Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 40 of 86

Default Seriestart: Vålerenga - Mjøndalen. Lørdag 30. Mars. 18.00!

Billetter kjøpes her! https://www.ticketmaster.no/event/va...lletter/589813

Kom igjen folkens, la oss skape en nydelig ramme for gutta i 2019. Få med alle!

Jeg gleder meg, for vi blir gode.
    Ett lag i Oslo.

Endelig er vi i gang!
    Hvis forsvaret samt keeperspillet kommer på plass. Så kan det vel ikke bli annet enn 3 poeng?

En god start på sesongen står er stykke opp på ønskelista🤜

En uke på å drille forsvaret, lyn kurs med Drillo

Adam har vært mye skadeplaget og levert meget ustabilt i oppkjøringen. Ifjor sa Deila det var uaktuelt å vrake han for Sandberg, og at han trengte tid for å komme tilbake i gammelt slag. Adam selv hadde vel flere intervjuer der han det var urolig viktig for han at han ikke ble vraket, og at det hadde ødelagt selvtilliten enda mer. Var meget fornøyd når vi klarte å hente han hjem, men må si jeg begynner å bli veldig usikker, da det ikke ser ut som han vil komme tilbake i gammel form. Da mener jeg han helt klart er en av de bedre keeperne i serien, men sånn som det ser ut til nå er det langt dit dessverre.. Tror dere det er en mulighet til at det er Klaesson som får stå mot Mjøndalen? eller velger Deila og fortsette og gi tilliten til Adam?

Quote Originally Posted by x simen x View Post
    Adam har vært mye skadeplaget og levert meget ustabilt i oppkjøringen. Ifjor sa Deila det var uaktuelt å vrake han for Sandberg, og at han trengte tid for å komme tilbake i gammelt slag. Adam selv hadde vel flere intervjuer der han det var urolig viktig for han at han ikke ble vraket, og at det hadde ødelagt selvtilliten enda mer. Var meget fornøyd når vi klarte å hente han hjem, men må si jeg begynner å bli veldig usikker, da det ikke ser ut som han vil komme tilbake i gammel form. Da mener jeg han helt klart er en av de bedre keeperne i serien, men sånn som det ser ut til nå er det langt dit dessverre.. Tror dere det er en mulighet til at det er Klaesson som får stå mot Mjøndalen? eller velger Deila og fortsette og gi tilliten til Adam?
    Ville vel ikke henge helt på grep å gjøre Adam til kaptein hvis du ser for deg å vrake ham en uke senere?
    Men jeg er ikke sjukt imponert over Adam etter at han kom tilbake..

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Ville vel ikke henge helt på grep å gjøre Adam til kaptein hvis du ser for deg å vrake ham en uke senere?
    Men jeg er ikke sjukt imponert over Adam etter at han kom tilbake..
    Blir keeperplassen vårt usikre kort? Adam ikke helt i form og kanskje litt skadet og Klaesson ennå uten nødvendig rutine? De som fulgte med 2. lagret i fjor så hans sterke sider men han var også involvert i ganske mange av våre baklengs - og 2 laget slapp vel inn flest mål i hele 2 div. Så keeperplassen kan bli avgjørende her for plasseringen i år. Adam på sitt beste er ok men ikke på 90%. Er vel ikke så enig at mange i går var hans skyld men en topp keeper ville kanskje tatt en eller to? Og det er 2 ekstra poeng i en meget tett serie...

Adam får bare steppe opp nå. Han er Deilas keeper. Presterer han ikke før sommeren, må Deila ut på jakt. Klubben er nummer én, UANSETT.
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Adam får bare steppe opp nå. Han er Deilas keeper. Presterer han ikke før sommeren, må Deila ut på jakt. Klubben er nummer én, UANSETT.
    Hvis han kåler det til så prøv Klaesson. Han kan bli god så lenge han får sjansen! Funka bra for Odd å gjøre det samme. La oss ikke skremme vekk enda en spiller som vi mener er for ung, men som slår til andre steder. Det kommet vi til å gjøre hvis Deila henter inn ny keeper i stedet for å gi Klaesson en sjansen.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Hvis han kåler det til så prøv Klaesson. Han kan bli god så lenge han får sjansen! Funka bra for Odd å gjøre det samme. La oss ikke skremme vekk enda en spiller som vi mener er for ung, men som slår til andre steder. Det kommet vi til å gjøre hvis Deila henter inn ny keeper i stedet for å gi Klaesson en sjansen.
    Når man skal gi en ung keeper sjansen er toppen av gambling.
    Jeg frykter at dersom Klaesson får sjansen og har en kamp der han direkte påvirker resultatet så vil reaksjonene her og på klubbens andre sosiale medier bli på et nivå som en unggutt har få forutsetninger for å takle...
    Det er fakta at det er mange med sterke meninger som følger Vålerenga og de dukker som regel opp når de er misfornøyde.

Misforstå meg rett; jeg takler rot fra en unggutt mye bedre enn fra en som bør være på høyden som keeper. Men jeg frykter at enkelte ikke er like forståelsesfulle.

Om kampen: mener vi alvor med å kjempe om topp 4 så må vi slå Mjøndalen hjemme.

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Når man skal gi en ung keeper sjansen er toppen av gambling.
    Jeg frykter at dersom Klaesson får sjansen og har en kamp der han direkte påvirker resultatet så vil reaksjonene her og på klubbens andre sosiale medier bli på et nivå som en unggutt har få forutsetninger for å takle....

Hvorfor har man så angst for dette i Norge? Skal man bli god, så må man håndtere sånt...

Gode keepere som har gjort tabber som ung finnes det mange av. Det er ikke verdens undergang og det kommer nye sjanser

Gleder meg som en unge til serien starter!

Quote Originally Posted by _Christian_ View Post
    Hvorfor har man så angst for dette i Norge? Skal man bli god, så må man håndtere sånt...

Gode keepere som har gjort tabber som ung finnes det mange av. Det er ikke verdens undergang og det kommer nye sjanser
    Ikke enig i at dette er generelt i Norge. Men enig i at denne tankegangen er det mye av hos oss, Brann og RBK. Felles for disse tre er at mengden av folk som kun dukker opp med kommentarer når ting går dritt er eksponentielt høyere enn hos resten. Media elsker også dritt om disse tre klubbene.
    Det er bare å se litt om hva som har stått om Ivan de siste sesongene på sosiale medier de siste sesongene. Keeper er en enda mer utsatt plass.
    Uansett hvor mye man hater det så må trener-teamet i de tre klubbene nevnt over ta dette med i vurderingen når de slipper til unggutter, spesielt blant de 5 bakerste på banen...
    Men, men. Foreløpig tror jeg dette er en hypotetisk diskusjon. Det skal tross alt mye til før en førstekeeper byttes ut uansett klubb. Regner med at Klaesson får de første rundene i cupen og så får vi se...

Offensivt da? Har jo Finne-Ejuke-Shala som har spilt mest pga skade situasjonen til Vega. De har jo levert bra, men blir vanskelig å vraka Vega etter den kampen mot LSK. Hva tenker dere det blir? Finne-Ejuke-Shala? Finne-Ejuke-Vega? Finne-Shala-Vega? ser meget spennende ut fremover iår, ihvertfall om Azemi slår tilbake. Gleder meg til seriestart nå ja!

Gleder meg til kampen, men tror tre poeng hjemme mot Mjøndalen hadde vært enklere i en annen runde enn seriestart. Tipper de har fokusert på den kampen lenge nå.

Samtidig så tror jeg at det eneste som kan ødelegge for oss er en dårlig start på kampen. Viktig å få det første målet.

Her er det bare tre poeng som blir godkjent, gjerne med smultring også. Dårlig start her blir krise vil jeg tro.

Quote Originally Posted by x simen x View Post
    Offensivt da? Har jo Finne-Ejuke-Shala som har spilt mest pga skade situasjonen til Vega. De har jo levert bra, men blir vanskelig å vraka Vega etter den kampen mot LSK. Hva tenker dere det blir? Finne-Ejuke-Shala? Finne-Ejuke-Vega? Finne-Shala-Vega? ser meget spennende ut fremover iår, ihvertfall om Azemi slår tilbake. Gleder meg til seriestart nå ja!
    Finne - Ejuke - Shala.

Tror Vega blir god, men han har jo ikke hatt noen fullverdig oppkjøring og blir nok innbytter de første rundene.

Så litt av Mjøndalen - Stabæk i dag. Stabæk vant, men Mjøndalen hadde flest sjanser. Et ok lag, men vi skal være ganske mye bedre.

Gleder meg jeg og!

Ikke mange billetter solgt hvis man ser på salkartet. Men de fleste kjøper vel den siste uka. Tipper rundt 8000 solgte billetter. Håper på over 10.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Ikke mange billetter solgt hvis man ser på salkartet. Men de fleste kjøper vel den siste uka. Tipper rundt 8000 solgte billetter. Håper på over 10.
    tipper rundt 6000, så jævla mye negativitet og sutring. Virker som folk ikke evner å komme seg på match for tiden.
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

For at det skal komme flere på kamp så trenger vi sportslige resultater.
    Nå har vi hørt hvert år fra 2011 at vi skal bli bedre enn i fjor. Vi har mer eller mindre stått på stedet hvil.
    Deila kan gjerne spytte ut at i år går vi for medalje, i år er året Vålerenga skal på vei mot toppen.

Selvfølgelig er fallhøyden større, men en viss risiko må man ta for å få engasjement og trøkk rundt klubben.
    Det er helt dødt for tiden, det er få som bryr seg, og en grund til at det er dødt er at vi har en nokså kjedelig ledelse som ikke vil gi noen sleivspark ut, men helst vil holde ting internt.

Når det er deadline day og Eurosport kjører på med full sending så hører man det klassiske svaret fra Vålerenga: I vålerenga kommenterer vi ikke spilleroverganger. Mens resten av Norge byr på seg selv, snakker med sportslig ledelse på telefon og byr på litt trøkk på vegne av klubben. Vi trenger at hele klubben byr på seg selv samt lager noen overskrifter på en positiv måte.

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    tipper rundt 6000, så jævla mye negativitet og sutring. Virker som folk ikke evner å komme seg på match for tiden.
    Det hadde kanskje hjulpet litt om man markedsførte seg litt andre steder enn på egne sider og der folk selv må oppsøke. Tror det er relativt få som i det hele tatt er klar over at den norske seriestarten er førstkommende helg, og ennå færre som veit når, hvor eller mot hvem VIF skal spille. Sesongkortsalget viser ganske tydelig at man ikke kan forvente at folk kommer av gammel vane, lojalitet osv, så da må man markedsføre seg utover der man vanligvis gjør det.

Jeg hadde for eksempel ikke hatt spesielt god kontroll på når VIF spiller om jeg ikke selv hadde oppsøkt vif-fotball.no og sjekka. Og sist jeg sjekka der var det en betydningsløs treningskamp mellom VIF og lsk som var promotert på forsida, litt over en uke før seriestarten. Hvordan man skal få promotert og markedsført bedre har ikke jeg svaret på, men det er ihvertfall ganske tydelig på at det man gjør i dag ikke funker, uansett hvor mange gode forklaringer man har på hvorfor man gjør det på den måten.

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    For at det skal komme flere på kamp så trenger vi sportslige resultater.
    Arve Hjelset skriver i siste Josimar om publikumssvikt i Eliteserien. Han har ikke særlig tro på sammenhengen mellom sportslig resultat og publikumstall. Interessant gjennomgang, også historisk.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by Farmor View Post
    Arve Hjelset skriver i siste Josimar om publikumssvikt i Eliteserien. Han har ikke særlig tro på sammenhengen mellom sportslig resultat og publikumstall. Interessant gjennomgang, også historisk.
    Problemstillingen er nok ganske sammensatt, ja. Men at sportslig suksess (over tid) for vår del hadde økt tilskuretallene er jeg ganske sikker på.
    Men også norsk fotballs anseelse generelt har en del å si, tror jeg.
    Om norske lag gjør det bra i europa bidrar det til et mer positivt inntrykk.
    Sist men absolutt ikke minst, tror jeg at landslaget er veldig vilktig.
    Om vi kvaler til et par sluttspill på rad, øker den generelle interessen for norsk fotball.
    Det må rett og slett bli bedre over hele fjøla.
    Vi må bli bedre, de andre må bli bedre og landslaget må bli bedre.

Så gjelder det å ha realistiske forventninger også. Jevnlig kamp i toppen tror jeg for vår del kunne gitt oss sesongsnitt på kanskje 15.000.
    Bare spekulasjoner selvfølgelig, men at vi har mulighet til å dra fler enn vi gjør, det har jeg tro på.

Quote Originally Posted by Farmor View Post
    Har ikke lest det, men sånn som du legger det frem er det vanskelig å ikke være uenig. Sportslig resultat og publikumstall har en sammenheng på klubbnivå. Klubber med suksess har mer publikum enn klubber uten suksess. At en toppkamp i 2019 ikke trenger å trekke like mange tilskuere enn om den hadde blitt spilt i 2009 er en helt annen diskusjon.

Eliteserien har 16 kakestykker, som alle representerer hver sin klubb. Det går på hvor stor kaka er, hvor stor hver klubbs kakestykke i prosent er og hvor engasjert de som til enhver tid hører inn under Vålerengas kakestykke er.

Det er et problem for fotballen at kaka gradvis har blitt mindre. Og det skyldes mange ting.

Generelt tror jeg det er to ting. Det er for mange uinteressante kamper og den statusen fotballen har.

Jeg tror ikke løsningen er å gå ned på lag. Sportslig er det lite å hente på det og økonomisk er det også ganske kortsiktig. Størrelsen på både medieavtale og sponsorinntekter er der fordi Eliteserien som produkt favner hele landet. Hvis vi f.eks. fjernet seks lag, så ville Eurosport samtidig miste abonnementene som tilhørte disse lagene og de som sponset Eliteserien for å nå nettopp dem ville være mindre interessert i å betale det samme for å få mindre tilbake.

Jeg har heller ikke tro på sluttspillordninger og sånne ting. Det Eliteserien trenger er noe mer for de lagene som verken tar medalje eller rykker ned.

Det kunne f.eks. vært en slags Røyal League som ble spilt på de samme datoene som Europa League. De 3-4 beste, som ikke kvalifiserer seg for Europa, kan spille i en skandinavisk klubbturnering. Det gir internasjonal kamperfaring og kunne kanskje bli interessant økonomisk også.

I tillegg burde det gi litt spenning i innspurten for de lagene som ikke sloss om medaljer eller mot nedrykk. Og det kunne vært litt nordisk prestisje i det, som også kunne vært positivt for interessen for fotballen generelt.

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Har ikke lest det, men sånn som du legger det frem er det vanskelig å ikke være uenig. Sportslig resultat og publikumstall har en sammenheng på klubbnivå. Klubber med suksess har mer publikum enn klubber uten suksess. At en toppkamp i 2019 ikke trenger å trekke like mange tilskuere enn om den hadde blitt spilt i 2009 er en helt annen diskusjon.

Eliteserien har 16 kakestykker, som alle representerer hver sin klubb. Det går på hvor stor kaka er, hvor stor hver klubbs kakestykke i prosent er og hvor engasjert de som til enhver tid hører inn under Vålerengas kakestykke er.

Det er et problem for fotballen at kaka gradvis har blitt mindre. Og det skyldes mange ting.

Generelt tror jeg det er to ting. Det er for mange uinteressante kamper og den statusen fotballen har.

Jeg tror ikke løsningen er å gå ned på lag. Sportslig er det lite å hente på det og økonomisk er det også ganske kortsiktig. Størrelsen på både medieavtale og sponsorinntekter er der fordi Eliteserien som produkt favner hele landet. Hvis vi f.eks. fjernet seks lag, så ville Eurosport samtidig miste abonnementene som tilhørte disse lagene og de som sponset Eliteserien for å nå nettopp dem ville være mindre interessert i å betale det samme for å få mindre tilbake.

Jeg har heller ikke tro på sluttspillordninger og sånne ting. Det Eliteserien trenger er noe mer for de lagene som verken tar medalje eller rykker ned.

Det kunne f.eks. vært en slags Røyal League som ble spilt på de samme datoene som Europa League. De 3-4 beste, som ikke kvalifiserer seg for Europa, kan spille i en skandinavisk klubbturnering. Det gir internasjonal kamperfaring og kunne kanskje bli interessant økonomisk også.

I tillegg burde det gi litt spenning i innspurten for de lagene som ikke sloss om medaljer eller mot nedrykk. Og det kunne vært litt nordisk prestisje i det, som også kunne vært positivt for interessen for fotballen generelt.
    Noe som jeg er helt sikker på at ville trukket flere på kamp, er liberablisering av alkoholforbudet på stadion. Det er en helt annen diskusjon såklart, men en som jeg mener det er på tide å ha. Det vil tiltrekke seg mange tilskuere i en målgruppe vi savner; unge voksne. Av egen erfaring som student, så trekker flere medstudenter som ikke er interessert i eliteserien muligheten til å ta seg en pils på kamp som noe som hadde fått de til å dra å se vålerenga. Lørdagskamper for eksempel. Da kunne man fått kampene til å bli en del av vorspillet, istedenfor at den ene utelukker det andre. Er man invitert på vors klokka 19, så er det kun de spesielt interesserte som velge å reise på match. Så kan man gjøre som i Tyskland for eksempel, å serve lav % øl til risikooppgjør osv. Mange muligheter, men noe vi snart må tørre å prøve ut

Quote Originally Posted by Septiktank View Post
    Noe som jeg er helt sikker på at ville trukket flere på kamp, er liberablisering av alkoholforbudet på stadion. Det er en helt annen diskusjon såklart, men en som jeg mener det er på tide å ha. Det vil tiltrekke seg mange tilskuere i en målgruppe vi savner; unge voksne. Av egen erfaring som student, så trekker flere medstudenter som ikke er interessert i eliteserien muligheten til å ta seg en pils på kamp som noe som hadde fått de til å dra å se vålerenga. Lørdagskamper for eksempel. Da kunne man fått kampene til å bli en del av vorspillet, istedenfor at den ene utelukker det andre. Er man invitert på vors klokka 19, så er det kun de spesielt interesserte som velge å reise på match. Så kan man gjøre som i Tyskland for eksempel, å serve lav % øl til risikooppgjør osv. Mange muligheter, men noe vi snart må tørre å prøve ut
    Enig. Uansett er det snart seriestart. Endelig.

Og det er litt viktig å følge med i tiden også. Fotballen konkurrerer med mer nå enn det gjorde før. Derfor må det legges mer til rette for at folk trives på kamper.

Quote Originally Posted by Septiktank View Post
    Hadde serien blitt spilt fredager og lørdager kunne jeg vært enig. Når våre kamper har en tendens til å berammes søndag kl 20 har jeg mindre tro på at dette øker attraksjonen.

Quote Originally Posted by anderan View Post
    Hadde serien blitt spilt fredager og lørdager kunne jeg vært enig. Når våre kamper har en tendens til å berammes søndag kl 20 har jeg mindre tro på at dette øker attraksjonen.
    Du skal ikke undervurdere alle de som syns det er veldig komfortabel og beleilig å sitte i sofaen søndag kl 20 med en kald pils i hånda mens de ser favorittlaget. Norge er vel ett av få (det eneste?) land i Europa hvor det ikke er mulig å få kjøpt øl eller vin på stadion. I 2019 har folk langt større forventninger og krav til fasiliteter og tilbud enn man hadde for noen år tilbake. Dette vil gi både økte billettinntekter og økte salgsinntekter for klubben.

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Jeg håper ingen tror at jeg har forsøkt å legge fram Hjelseths artikkel i et nøtteskall. Den er på fem sider og drøfter publikumssvikten for eliteserien som helhet. Dermed har jeg selvfølgelig ikke belegg for å hevde at den gir fasit for Vålerenga spesielt. Men jeg anbefaler lesing av den, den er innom flere av de punktene du nevner.

Quote Originally Posted by way_ View Post
    Du skal ikke undervurdere alle de som syns det er veldig komfortabel og beleilig å sitte i sofaen søndag kl 20 med en kald pils i hånda mens de ser favorittlaget. Norge er vel ett av få (det eneste?) land i Europa hvor det ikke er mulig å få kjøpt øl eller vin på stadion. I 2019 har folk langt større forventninger og krav til fasiliteter og tilbud enn man hadde for noen år tilbake. Dette vil gi både økte billettinntekter og økte salgsinntekter for klubben.
    Greia er at det er utrolig komfortabelt og behagelig å sitte i sofaen søndag kl 20, i motsetning til å tross kulde, mørke og nedbør for å se fotball på stadion. Muligheten for å kjøpe øl endrer ikke det norske klimaet eller parkeringsforholdene, så dørstokkmila er like lang

Elefanten i rommet i denne diskusjonen er den forpulte sesongstarten og avslutninga. Fotball skal ikke spilles før det er sommerlige temperaturer. "Ingen" utover den harde kjerne gidder dra på kamp i +3 grader og stormvind. NFF og Norsk Toppfotball eller hvem f*** det er, må snart innse at dette er et stort problem.
    Enten må de justere ned med 2-4 lag, ellers må kampprogrammet bli tettere slik at det ikke begynner før midten av april og ender i september.
    Det er langt enklere å sitte med en pils i hånda, dypt nedi sofaen når det er snø ute, enkelt og greit.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Quote Originally Posted by Flem View Post
    Elefanten i rommet i denne diskusjonen er den forpulte sesongstarten og avslutninga. Fotball skal ikke spilles før det er sommerlige temperaturer. "Ingen" utover den harde kjerne gidder dra på kamp i +3 grader og stormvind. NFF og Norsk Toppfotball eller hvem f*** det er, må snart innse at dette er et stort problem.
    Enten må de justere ned med 2-4 lag, ellers må kampprogrammet bli tettere slik at det ikke begynner før midten av april og ender i september.
    Det er langt enklere å sitte med en pils i hånda, dypt nedi sofaen når det er snø ute, enkelt og greit.
    Haha. Seks måneders oppkjøring? Ja det er nok løsningen.

Jeg gleder meg masse til lørdag. Sesongstarten kommer ikke en dag for tidlig!

Jeg skal på kamp.
    Man kunne ønsket seg til Bergen ift medier, der BT/BA fighter hardt om nyheten om at Karadas er blitt onkel. Så VIF må prøve andre kanaler.
    Jeg ville valgt synlighet ift masse plakater og full gass på buss/trikk en uke. Passer Enga. Hvor stort/godt VIF er ift sosiale medier vet jeg ikke. Håper Engaland funker på sikt.
    Jeg tror folk i 2019 vil ha lokale og gode opplevelser. Bygge sakte, så funker det.
    Inntil videre er største problem at vi har bygd en stadion som er for stor. Ved kap 12-13' ville det blitt mer sesongkort og «løp og kjøp».

Quote Originally Posted by way_ View Post
    Man får kjøpt øl og vin på vip-områdene...
    Men den "gemene hop/berm" må klare seg med brus ja...

Driter i om vi har stått på stedet hvil de siste 30 åra. Vår oppgave er å støtte laget uansett. Ses på lørdag karer 💪

Quote Originally Posted by Lego View Post
    Haha. Seks måneders oppkjøring? Ja det er nok løsningen.

Jeg gleder meg masse til lørdag. Sesongstarten kommer ikke en dag for tidlig!
    Jeg sier ikke at det er gjennomførbart, men fakta.
    At du og 4-5000 andre trosser kulda og står der i midten av mars er beundringsverdig, men det trekker ikke den store mengden.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Flott vær på Lørdag. Alle på match!

https://www.storm.no/oslo/2019-03-30
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Flott vær på Lørdag. Alle på match!

https://www.storm.no/oslo/2019-03-30
    Ser det har vært kick off.
    Bra man får vite.
    Greit jeg ikke fikk det med meg, men hvor i all verden var dette annonsert?
    Dette sier vel litt om hva som mangler på PR siden, eller var det ikke meningen at vi skulle vært med?

Quote Originally Posted by panzer View Post
    Ser det har vært kick off.
    Bra man får vite.
    Greit jeg ikke fikk det med meg, men hvor i all verden var dette annonsert?
    Dette sier vel litt om hva som mangler på PR siden, eller var det ikke meningen at vi skulle vært med?
    Ser nå at det er kick off 30 mars(er ikke det kampdag)
    Tydeligvis har det vært « presse kick off)
    Første gang det har vært på kamp dag?
    Hvorfor delt?
    Mye jeg lurer på vedr. markedsavdelinga.....

Quote Originally Posted by panzer View Post
    Ser nå at det er kick off 30 mars(er ikke det kampdag)
    Tydeligvis har det vært « presse kick off)
    Første gang det har vært på kamp dag?
    Hvorfor delt?
    Mye jeg lurer på vedr. markedsavdelinga.....
    Såvidt jeg kan skjønne er supporter-kickoff noe Øst kjører selv uten at klubben er direkte involvert. Men ja det er på kampdag med hovedprogrammet etter at kampen er ferdig.