Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 46 of 46

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Bra nivå på deg og. Skal du dømme en supporter på en kommentar i januar?
    Om vedkommen starter året med å disse en junior spiller ja. Ikke akkurat uvant kost fra den kanten. Drittlei

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    Om vedkommen starter året med å disse en junior spiller ja. Ikke akkurat uvant kost fra den kanten. Drittlei
    Klarte jeg å trykke send før setningen var ferdig. Drittlei av at vi sabler ned juniorspillere vår med en gang de har slått en feilpassning eller missa en takling. Det er en treningsøkt ikke noe annet. La gutta få utvikle seg uten at fansen slakter de på nettet i tide og utide.

Ta treningskampen for det den er, ikke noe mer.
    Noen av de unge viser litt nivå, andre ikke. Føler vel ikke at det er "slakt" av noen.
    Uansett, de får alle flere sjanser, men de yngste MÅ nok vise NOE i disse kampene om de skal bli vurdert i TL-kamper. Dette vet de godt selv tenker jeg. Men det ER vanskelig når hele laget utpå der bærer preg av et lavere snitt, da får man det motsatte av "å gjøre hverandre bedre".

Men, det er vanskelig å stikke under en stol at "Vi setter ikke sjansene våre", "Vi har et ungt lag", "Vi må bli mer effektive" lyder veldig kjent da...Og taper man 4-0, så taper man 4-0
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Dette var skrale greier. Skal vi unngå nedrykksstriden må vi ha mange gode spillere inn.

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Dette var skrale greier. Skal vi unngå nedrykksstriden må vi ha mange gode spillere inn.
    Haha! Peak forum.

Hvis man skal prøve å hente noe positivt ut av kampen så viser den i alle fall at det er mye talent blant juniorene våre. I 2. omgang spilte vi nesten med et rent juniorlag, og de kom til flere gode muligheter mot S08. Særlig synes jeg Osame Sahraoui virker som en spennende spiller.