nå har vi en stopper som kan ta unna mye av det som kommer, men vi må fortsatt bytte ut Adam, ellers vil vi fortsatt lekke.
    Ifjor hadde vi carvalho med stor fart, så da var det nesten aldri noe problem å løpe opp spisser. Tollås har ikke samme explosive hurtigheten, tar litt tid før hsn kommer opp i fart og derfor er jeg bekymret ang fart. At vi slet med dødballer imot er jeg helt enig i, og Adam er for ustabil

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by nico70 View Post
    Ifjor hadde vi carvalho med stor fart, så da var det nesten aldri noe problem å løpe opp spisser. Tollås har ikke samme explosive hurtigheten, tar litt tid før hsn kommer opp i fart og derfor er jeg bekymret ang fart. At vi slet med dødballer imot er jeg helt enig i, og Adam er for ustabil
    Får håpe vi henter en rask høyreback, ellers er Sam noenlunde kjapp.

Ble ikke akkurat imponert over han mexicaneren i den omgangen han spilte mot Dinamo. Samtidig er det vanskelig å vurdere i en treningskamp i februar mot veldig sterk motstand, og i en omgang hvor resten av laget heller ikke får til noe som helst egentlig.. Den høyresiden vår var rimelig dau den omgangen han spilte.

Det finner de nok ut av i løpet av oppholdet. Håper på Shala-nyheter iløpet av dagen.

Sånn ja! Shala på plass ut 2020.
    GINOSTRONG

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Står hvor?
    Medlemsvarsel fra klubben på epost, kommer snart på klubbens hjemmeside.
    GINOSTRONG

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by Kverna View Post
    Det her viser jo faktisk klasse på overgangsmarkedet!

Shala - gratis
    Matti - kan ikke ha vært store penger involvert
    Bjørdal - heller ikke dyrt. mye benk før han kom
    Vega - kom ikke han også tilnærmet gratis?

Her har vi fått inn 4 meget gode spillere som sannsynligvis alle kan finansieres med lånegebyret for Boof (kanskje litt på kanten men poenget kommer frem).

Mener vi har gjort et sterkt vindu. Får vi inn en god høyreback også så er alt klart. Er også mulig Borch har gjort store nok steg og kan satses på, evt med en meksikaner som backup

Quote Originally Posted by crl View Post
    Det her viser jo faktisk klasse på overgangsmarkedet!

Shala - gratis
    Matti - kan ikke ha vært store penger involvert
    Bjørdal - heller ikke dyrt. mye benk før han kom
    Vega - kom ikke han også tilnærmet gratis?

Her har vi fått inn 4 meget gode spillere som sannsynligvis alle kan finansieres med lånegebyret for Boof (kanskje litt på kanten men poenget kommer frem).

Mener vi har gjort et sterkt vindu. Får vi inn en god høyreback også så er alt klart. Er også mulig Borch har gjort store nok steg og kan satses på, evt med en meksikaner som backup
    Helt enig. Nå gjenstår det å se hvem som forsvinner ut. Spesielt foran virker det veldig overbefolket akkurat nå.

Enig! Nå har vi jo enda til gode å se 3/4 av dem spille, men ser bra ut på papiret!

Veldig bra. Liker det jeg har lest om at han er en spiller som gir 100 %, alltid.
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by Pete View Post
    Helt enig. Nå gjenstår det å se hvem som forsvinner ut. Spesielt foran virker det veldig overbefolket akkurat nå.
    Har vel sagt at vi ikke skal selge mer... selvfølgelig kan ting skje, men skal vel i utgangspunktet ikke noen spillere ut, slik jeg har tolket det

Facebookverifisert

Altså, nå har jo gjengangeren her inne vært at vi knapt har spillere nok til å stille lag. Og nå som vi endelig ser ut til å ha bredde og reel konkurranse om plassene i en lagdel, så må vi da være happy med det! Få inn en høyre back, med tempo og innlegg nå. Så kan serien bare starte!!!

Alltid fornøyd
    Regner med at våre unge hospitanter ikke kommer til å spille på a-laget med det første dersom de i det hele tatt er aktuelle for troppen. Peter Michael er ute til sommeren. Så da er det ikke så ille der fremme.
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Sha-la-la-la-la-la-la-la-la – Åååååå Vål'enga
    For en digg signering med Herolind da.

Kjøp sesongkort!!!!
    EVIG VIF

Har ikke sett mye av Shala og kjenner ikke stort til hans styrker og svakheter. Har heller ikke helt blitt klok på hvor han er tiltenkt plass. Hvis han kan bekle en slags terrier-rolle ved siden av Abu synes jeg det høres fornuftig ut, men hvis det er meningen at han skal kjempe om tier- eller vingplassene er jeg enig i at den lagdelen begynner å bli overbefolket.

Ellers synes jeg at det har vært et godt vindu hvor de fleste som har kommet inn virker å være litt krigertyper i tillegg til gode fotballspillere.

Overgangsvinduet i Eliteserien gjør at folk i forumet ter seg som premenstruelle og hormonelle 15 åringer... Var ikke langt mellom helvete forrige uke og himmelen denne uka nei.

Som jeg sa for en stund tilbake, gidder ikke konkludere før vinduet lukker

Quote Originally Posted by Oslo-ess View Post
    Sha-la-la-la-la-la-la-la-la – Åååååå Vål'enga
    For en digg signering med Herolind da.

Kjøp sesongkort!!!!
    Kjøp sesongkort !
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Fantastisk!! Velkommen til oss Herolind!

Quote Originally Posted by Lego View Post
    Har ikke sett mye av Shala og kjenner ikke stort til hans styrker og svakheter. Har heller ikke helt blitt klok på hvor han er tiltenkt plass. Hvis han kan bekle en slags terrier-rolle ved siden av Abu synes jeg det høres fornuftig ut, men hvis det er meningen at han skal kjempe om tier- eller vingplassene er jeg enig i at den lagdelen begynner å bli overbefolket.

Ellers synes jeg at det har vært et godt vindu hvor de fleste som har kommet inn virker å være litt krigertyper i tillegg til gode fotballspillere.
    Alle beskrivelser av han er som en offensiv spiller og som skaper målpoeng. Tviler på at han er tiltenkt noen rolle ved siden av Abu. Da «mangler» vi bare en høyreback så ser dette veldig bra ut.

Men Shala signert for kun ut 2020 ?? Hvorfor signere vi for så kort tid ?? Så ender vi igjen med og nærmest gi bort spillere igjen pga kontrakten snart over

Men Shala signert for kun ut 2020 ?? Hvorfor signere vi for så kort tid ?? Så ender vi igjen med og nærmest gi bort spillere igjen pga kontrakten snart over
    Her tror jeg det muligens er Enga som har vært litt forsiktige? Sjekke ut i ett år, for så og eventuelt tilby en lengre og forbedret kontrakt?
    Ett lag i Oslo.

Da var endelig katta ute av sekken. Lindi er en spiller som er kreativ, bra teknisk, løpsvillig, og går rett inn i 10'er rollen slik jeg ser det. Han kan bekle alle tre roller i 4-2-3-1. Han er ikke en spiller du plasserer med for store defensive oppgaver ved siden av Adu.

En to års kontrakt er helt i tråd med det jeg har sagt hele tiden, og det er at Lindi gjerne kan tenke seg til utlandet.
    Vålerenga kan i så tilfelle fungere som et springbrett for en siste kontrakt utenlands. Alternativt at han får bedre kort på bordet i en ny forhandlingsrunde med Enga.

En høyreback inn nå med gode kvaliteter, så må jeg si at dette begynner å ta form. I år så tar vi alt!

Tror det er greit jeg. Er begrenset hva vi får for en 28-29 år gammel spiller, uansett kontraktslengde.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by Termii View Post
    Da var endelig katta ute av sekken. Lindi er en spiller som er kreativ, bra teknisk, løpsvillig, og går rett inn i 10'er rollen slik jeg ser det. Han kan bekle alle tre roller i 4-2-3-1. Han er ikke en spiller du plasserer med for store defensive oppgaver ved siden av Adu.

En to års kontrakt er helt i tråd med det jeg har sagt hele tiden, og det er at Lindi gjerne kan tenke seg til utlandet.
    Vålerenga kan i så tilfelle fungere som et springbrett for en siste kontrakt utenlands. Alternativt at han får bedre kort på bordet i en ny forhandlingsrunde med Enga.

En høyreback inn nå med gode kvaliteter, så må jeg si at dette begynner å ta form. I år så tar vi alt!
    Jeg merker jeg blir mer og mer nysgjerrig på hvem du egentlig er som har mye god kunnskap om en hel rekke spillere.

Men uansett, takk for gode bidrag her inne

Nå jobbes det bra på Valle . Få inn en høyreback nå så er vi klare for seriestart.

Har det kommet noen avklaring om Elsebutangen?

Da mangler det vel bare en back før vi har dobbel dekning på alle plasser. Näsberg kan vel spille for Adekugbe på venstre når han er ute, så mangler vi en som kriger med Borch om høyrebacken.
    Lekven og Abu på sentral midtbane, med Felix Horn Myhre, Israelsson og Opsahl som backup.
    Grødem, Dønnum, Ejuke, Finne, Shala og Vega konkurrerer om plassen bak Vilhjalmsson som har Godly og Azemi som backup.

Quote Originally Posted by bLANCO View Post
    Da mangler det vel bare en back før vi har dobbel dekning på alle plasser. Näsberg kan vel spille for Adekugbe på venstre når han er ute, så mangler vi en som kriger med Borch om høyrebacken.
    Lekven og Abu på sentral midtbane, med Felix Horn Myhre, Israelsson og Opsahl som backup.
    Grødem, Dønnum, Ejuke, Finne, Shala og Vega konkurrerer om plassen bak Vilhjalmsson som har Godly og Azemi som backup.
    Shala er best som indreløper på midtbanen så kan spille ved siden av Abu.
    EVIG VIF

Niks, han er best som offensiv midt i 10er rollen. Passer neppe sammen med Abu defensivt. Eller som kant. Han skal skaffe målpoeng.

Tror han er tiltenkt rollen som sentral midtbane. Og så har vi en spiss til på prøvespill. Han virker spennende. Så lukter ett utlån eller to. Godly er ikke god nok i mine øyne og Elsebutangen må dra. Og heller Horn Myhre enn Lekven sentralt. Selv om de to er like gode omtrent nå. Israelsson var skuffende i fjor.

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Jeg merker jeg blir mer og mer nysgjerrig på hvem du egentlig er som har mye god kunnskap om en hel rekke spillere.

Men uansett, takk for gode bidrag her inne
    Det er ikke verre enn at han er fra Grenlands området og "kjenner" en del av spillerne der.
    Sånn kan det blir når det er lokalt
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Var en Start fan som mente at han spiller i denne rollen på landslaget og trives best i den. Men klubben skriver jo at vi ønsket flere målpoeng da, i forbindelse med at han ble hentet.