Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 62 of 62

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Søtt at du fortsetter agendaen din med å spre dritt...

Jaja, Mos går i hvert fall all in for at LSK skal få en enda kjipere sesong
    Kan du forklare meg hvorfor dette er å spre dritt? Er fakta dritt? Eller mener du at mine antagelser av at Deila ikke hadde fått det til i kristiansund er dritt? Fyren er jo evneveik! Jeg liker han ikke. At du liker han er helt greit. Alle skal få lov til å ha sine egne meninger.

Det er egentlig sjokkerende hvor dårlig vi er på den siste tredjedelen

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Kan du forklare meg hvorfor dette er å spre dritt? Er fakta dritt? Eller mener du at mine antagelser av at Deila ikke hadde fått det til i kristiansund er dritt? Fyren er jo evneveik! Jeg liker han ikke. At du liker han er helt greit. Alle skal få lov til å ha sine egne meninger.
    Er han plutselig evneveik? Din jævla klovn.
    Ett lag i Oslo.

Får ikke sett kamp men hørte Tollås ut og boof inn ??? Hvorfor ? Skade ? Ræva Tollås ? Bytte iflg VGLive så usikker på pålitelighet

Quote Originally Posted by nico70 View Post
    Får ikke sett kamp men hørte Tollås ut og boof inn ??? Hvorfor ? Skade ? Ræva Tollås ? Bytte iflg VGLive så usikker på pålitelighet
    Lysken....
    Ett lag i Oslo.

Ser ut som om hele gjengen har lyskestrekk, ikke fan deila kan påstå dette er bra etter kampen

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Kos deg med anglofilien.
    Kutt ut pisset. Jeg hadde valgt Enga 99/100 ganger. Men vi har vært elendig lenge og og har null å spille for. Jeg hadde planer om å dra opp til Bodø, men de siste kampene har gjort at jeg droppet det.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Nå ligger både Ranheim og Odd under. Nå må Feila finne på noe lurt. Vi kan virkelig gjøre ett jafs på tabellen nå!!!

Lekven er jo en katastrofe

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Jeg synes vel egentlig du svarer på dine egne spørsmål med dette innlegget når du kaller han evneveik. Greit at enkelte har behov for å blåse ut i en kamptråd, men det var tross alt 1-1 til pause i en kamp der de har masse og spille for og ikke vi.

Skal du ha en debatt på trener anbefaler jeg deg å skrive som en voksen person der du tar frem de punktene der du mener Deila er dårlig og kan klandres og der du mener en annen trener kan gjøre det bedre gitt ressursene våre. Personlig vet ikke jeg om andre trenere som er tilgjengelige som kunne gjort en bedre jobb.

Men hvordan du debatterer er helt opp til deg og jeg prøver ikke å belære deg. Bare som et tips til hvordan du kan få til en saklig debatt

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Er han plutselig evneveik? Din jævla klovn.
    Plutselig? Han har vært det lenge. Klovn kan du være selv. Herregud for et forum!
    Et forum man går til angrep på folk når man er uenige. Gammel er du egentlig?
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Plutselig? Han har vært det lenge. Klovn kan du være selv. Herregud for et forum!
    Et forum man går til angrep på folk når man er uenige. Gammel er du egentlig?
    Da får du lære deg å argumentere.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Jeg synes vel egentlig du svarer på dine egne spørsmål med dette innlegget når du kaller han evneveik. Greit at enkelte har behov for å blåse ut i en kamptråd, men det var tross alt 1-1 til pause i en kamp der de har masse og spille for og ikke vi.

Skal du ha en debatt på trener anbefaler jeg deg å skrive som en voksen person der du tar frem de punktene der du mener Deila er dårlig og kan klandres og der du mener en annen trener kan gjøre det bedre gitt ressursene våre. Personlig vet ikke jeg om andre trenere som er tilgjengelige som kunne gjort en bedre jobb.

Men hvordan du debatterer er helt opp til deg og jeg prøver ikke å belære deg. Bare som et tips til hvordan du kan få til en saklig debatt
    Er da ikke snakk om denne kampen. Det er alle sesongene sett under ett, minus et par positive krumspring. At vi ikke viser noe fremgang. Og det faktum at vi har en seier siden begynnelsen av september. Enn så lenge. Er jo snart ingen igjen på tribunen heller.

PS: har skrevet flere punkter i en annen tråd om hvorfor jeg mener at Deila absolutt ikke er rette fyren i dette prosjektet. Var for øvrig Flo som hentet alt og alle i Godset. Eneste klubben Deila har fått det til i.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

2 kamper uten tap må sies å være fremgang!

Vi skal være glade for poengfangsten i løpet av 14 dager i august/september.

Uten den hadde vi vært i nedrykksstriden nå.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Vi skal være glade for poengfangsten i løpet av 14 dager i august/september.

Uten den hadde vi vært i nedrykksstriden nå.
    Viktig å sette pris på de små tingene Wanderer. Hvis ikke blir livet tungt.

Fra å være en klubb som holdt på å ryke økonomisk for noen år tilbake, til å havne midt på tabellen noen år kan jeg klare... men vil se bedring neste år, trenger å bygge relasjoner, ser de er fraværende... håper 2-3 nye inn, men ikke store endringer. Har trua på Prosjekt Deila fortsatt

Uavgjort i neste nå så har 10seire, 10 u og ti tap, flott Ronny

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Uavgjort i neste nå så har 10seire, 10 u og ti tap, flott Ronny
    Går for seier i siste og uavgjort eller tap for Odd så blir vi nr.6 som er helt etter planen
    www.tsbudbil.no

Positivt overrasket!

Hadde ikke forventet poeng der ifra i kveld. Mye bra angrepsspill som vi kan ta med oss. Grødem var frisk. Ejuke var bedre enn han pleier. Nouri var god.

Men vi lot dem få vandre alltfor mye rundt 16-meteren vår. Og Adam reddet oss fra tap.

Alt i alt helt greit med ett poeng i kveld. Og de to siste kampene har vært en forbedring i forhold til den dårlige formen vi hadde før det.

Default Må flire litt

Er da ikke snakk om denne kampen. Det er alle sesongene sett under ett, minus et par positive krumspring. At vi ikke viser noe fremgang. Og det faktum at vi har en seier siden begynnelsen av september. Enn så lenge. Er jo snart ingen igjen på tribunen heller.

PS: har skrevet flere punkter i en annen tråd om hvorfor jeg mener at Deila absolutt ikke er rette fyren i dette prosjektet. Var for øvrig Flo som hentet alt og alle i Godset. Eneste klubben Deila har fått det til i.
    ALLE sesongene med Deila ??? Hele 2 sesonger 😂😂
    Er vi ikke topp 4 etter 5 sesong, da bør det vurderes noe annet. Vi klatrer f.o.m neste sesong, hans 3 HELE sesong

Som vanlig oppsummerer Reidar Sollie i Dagsavisen klokt og balansert etter en VIF kamp.

https://www.dagsavisen.no/oslo/denne...kamp-1.1231892