Results 1 to 9 of 9

Thread: Velkommen Shala

Default Velkommen Shala

Som med alle andre. Full guff nå!
    Ett lag i Oslo.

Velkommen Shala! Ser frem til å se deg herje i kongeblått

Velkommen Shala! Kongesignering! Gleder oss se deg briljere foran Norges råeste supportere

Velkommen Shala! Dette er en spiller som helt klart kommer til å heve laget, konkurransen om plassene og flere alternative muligheter på midtbanen. Spennende!

Hvor er Shala’s posisjon på banen? Og hvor er han best? Kan han spille flere steder?

Har ikke sett noe særlig til han fra før av, og blander han med en annen Shala vi hadde som junior for et dusin år siden. Men har av en eller annen grunn fått det for meg at han gjerne spiller foran midtbanen eller på kanten. Hvis så er rett, så begynner vi å få mange spillere i de posisjonene nå.

Men folk virker veldig ivrig når det kommer til fyren, så har faktisk fått opp forventningene til han nå. Blir spennende.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Facebookverifisert
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Hvor er Shala’s posisjon på banen? Og hvor er han best? Kan han spille flere steder?

Har ikke sett noe særlig til han fra før av, og blander han med en annen Shala vi hadde som junior for et dusin år siden. Men har av en eller annen grunn fått det for meg at han gjerne spiller foran midtbanen eller på kanten. Hvis så er rett, så begynner vi å få mange spillere i de posisjonene nå.

Men folk virker veldig ivrig når det kommer til fyren, så har faktisk fått opp forventningene til han nå. Blir spennende.
    Du har nok rett i at han kan spille "all over" midtbanen. Leser at noen her inne mener han er best i en klassisk 10'er / offensiv midtbane, men han spilte en del høyreving på Start.
    I alle de 6 Nations League kampene til Kosovo (nivå D, så et knepp under Norge, men likevel...) spilte han 90 min som defensiv midtbane.

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Du har nok rett i at han kan spille "all over" midtbanen. Leser at noen her inne mener han er best i en klassisk 10'er / offensiv midtbane, men han spilte en del høyreving på Start.
    I alle de 6 Nations League kampene til Kosovo (nivå D, så et knepp under Norge, men likevel...) spilte han 90 min som defensiv midtbane.
    En liten midtbanepotet altså. Kan være gull verdt det. Føler likevel at vi burde ha inn en DM ved siden av Abu. Føler meg ille nok trygg på at Lekven er god nok til å spille fast ved siden av Abu. Men dette begynner å ligne noe. Kan jo være at Shala er alt vi trenger på midtbanen også.

Men igjen, syns det er rart at vi før jul fikk høre at stabilitet er det viktigste, og så.. en solskjærperiode etterpå.. så har vi solgt / lånt ut mange og hentet inn en haug. Spent på økonomien som meldes at er skrall. Heldigvis ikke min oppgave å bekymre meg for det, men føler det er ekstremt viktig for meg er at jeg har et lag å gå til i mange mange år fremover også. Så kanskje vi bør roe oss ned litt nå

Både Wilhjalmsson og Bjørdal var spillere jeg ønsket meg for 6-7 år siden. Spent på kvaliteten på dem nå.

Jeg er positiv.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Velkommen Shala!