Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 40 of 62

Default Kamptråd Bodø Glimt - Vålerenga søndag 11 november kl 1800

Laber stemning om dagen men her er troppen

http://www.vif-fotball.no/nyheter/abu-og-ogudugu-med-til-bodo

Bruttotropp med 20 mann.
    Så 2 skal ut, Ogdugu er ikke en av dem som de sa på Enga Live.

Dette er en perfekt kamp å gi unggutter sjansen. Vi er sikre, bruk kampen til å utvikle og gi de unge nyttig erfaring.
    Ett lag i Oslo.

Siden Abu er nevnt som tilbake så regner jeg med at DFH fremdeles er ute. Så da gjenstår det en spiller.

Bak betalingsmur i Dagsavisen er det DFH og Sam J som er tvilsomme. Fridjonsson stod over fredagens trening men er med i troppen nordover. Vi er ganske sårbare i fremre rekker.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Dette er en perfekt kamp å gi unggutter sjansen. Vi er sikre, bruk kampen til å utvikle og gi de unge nyttig erfaring.
    Spørsmålet er hvor god erfaring det er for unggutta om de må dra hjem med 0-5 i sekken.
    Tror at Grødem, Näsberg og Dønnum er aktuelle fra start, men ingen flere.

Det er også respektløst ovenfor de andre lagene i bunnstriden å ikke ta kampen på alvor.

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Spørsmålet er hvor god erfaring det er for unggutta om de må dra hjem med 0-5 i sekken.

Det er også respektløst ovenfor de andre lagene i bunnstriden å ikke ta kampen på alvor.
    Er vel helst Grødem, Näsberg og Myhre som er aktuelle fra start. Dønnum ikke i troppen. Med Israelsson ute og DFH usikker høres dette mer sannsynlig ut.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Årets minst interessante kamp? Meget mulig.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Enig med deg i at det ikke nødvendigvis er en god erfaring med stortap, men jeg er ikke enig i at det er respektløst.

Selve «malen» for å utvikle unge spillere er vel å la de spille når det ikke er så mye på spill. Da er det enten betydningsløse kamper som denne eller når man leder (eller ligger under) stort. Deretter gir man mer og mer ansvar.

Jeg begynner ikke å gråte om vi gir unggutta sjansen, taper og sender LSK nærmere stupet. Vil selvfølgelig helst vinne, men du vet de ville stilt med 11 menn fra administrasjonen (om de har så mange der) om situasjonen var motsatt.

Abu er tilbake, DFH tvilsom. Sam J. er skada og Erik I. er syk, i følge dagsavisen (betaling).
    Så da har vi en stor utfordring når det gjelder midtspiss som vel forflytter seg til venstre kant

Skal vi tippe
    Adam
    Nouri Tollås Näsberg Sam
    Abuk Lekven Myhre
    Ejuke Finne Grødem

Venstre kant var vanskelig. Finne blir nok midspiss da har vi få alternativer igjen på om dfh er ute.

Vi har ansvar for oss selv. Jeg mener det vil være nyttig for unggutta å få denne type erfaring. Håper vi starter med Ogudugu, men det er vel heller tvilsomt.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Abu er tilbake, DFH tvilsom. Sam J. er skada og Erik I. er syk, i følge dagsavisen (betaling).
    Så da har vi en stor utfordring når det gjelder midtspiss som vel forflytter seg til venstre kant

Skal vi tippe
    Adam
    Nouri Tollås Näsberg Sam
    Abuk Lekven Myhre
    Ejuke Finne Grødem

Venstre kant var vanskelig. Finne blir nok midspiss da har vi få alternativer igjen på om dfh er ute.
    Ser ut som riktig lagoppstilling men med Grødem på topp - om de ikke justerer fra innmeldt lag.

Hva har skjedd med Mr boof ???

Facebookverifisert
    j_robber's Avatar

Quote Originally Posted by nico70 View Post
    Hva har skjedd med Mr boof ???
    Ble benka sist og har ikke jobba seg inn i laget igjen.

Tre farlige skudd på mål før det hsr gått 6 min. Bra start av oss i dag.

Blir fort jekka ned som Vålerenga-supporter ja...

Der kom den. Ikke overrasket nå.
    Jeg tror vi får skikkelig juling i kveld. Bodø er desperate. Og vi har ikke noe å spille for.
    Lurer på om det i det hele tatt er noe vits å se videre på kampen?

Og så var vi i gang....

Håper det blir gjort noe grep i vinter med dette laget, inn med minst fire nye spillere....

Her er det bare å bli fly forbanna i pausen Deila

Hvor kommer den tanken om at sinne er det mest effektive våpen for å snu en kamp fra? Tror heller Deila skal fokusere på kloke, taktiske grep som gjør det mulig å bryte ned Bodø/Glimt, gjerne kombinert med positivt engasjement.

Begynte å se på toppkampen på balløya, for så å skifte til Vålerenga. Men når en blir så deppa av å se det det ræva forsvarsspillet og når Hansen gjerne vil ha Bodø/Glimt i Eliteserien (ordre fra NFF?), gidder jeg ikke å se på mer. Bytter tilbake.

Koseprat vil hjelpe mot disse søvngjengeren våre ja..............

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Synes ikke de gjør seg bort. Brukbar innsats. 1-1 nå.
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Der ja Bård!!

Dette er ikke noe dårlig kamp, tror flere må gni grusen ut av øya. Eneste minus i dag er vel Abu med en haug med feilpasninger og rare balltap. Mulig man forventer for mye?

Facebookverifisert
    FuriousMachine's Avatar

Quote Originally Posted by Pete View Post
    Dette er ikke noe dårlig kamp, tror flere må gni grusen ut av øya. Eneste minus i dag er vel Abu med en haug med feilpasninger og rare balltap. Mulig man forventer for mye?
    Enig, "godkjent" førsteomgang, selv om godkjenningen kanskje hadde sittet lenger inne om det ikke hadde vært for nivået på de to forrige kampene.

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Begynte å se på toppkampen på balløya, for så å skifte til Vålerenga. Men når en blir så deppa av å se det det ræva forsvarsspillet og når Hansen gjerne vil ha Bodø/Glimt i Eliteserien (ordre fra NFF?), gidder jeg ikke å se på mer. Bytter tilbake.
    Kos deg med anglofilien.
    Ett lag i Oslo.

Jeg mener vi bør ha større krav en dette for å gi godkjent, dette Bodø laget her er ikke veldig bra, jeg forventer bedre enn dette ihvertfall...

Det ble koseprat ja, ja ja, da får vi se om det virker da, ikke noe hadde vært bedre nei

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Her er det bare å bli fly forbanna i pausen Deila
    Mister fort effekten dersom hårføneren kommer for ofte. 😁

Ejuke må på skolebenken i vinter

Søtt at Deila mener vi har vært gode.

Jeg og han har tydeligvis forskjellige definisjoner av å være god.

Forhåpentligvis er vi kvitt Deila i løpet av ett års tid, med mindre han overrasker fullstendig neste år. Tviler!

Kristiansund er per nå det femte beste laget i Norge. Og har i sine begge sesonger havnet foran oss på tabellen, og det med et budsjett som er betydelig lavere enn hva vi har! Tror Deila hadde rykket ned med Kristiansund.

Det tror jeg ikke, kbk har en stall som er vel så god som den vi har

Gi Deila et pr år så er han der.

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Søtt at Deila mener vi har vært gode.

Jeg og han har tydeligvis forskjellige definisjoner av å være god.

Forhåpentligvis er vi kvitt Deila i løpet av ett års tid, med mindre han overrasker fullstendig neste år. Tviler!

Kristiansund er per nå det femte beste laget i Norge. Og har i sine begge sesonger havnet foran oss på tabellen, og det med et budsjett som er betydelig lavere enn hva vi har! Tror Deila hadde rykket ned med Kristiansund.
    Søtt at du fortsetter agendaen din med å spre dritt...

Jaja, Mos går i hvert fall all in for at LSK skal få en enda kjipere sesong

Det Deila trenger er fire -fem nye motiverte spillere med fysikk og fart

Slitsom jævel.
    Ett lag i Oslo.