Results 1 to 2 of 2

Default Resultater fredagsquiz 16.11.18

Hei

Her kommer resultatene fra fredagsquizen 16. november. Beklager hvis quizen ble litt langdryg forrige fredag, men vi håper dere koste dere. Det gjorde vi. Bohemen har udiskutabelt byens beste quizpublikum (og Kjell burde være gammel nok til å vite hva som skjer når du ber to damer skynde seg en fredagskveld - vi håper vi får komme tilbake en annen fredag likevel).

Resultat:
    1: I dårligste laget (63 poeng)
    2: Hovedstyret av 1914, 4Ever blowing Bubbles (58 poeng)
    3: Vegard Sande, Las Cucharachas (56 poeng)
    4: 6Pack (54 poeng)
    5: Papirtigrene, Gledespikene og hurraguttene (53 poeng)
    6: Beautyschool Dropouts (52 poeng)
    7: The usual Suspects, Heltinner (51 poeng)
    8: Eli hagen (48 poeng)
    9: Tynn i håret osv. (47 poeng)
    10: Luscos (46 poeng)
    11: Flat Fredag, Østkantfolk (42 poeng)
    12: Sotahjørnets venner (41 poeng)
    13: Matteus 20:16 (40 poeng)
    14: Del piero (35 poeng)
    15: Trang Hjelm (30 poeng)

Bonger: IDL, Bubbles og Glede og Hurra

Fun facts: Bare tre lag hadde riktig svar på hvem som sovner først av kvinner og menn: IDL, Usual Suspects og Del Piero. IDL kunne derimot ikke navnet på broren til Henrik 8. av England. Det kunne Glede og Hurra, Las Cucharachas, Eli Hagen og Bubbles. Bare tre lag bomma på den videregående skolen som også en gang var et ungt og håpefullt punkband fra Texas.

Takk til alle for tålmodigheten, til Papirtigrene for portvin, og til den kjekke herremannen (vi skal la deg være anonym) som kom opp og sa at det var den beste quizzen du har vært på i hele år. We aim to please

Ida IDL og Karianne Cucharacha

Tvangstenkerne var også på 2. plass med 58 poeng. At jeg klarer å glemme ut verdens beste quiznaboer betyr på ingen måte at jeg tar dere for gitt! Frode, kan du tilgi meg?