Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 121 to 151 of 151

Deilig å se at gutta kjemper - og blir belønnet med ett poeng. Tommel opp helt topp.

Azemi jobber men når baller blir slått som det blir gjort får han en håpløs oppgave mot eliteseriens kanskje beste midtstopperpar. Tror Azemi kommer til å bli bedre og bedre med mer spilletid

Facebookverifisert
    lokalhelt's Avatar

Quote Originally Posted by Spinner View Post
    All ære til Shala for målet!

All ære til gutta for innsatsen, det sto ikke på den! Et helt allright resultat å ta med seg, og så får vi få mer underholdning i andre kamper!

Men, Azemi på topp...nei...bare nei...
    Man kan si hva man vil om en spiss, måles helst i mål eller assist. Der er azemi forløpig elendig, men han holder i 96 min og jobber steinhardt i forsvar. Tok mye ansvar på slutten med rutine for å stykke opp spillet for å sikre uavgjort.

Beste kampen fra Azemi noensinne hos oss. Det er kanskje bare nok til 3er, men det er bedre enn hva han har greid tidligere :-)

Kjedelig at vi ikke greier å straffe Brann i kveld. De vi møtte nå er nok den svakeste utgaven siden han svensken sendte dem ned i OBOS-ligaen.

Det som skuffer meg mest er hvor fornøyde vi var med ett poeng. Når det gjenstår 6 minutter av kampen, så er det absolutt ingenting som tyder på at vi ville legge inn en sluttspurt. Vi var fornøyde med ett poeng. Noe som vi skal være etter kamp i Bergen, men det må jo gå an å prøve i hvertfall??
    Azemi står nede ved cornerflagget og drøyer tid et par minutter før slutt. Vi legger oss bak for å nøytralisere Karadas, istedenfor å fosse fremover.

Frustrerende for de av oss (ja, jeg er en av dem) som har satt penger på kampen.
    Men allt i alt en godkjent kamp!

Dette kunne gått så mye verre... Jeg er rimelig happy med uavgjort. Og så er jeg glad for at gutta viste guts. Sammenlignet med KBK var dette mange hakk opp. Da Ejuke gikk av, mistet vi evnen til å holde på ballen fremover, og dermed ble det slik det ble på slutten. Jeg har faktisk trua på at dette kan bli et godt år. Og den trua har jeg ikke hatt siden forrige tiår.

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Litt usikker på hvor du står, men litt lenger opp eller på siden så er det omtrent ingen som synger på den. I alle fall de gangene jeg har stått der.
    Fortell folk at hvis de synger høyt nok, så hører de ikke tromma!

Quote Originally Posted by lokalhelt View Post
    Man kan si hva man vil om en spiss, måles helst i mål eller assist. Der er azemi forløpig elendig, men han holder i 96 min og jobber steinhardt i forsvar. Tok mye ansvar på slutten med rutine for å stykke opp spillet for å sikre uavgjort.

Beste kampen fra Azemi noensinne hos oss. Det er kanskje bare nok til 3er, men det er bedre enn hva han har greid tidligere :-)
    Er som Deila sier, vi spiller ikke opp Azemi i bakrommet, triller bare rundt og da blir det håpløst også å være spiss...akkurat som det var for Berisha. Azemi jobber oppe og hjemover og det var dritviktig.

Quote Originally Posted by nico70 View Post
    Er som Deila sier, vi spiller ikke opp Azemi i bakrommet, triller bare rundt og da blir det håpløst også å være spiss...akkurat som det var for Berisha. Azemi jobber oppe og hjemover og det var dritviktig.
    Enig med deg og jeg synes vi gjør en god bortekamp for første gang i år.

Ræva offensivt, veldig bra defensivt. Deilig poeng.

Synes ikke vi spiller bra. Men vi kriger i alle fall. Bra å se at laget også kan krige.

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Veldig fornøyd med ett poeng borte! Kunne sikkert tatt flere sjanser fremover slik mange etterlyser, men jeg håper vi fortsetter å være kyniske som faan på bortebane.
    Nå må vi gjøre jobben mot Odd hjemme!

Hvorfor er tabellen fjernet fra forsiden? Finner bare damene sin??

Facebookverifisert

Kom igjen a! Vi kjører happy dance nå, knuser brOdd til helga, også er vi med!

Driftsleder

Quote Originally Posted by Jepp View Post
    Hvorfor er tabellen fjernet fra forsiden? Finner bare damene sin??
    På grunn av en teknisk feil. Det kommer tilbake så fort den tekniske feilen er utredet.

Facebookverifisert

Noen som vet noe om skaden på Ejuke?

Jeg skulle gjerne vist hva som hadde skjedd om vi brukte Vega som erstatter for Finne og lot Ejuke og Vilhjälmson få beholde sine faste plasser. Azemi var ikke helt natta i går og kunne med litt flaks fått straffe der, men verken Matti eller Chidera ble bedre av å bli flyttet på.
    Jeg synes forøvrig vi gjennomfører ok. Vi har grise flaks et par tre ganger når brann ikke scorer samtidig hadde vi og noen fine sjanser. Og vi fikk definitivt ikke mye gratis av dommeren. At det er mulig å ikke gi kort for den ene holdningen når vi kontrer og når brann spilleren drar en skada Shala av banen er helt ufattelig. Litt flaut med all drøyinga på slutten selv om det nok var taktisk lurt.

Nå må vi først slå odd hjemme, så blir det spennende å se om viking forjener å ligge øverst eller om de vil havne nærmere nedrykk som mange tippet før sesongen.
    Vi har fått en ok start på sesongen og det er vel egentlig bare kristiansund kampen vi kan være skuffet over å ikke ha fått med oss mer fra. Det mest positive så langt er at mange av våre naturlige medalje utfordrere som brann, rbk, sarp, har fått en elendig start. Det gjør seier mot odd enda viktigere siden de kan henge seg på der om Børven fortsetter å levere.
    Mai kan bli en fantastisk måned for oss om vi ser på kampprogrammet.

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Skulle likt å se laget urokkert. Bare Dønnum inn for Finne.
    Alt i alt funket det greit som det gjorde.
    Vi mistet litt offensivt syns jeg. Matti ble borte og Ejuke mindre farlig.
    Nå jobba Azemi steinhardt og kan hende det var rett valg sånn sett.
    Uansett fornøyd med 1 poeng, innsatsen og jeg syns at midtstopperne våre samt Adam spilte en god kamp.

Quote Originally Posted by hideyoshi View Post
    Noen som vet noe om skaden på Ejuke?
    Deila sa i intervjuet etter kampen at både Ejuke og Shala i følge dem selv bare hadde kramper. Er veldig gode nyheter dersom det stemmer.

Enig i at Azemi på ingen måte gjorde seg bort i går. Jobber hardt, og viser eksempler på god teknikk ved noen anledninger. Jeg er også blant dem som mener at han burde fått straffe. Armen til Brann-spilleren er tydelig rundt overkroppen hans, og selv om det ikke er den mest brutale kontakten så var det nok til å få Azemi ut av balanse. Usikker på om vi drøyde med vilje mot slutten av kampen, men det var i så fall helt riktig gjort. Brann ble farligere etter at Karadas kom inn, og vi hadde alt å tjene påå stykke opp spillet. Tommel opp til kynisme og bortepoeng!

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Deila sa i intervjuet etter kampen at både Ejuke og Shala i følge dem selv bare hadde kramper. Er veldig gode nyheter dersom det stemmer.

Enig i at Azemi på ingen måte gjorde seg bort i går. Jobber hardt, og viser eksempler på god teknikk ved noen anledninger. Jeg er også blant dem som mener at han burde fått straffe. Armen til Brann-spilleren er tydelig rundt overkroppen hans, og selv om det ikke er den mest brutale kontakten så var det nok til å få Azemi ut av balanse. Usikker på om vi drøyde med vilje mot slutten av kampen, men det var i så fall helt riktig gjort. Brann ble farligere etter at Karadas kom inn, og vi hadde alt å tjene påå stykke opp spillet. Tommel opp til kynisme og bortepoeng!
    Enig med deg om kynismen! Brann står for antifotball og har i utgangspunktet kun kontringer, lange baller og dødballer å komme med. De er i tillegg veldig sterke på hjemmebane. Vi skal være fornøyde med ett poeng her og da gir vi ikke de kontringsmuligheter på slutten av kampen.

Brann får forøvrig slakt av egne supportere etter match (for spillestil), se en samling Twittermeldinger her:

https://www.nrk.no/sport/den-darlige...ier-1.14524083

Tja, mye sutring over blussing, med tildels pinlige ønsker om overstraffing av trofaste supportere som ikke sitter i sofaen. En tulling kastet et bluss inn på banen og fikk negativ respons på det( forøvrig helt ufarlig) men her skal alle stilles mot veggen ved daggry. Og det er det egne «supportere» som går i bresjen for. Hysteri på høyde med NFF som absolutt bør utfordres i dette spørsmålet. Innsatsen på tribunen var bra, tromming til tross.

Quote Originally Posted by DuncanMackenzie View Post
    Tja, mye sutring over blussing, med tildels pinlige ønsker om overstraffing av trofaste supportere som ikke sitter i sofaen. En tulling kastet et bluss inn på banen og fikk negativ respons på det( forøvrig helt ufarlig) men her skal alle stilles mot veggen ved daggry. Og det er det egne «supportere» som går i bresjen for. Hysteri på høyde med NFF som absolutt bør utfordres i dette spørsmålet. Innsatsen på tribunen var bra, tromming til tross.
    Er du klar over hvor mye dette har kostet klubben i kroner og øre tidligere???

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by Ingar View Post
    Er du klar over hvor mye dette har kostet klubben i kroner og øre tidligere???
    Og jeg tror det i tillegg til penga handler om at nff er fullt ut klare for å bruke oss til statuere et eksempel ved et passende overtramp. Poengtrekk er iallefall i mitt hode en reell trussel. Nff hadde elsket å få et påskudd.

Jeg syns blussing ser fett ut. Har alltid digga det. Men om det koster klubben penger og i verste fall poeng, så er det ikke verdt det.

Hva mener du? Er det best å investere 100k til tifo oppheng eller til NFF? Ingen sier imot dere som dro dit for å lage stemning, men når regninga kommer på 50-150k grunnet at dere på død og liv må blusse selv om dere vet at det et ulovlig når dere er der?

Bluss er kult. Men det er ikke verdt en bot på 100k for 2 minutters underholdning.

Nå tror jeg du ser litt spøkelser her. Noen få her inne har slaktet blussing generelt. De andre har slakta selve kastingen
    Jeg driter i om det er aldri så ufarlig. Det er kun bønder og pappagutter som kaster bluss. Klarer du ikke å stå stille mens greia brenner ut så får man la være å tenne opp i utgangspunktet. Kasting er idioti. punktum.

Quote Originally Posted by Muppetkokken View Post
    På grunn av en teknisk feil. Det kommer tilbake så fort den tekniske feilen er utredet.
    Ok, takker

Synes det var flaut å se hvordan Shala holdt på med drøying, det var vel det som fikk det til å koke over for Wormgoor (?). Uansett; selvsagt ikke greit å slepe noen av banen, skulle helt klart vært gult eller rødt kort.

Ett poeng borte mot Brann bør vi være fornøyd med, men bergenserne har ikke imponert noen hittil.

Når det kommer til blussinga var det fett, så lenge de involverte tar regninga og fortsetter det gode arbeidet på tribunen!
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by vifboy93 View Post
    Synes det var flaut å se hvordan Shala holdt på med drøying, det var vel det som fikk det til å koke over for Wormgoor (?). Uansett; selvsagt ikke greit å slepe noen av banen, skulle helt klart vært gult eller rødt kort.

Ett poeng borte mot Brann bør vi være fornøyd med, men bergenserne har ikke imponert noen hittil.

Når det kommer til blussinga var det fett, så lenge de involverte tar regninga og fortsetter det gode arbeidet på tribunen!
    Han hadde krampe, og ble vel også bytta ut?
    Når man legger til alle de stygge taklingene til brann, er det ikke rart det blir mye brudd i spillet. Brann burde hatt mange flere gule i den kampen.

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Han hadde krampe, og ble vel også bytta ut?
    Når man legger til alle de stygge taklingene til brann, er det ikke rart det blir mye brudd i spillet. Brann burde hatt mange flere gule i den kampen.
    Han holdt jo på flere ganger, da er det spesielt at han ikke ble byttet ut tidligere. Han lå lenge nede, og gikk plutselig helt normalt utenfor banen og smilte til fansen så fort han ble bytta ut.
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Facebookverifisert
    g-maZta's Avatar

Han holdt jo på flere ganger, da er det spesielt at han ikke ble byttet ut tidligere. Han lå lenge nede, og gikk plutselig helt normalt utenfor banen og smilte til fansen så fort han ble bytta ut.
    Ronny deila bytter kun når det gjenstår 1 minutt eller mindre.
    neida, hører hva du sier, men jeg oppfatta det som at gutta løp på seg kramoer, og brann sparka oss ned oftere enn de takla reint.
    Helt ok å gjøre det meste ut av situasjonen så lenge man ikke faker hele greia.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Det mest tragiske med det er jo dommer Hansen, som stå rett ved siden av og lar det skje. Faen for en feig liten dritt
    Han kom ble svett og dett var dett