Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 161 to 163 of 163

Pust med magen – bort med dragen! - som de sier i barnehagen. Kjipt tap på en kjedelig måte. Men når vi ført skal gå på en sånn smell er det greit å gjøre det tidlig i sesongen.

To nyopprykka lag har full pott etter to runder. Brann og Rosenborg har 1 poeng. S08 har 2 poeng. Vi er ett lusent poeng bak Lillestrøm, Odd, Strømsgodset og Molde. Hele tabellen er bingorama etter to runder og ingenting man skal legge noe særlig i. Kampen mot KBK var kjip, men det er ingen krise. Vi reiser oss!

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Håper Deila vurderer en mer kynisk spillestil på bortebane heretter, slik han gjorde ifjor. Underholdninga kan de gjøre på hjemmebane.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Har ikke nevnt deg jeg, eller noen andre. Jeg vet at du gir både ros og ris!
    Inntrykket er at noen VIF-fans her, kun gir negative tilbakemeldinger til spillere og trener, og som jeg skrev over så er det et godt tegn når aktiviteten er lav.
    Jada. Det var ikke ment rettet mot deg spesielt heller. Bare ment som en generell forklaring.

Og ja; jeg er sur npr jeg er sur, og glad når jeg er glad.
    Mener selv jeg klarer å se gode prestasjoner selv ved tap, men noen ganger som nå i helga er det beksvart. Jeg tror ingen av oss klarer å finne noe bra å trekke frem fra søndag.

Håper vi uansett resultat mot molde har mer positivt å trekke frem etter kamp.
    Alt man egentlig forventer er en god prestasjon av laget.