Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 50 of 50

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Er det noen som vil skrive litt om hvordan kampen var? Hvordan var målet, hvordan var de nye?

Stemmer det at vi kun gjorde to bytter?

Vålerengas lag: Kwarasey - Juarez, Lædre Bjørdal (Näsberg 45'), Tollås Nation, Adekugbe - Abu, Lekven - Ejuke - Shala (Dønnum 84'), Vilhjalmsson, Finne

http://www.vif-fotball.no/nyheter/va...ste-mot-rostov
    Var i hvert fall 4 bytter som jeg fikk med meg.
    Juarez - Nakkim
    Bjørdal - Näsberg
    Shala - Dønnum
    Matti - Azemi

Vålerenga spilte meget bra og styrte kampen de første 75 før bytter og slitne ben gjorde at Rostov tok over på slutten. Synes alle de nye spilte bra. Juarez og Bjørdal med god kontroll bakover i 1.omgang. Shala veldig frisk og byttet på med Finne på dødballene. Matti scoret og kriget godt på topp.
    EVIG VIF

Facebookverifisert
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by Oslo-ess View Post
    Var i hvert fall 4 bytter som jeg fikk med meg.
    Juarez - Nakkim
    At Nakkim kom inn for Juarez, betyr det at Nakkim spilte høyre back? Aner vi en omskolering?

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    At Nakkim kom inn for Juarez, betyr det at Nakkim spilte høyre back? Aner vi en omskolering?
    Det samme skjedde under kampen mot Dinamo. Men fikk ikke med meg om han gikk inn som 3.stopper eller på høyreback. Tviler på at han blir omskolert til det, men kanskje det går mer på mangel av høyrebacker om dagen?

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Det samme skjedde under kampen mot Dinamo. Men fikk ikke med meg om han gikk inn som 3.stopper eller på høyreback. Tviler på at han blir omskolert til det, men kanskje det går mer på mangel av høyrebacker om dagen?
    Han bruker jo Näsberg som back, så ikke overraskende om Nakkim blir testa også. Var ikke Nakkim opprinnelig midtbane på G16 og G19? Men, kunne vel brukt Borchgrevink eller Cornic, men de spiller garantert mot KIL, ihvertfall en av dem.

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Han bruker jo Näsberg som back, så ikke overraskende om Nakkim blir testa også. Var ikke Nakkim opprinnelig midtbane på G16 og G19? Men, kunne vel brukt Borchgrevink eller Cornic, men de spiller garantert mot KIL, ihvertfall en av dem.
    Klarer du å se for deg Nakkim som en offensiv back slik Deila ønsker vi skal spille ?
    Men helt ok at han kommer innpå som det i en treningskamp i februar. Jeg tipper Cornic spiller i dag sammen med et mer B-preget lag.

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Klarer du å se for deg Nakkim som en offensiv back slik Deila ønsker vi skal spille ?
    Men helt ok at han kommer innpå som det i en treningskamp i februar. Jeg tipper Cornic spiller i dag sammen med et mer B-preget lag.
    Nei, ikke noe mer enn Näsberg egentlig.

Positivt overasket i går.
    Rostov var ikke mye til lag, men vi spilte de skikkelig dype.
    De har jo spillere som BBS, Ørnen, ingasson, Ragnar Sigurdson, Ionov og Normann i stallen så dårlige kan de ikke være.
    Hvilken lag de stilte med derimot er ikke lett å finne ut av.
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    Positivt overasket i går.
    Rostov var ikke mye til lag, men vi spilte de skikkelig dype.
    De har jo spillere som BBS, Ørnen, ingasson, Ragnar Sigurdson, Ionov og Normann i stallen så dårlige kan de ikke være.
    Hvilken lag de stilte med derimot er ikke lett å finne ut av.
    De hadde de fleste av disse spillerne på banen men ikke så lenge samtidig. Men det merkelig var at de la seg så lavt og forsøkte egentlig ikke noe press på ballfører i det hele tatt. Det gjorde nok jobben veldig mye enklere for oss uten å ta bort at vi hadde et godt spill. De gjorde det samme i siste treningskamp men kan være interessant å se hva de gjør i neste kamp. Så langt har de tapt flere treningskamper på Marbella.

Det er mye vanskeligere å spille mot type Dinamo Kiev som presset høyt i banen. Da kom våre svakheter mye tydeligere frem. Tror vi skal ha det litt i bakhodet selv om «alle» skryter av gårsdagens prestasjon.

Quote Originally Posted by Pete View Post
    De hadde de fleste av disse spillerne på banen men ikke så lenge samtidig. Men det

Det er mye vanskeligere å spille mot type Dinamo Kiev som presset høyt i banen. Da kom våre svakheter mye tydeligere frem. Tror vi skal ha det litt i bakhodet selv om «alle» skryter av gårsdagens prestasjon.
    Vår prestasjon mot Rostov var langt bedre enn mot Dynamo.
    Vi klarte å spille oss ut av press med høy pasningskvalitet og det gjorde at de ikke turte å gå hardt på oss. Så bidro også Bjørdal med ekstra trygghet i forsvaret
    EVIG VIF

Quote Originally Posted by Oslo-ess View Post
    Vår prestasjon mot Rostov var langt bedre enn mot Dynamo.
    Vi klarte å spille oss ut av press med høy pasningskvalitet og det gjorde at de ikke turte å gå hardt på oss. Så bidro også Bjørdal med ekstra trygghet i forsvaret
    Liker ikke at det svinger sånn fra kamp til kamp. Det er selvsagt lov i februar, men når serien starter håper jeg vi klarer å være stabilt gode.. Hvis ikke blir det neppe noen bedre sesong enn i fjor. For å klare topp 4 må vi unngå de periodene hvor vi nesten ikke tar poeng.

Jeg tror vi har et omtrent like bra lag denne sesongen som forrige, så om vi klarer å være stabilt gode gjennom sesongen med et lavere bunnivå så bør topp 4 være innen rekkevidde.